Kurs OWD w Egipcie

Data: 2011-09-22 18:41:54
Autor: Renata Golebiowska
Kurs OWD w Egipcie
Mam tydzień wolnego pod koniec października i pomysł (nie wiem na ile dobry) , żeby w tym czasie zrobić OWD w Egipcie, ponieważ z braku czasu nie udało mi się tego zrobić w wakacje. Czy możecie podpowiedzieć jak się do tego zabrać, a może jest na forum ktoś kto prowadzi takie kursy w Egipcie i przedstawi ofertę.

Termin jest nieprzesuwalny, mogę wylecieć najwcześniej 25.10 po południu i muszę wrócić przed 3.11.
Przede wszystkim gdzie jechać (Sharm, Dahab, Hurghada) i jakie centrum wybrać, albo jak wybrać, czym się kierować, ewentualnie kogo odradzacie?

Chciałabym, żeby pobyt był miły, ale czy jest sens dopłacać do AI, gwiazdek i hotelu bezpośrednio przy plaży, jeśli chcę chodzić na kurs? Jak to w ogóle wygląda, czy kurs pochłonie mi większość dnia i w związku z tym spokojnie można ograniczyć wydatki na hotel?
A może jest możliwość wykupienia od razu w Polsce pakietu lot+pobyt+kurs, czy raczej bardziej realna jest opcja kupuję coś w biurze podróży i załatwiam przez internet kurs na miejscu w Egipcie.

TIA
Renata

Data: 2011-09-22 17:47:28
Autor: