Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)

Data: 2009-08-17 06:16:56
Autor: judas
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Zapraszam na kurs deep diver wg TDI/SDI polaczony z kursem nawigacji.

Czesc pierwsza pt. "Nawigacja i skillsy" odbedzie sie na koparkach w
terminie 22-23 sierpnia

Rozklad zajec czesci pierwszej ponizej

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AhbMHnnsVDRedGF5OFc4WGRqcmVac09jVWpqMkEzY1E&hl=en

Czesc druga pt. "Nurkowanie glebokie" odbedzie sie w drugiej polowie
wrzesnia. Warunkiem przystapienia do czesci drugiej jest POZYTYWNE
zaliczenie czesci pierwszej.

Wiecej info 604 187 222

lub judas@frogmen.pl

Data: 2009-08-17 16:49:52
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
judas <judas@bolandadivers.pl> napisa³(a):
[...]

¯eby to otworzyæ, trzeba siê zarejestrowaæ? Otwiera mi siê takie co¶:
"Twórz i udostêpniaj swoje prace online "

Data: 2009-08-17 11:16:35
Autor: pnk
judas <ju...@bolandadivers.pl> napisa³(a):

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Jacek,

Sprawd¼ ustawienia przegl±darki, link otwiera siê prawid³owo.BTW, po
szkoleniu w Jastarni czujesz niedosyt ?

pnk

Data: 2009-08-17 23:12:35
Autor: Pszemol
"pnk" <pnowinow@wp.pl> wrote in message news:25da9bdb-5d86-4b38-a0f3-167e08131e0124g2000yqm.googlegroups.com...
Sprawd¼ ustawienia przegl±darki, link otwiera siê prawid³owo.

To nie ustawienia przegl±darki - trzeba mieæ konto w googlach
aby to zobaczyæ.

Data: 2009-08-18 07:14:50
Autor: Lot
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)

Sprawd¼ ustawienia przegl±darki, link otwiera siê prawid³owo.BTW,

pnk

W Safari 4.03 z wtyczk± AdBlock otwiera siê okno logowania.

Lot

Data: 2009-08-18 05:37:05
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Lot <Lot> napisa³(a):

W Safari 4.03 z wtyczk± AdBlock otwiera siê okno logowania.

Opera i Chrome to samo.

Data: 2009-08-17 23:22:24
Autor: pnk
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
On 18 Sie, 07:37, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Lot <Lot> napisa³(a):

> W Safari 4.03 z wtyczk± AdBlock otwiera siê okno logowania.

> [...]

OK, mi siê otwiera, spróbuj przez skopiowanie linku,

pozdr

pnk

Data: 2009-08-18 06:36:37
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
pnk <pnowinow@wp.pl> napisa³(a):
On 18 Sie, 07:37, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Lot <Lot> napisa=B3(a):

BTW,

> Opera i Chrome to samo.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=3D0AhbMHnnsVDRedGF5OFc4WGRqcmVac09jV=
WpqMkEzY1E&hl=3Den

OK, mi si=EA otwiera, spr=F3buj przez skopiowanie linku,

Dalej nic :( Mo¿e ma ustawione jako nie publiczne? Kiedy¶ tak z fotkami dla znajomych zrobi³em :D

Data: 2009-08-18 00:09:11
Autor: styx
On 18 Sie, 08:36, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Dalej nic :( Mo¿e ma ustawione jako nie publiczne? Kiedy¶ tak z fotkami dla
znajomych zrobi³em :D

prawdopodobnie trzeba mieæ jakiekolwiek konto google, bêd±c
zalogowanym na nie link siê otwiera- podobnie jest czasem z grupami
via groups.google.com

pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2009-08-18 00:32:19
Autor: judas
On 18 Sie, 09:09, styx <styx...@gmail.com> wrote:
> [...]

prawdopodobnie trzeba mieæ jakiekolwiek konto google, bêd±c
zalogowanym na nie link siê otwiera- podobnie jest czasem z grupami

Hmmm jak zwykle pod gorke...

sprobuj tak

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tay8W8XdjreZsOcUjj2A3cQ&output=html

Data: 2009-08-18 09:56:09
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
judas <judas@bolandadivers.pl> napisa³(a):

> prawdopodobnie trzeba mie=E6 jakiekolwiek konto google, b=EAd=B1c
> zalogowanym na nie link si=EA otwiera- podobnie jest czasem z grupami
> via groups.google.com
>
> pozdrawiam,
> Sebastian

Hmmm jak zwykle pod gorke...

sprobuj tak

http://spreadsheets.google.com/pub?key=3Dtay8W8XdjreZsOcUjj2A3cQ&output=3Dh=
tml

O! Teraz dzia³a :) --

Data: 2009-08-20 06:28:39
Autor: Jan Werbinski
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Uzytkownik "judas" <judas@bolandadivers.pl> napisal w wiadomosci news:24c26ad3-05a4-4f29-aeb6-f6e685a42a01s31g2000yqs.googlegroups.com...
Zapraszam na kurs deep diver wg TDI/SDI polaczony z kursem nawigacji.

Czesc pierwsza pt. "Nawigacja i skillsy" odbedzie sie na koparkach w

Co to sa skillsy?

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2009-08-20 00:42:49
Autor: judas
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
On 20 Sie, 06:28, "Jan Werbinski" <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Uzytkownik "judas" <ju...@bolandadivers.pl> napisal w wiadomoscinews:24c26ad3-05a4-4f29-aeb6-f6e685a42a01s31g2000yqs.googlegroups.com...

> [...]

Co to sa skillsy?

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Skilsy ktorych opanowanie jest niezbedne do przejscia do czesci
drugiej odbywajacej sie na wiekszych glebokosciach.

Data: 2009-08-21 18:38:15
Autor: Jan Werbinski
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Uzytkownik "judas" <judas@bolandadivers.pl> napisal w wiadomosci news:4711baa1-579f-4717-94f1-12e101ac5cf5g19g2000vbi.googlegroups.com...

Skilsy ktorych opanowanie jest niezbedne do przejscia do czesci
drugiej odbywajacej sie na wiekszych glebokosciach.
-- -- -- -- -- --

Nie wiem co to sa skilsy. Panie, ja nie jestem rolnikiem!

Data: 2009-08-21 12:51:16
Autor: Pszemol

http://www.dict.pl/dict?word=skills&words=&lang=EN

Data: 2009-08-21 20:02:27
Autor: Tomek Sienicki
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa³(a):
> [...]
> Nie wiem co to sa skilsy. Panie, ja nie jestem rolnikiem!

Dlaczego ten facet ci±gle siê o¶miesza? Wszyscy wiedz±, ¿e Jankowi W. takie skilsy to od dawna z rêki jedz±, zreszta ma³e jpegi te¿...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-08-21 15:06:48
Autor: Pszemol
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
"Tomek Sienicki" <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h6mugj$2si$1inews.gazeta.pl...
Wszyscy wiedz±, [...]

Nie wszyscy - Daniel nie by³ pewny... :-)

Data: 2009-08-21 19:08:13
Autor: Daniel Kowalski
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)

Nie wiem co to sa skilsy.

hej Ty tak na poważnie? ;-)

Data: 2009-08-22 11:01:14
Autor: Jan Werbiński
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A8ED47D.1090704gazeta.pl...

Nie wiem co to sa skilsy.

hej Ty tak na poważnie? ;-)

Na poważnie nie wiem co to są: skilsy, salesperson, kołcz, akountant, miting, trajner, projekt (jako coś istniejącego), concept i podobne

Zbieżność brzmienia ze słowami doskonale mi znanymi w innym doskonale znanym mi języku jest chyba przypadkowa? Wypowiadają je najczęściej osoby nie znające nie tylko tego innego języka, ale przede wszystkim mające prymitywny zasób słów w polskim.
W dodatku kontekst użycia powyższych słów można oszczędzając słowa określić jako dziwaczny.

Można założyć, że osoba używająca tych słów nie wie o czym mówi i próbuje nadrabiać nowomową.

--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2009-08-22 06:49:50
Autor: Pszemol
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:h6oc91$r8h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No widzisz... to się ujawniłeś jako obrońca czystości mowy polskiej.
Popieram!

Data: 2009-08-27 22:27:22
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Zapomniałeś o targetach, kejsach, merczendajzerach i brendach ;-D

Ale od dziś jesteś pod lupą ;-D spróbuj tylko powiedzieć, że zakładasz na plecy twina a nie "zestaw dwubutlowy" albo coś w tym stylu...

Data: 2009-09-04 07:56:45
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A96EC2A.2020108gazeta.pl...
Ale od dziś jesteś pod lupą ;-D spróbuj tylko powiedzieć, że zakładasz na plecy twina a nie "zestaw dwubutlowy" albo coś w tym stylu...

Mój zestaw dwubutlowy ma na imię Twin. :-)

Data: 2009-08-20 05:46:02
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
Jan Werbinski <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisa³(a):
> [...]
> Zapraszam na kurs deep diver wg TDI/SDI polaczony z kursem nawigacji.
>
> Czesc pierwsza pt. "Nawigacja i skillsy" odbedzie sie na koparkach w

Potoczne okre¶lenie sado-masochistycznych relacji kursant-instruktor.

--

Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)