Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)

Data: 2009-08-17 16:49:52
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
judas <judas@bolandadivers.pl> napisał(a):
Zapraszam na kurs deep diver wg TDI/SDI polaczony z kursem nawigacji.

Czesc pierwsza pt. "Nawigacja i skillsy" odbedzie sie na koparkach w
terminie 22-23 sierpnia

Rozklad zajec czesci pierwszej ponizej

http://spreadsheets.google.com/ccc?
key=0AhbMHnnsVDRedGF5OFc4WGRqcmVac09jVWpqMkE
zY1E&hl=en
Żeby to otworzyć, trzeba się zarejestrować? Otwiera mi się takie coś:
"Twórz i udostępniaj swoje prace online "

Czesc druga pt. "Nurkowanie glebokie" odbedzie sie w drugiej polowie
wrzesnia. Warunkiem przystapienia do czesci drugiej jest POZYTYWNE
zaliczenie czesci pierwszej.

Wiecej info 604 187 222

lub judas@frogmen.pl

Data: 2009-08-17 11:16:35
Autor: pnk
On 17 Sie, 18:49, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
judas <ju...@bolandadivers.pl> napisał(a):

> [...]

> Czesc druga pt. "Nurkowanie glebokie" odbedzie sie w drugiej polowie
> wrzesnia. Warunkiem przystapienia do czesci drugiej jest POZYTYWNE

Jacek,

Sprawdź ustawienia przeglądarki, link otwiera się prawidłowo.BTW, po
szkoleniu w Jastarni czujesz niedosyt ?

pnk

Data: 2009-08-17 23:12:35
Autor: Pszemol
"pnk" <pnowinow@wp.pl> wrote in message news:25da9bdb-5d86-4b38-a0f3-167e08131e0124g2000yqm.googlegroups.com...
Sprawdź ustawienia przeglądarki, link otwiera się prawidłowo.

To nie ustawienia przeglądarki - trzeba mieć konto w googlach
aby to zobaczyć.

Data: 2009-08-18 07:14:50
Autor: Lot
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)

Sprawdź ustawienia przeglądarki, link otwiera się prawidłowo.BTW,

pnk

W Safari 4.03 z wtyczką AdBlock otwiera się okno logowania.

Lot

Data: 2009-08-18 05:37:05
Autor: jacekplacek
Lot <Lot> napisał(a):

W Safari 4.03 z wtyczką AdBlock otwiera się okno logowania.

Opera i Chrome to samo.

Data: 2009-08-17 23:22:24
Autor: pnk
On 18 Sie, 07:37, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Lot <Lot> napisał(a):

> W Safari 4.03 z wtyczką AdBlock otwiera się okno logowania.

Opera i Chrome to samo.

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AhbMHnnsVDRedGF5OFc4WGRqcmVac09jVWpqMkEzY1E&hl=en

OK, mi się otwiera, spróbuj przez skopiowanie linku,

pozdr

pnk

Data: 2009-08-18 06:36:37
Autor: jacekplacek
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
On 18 Sie, 07:37, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Lot <Lot> napisa=B3(a):

BTW,

> Opera i Chrome to samo.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=3D0AhbMHnnsVDRedGF5OFc4WGRqcmVac09jV=
WpqMkEzY1E&hl=3Den

OK, mi si=EA otwiera, spr=F3buj przez skopiowanie linku,

Dalej nic :( Może ma ustawione jako nie publiczne? Kiedyś tak z fotkami dla znajomych zrobiłem :D

Data: 2009-08-18 00:09:11
Autor: styx
On 18 Sie, 08:36, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Dalej nic :( Może ma ustawione jako nie publiczne? Kiedyś tak z fotkami dla
znajomych zrobiłem :D

prawdopodobnie trzeba mieć jakiekolwiek konto google, będąc
zalogowanym na nie link się otwiera- podobnie jest czasem z grupami
via groups.google.com

pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2009-08-18 00:32:19
Autor: judas
On 18 Sie, 09:09, styx <styx...@gmail.com> wrote:
> [...]

prawdopodobnie trzeba mieć jakiekolwiek konto google, będąc
zalogowanym na nie link się otwiera- podobnie jest czasem z grupami

Hmmm jak zwykle pod gorke...

sprobuj tak

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tay8W8XdjreZsOcUjj2A3cQ&output=html

Data: 2009-08-18 09:56:09
Autor: jacekplacek
Kurs deep diver wg TDI/SDI (market)
judas <judas@bolandadivers.pl> napisał(a):

> prawdopodobnie trzeba mie=E6 jakiekolwiek konto google, b=EAd=B1c
> zalogowanym na nie link si=EA otwiera- podobnie jest czasem z grupami
> via groups.google.com
>
> pozdrawiam,
> Sebastian

Hmmm jak zwykle pod gorke...