Kurs instruktorów PADI Zakrz ówek Kraken [market]

Data: 2010-02-24 08:25:47
Autor: Wojtek Potoczak
Kurs instruktorów PADI Zakrz ówek Kraken [market]
Dnia 23-02-2010 o 22:36:06 Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):

Zbli¿a siê termin nastêpnego kursu instruktorskiego PADI.
Kurs oraz egzamin na Zakrzówku 10-25 kwietnia 2010. Bêdzie ju¿ cieplej a
uprawnienia jeszcze przed sezonem.
Wiêcej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-02-24 09:19:44
Autor: Zakrzówek Kraken
Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]

U¿ytkownik "Wojtek Potoczak" <wojtekp@post.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.u8mew9oash4pb9imac-qqq.local...
Zbli?a sie termin nastepnego kursu instruktorskiego PADI.
Kurs oraz egzamin na Zakrzówku 10-25 kwietnia 2010. Bedzie ju? cieplej a
uprawnienia jeszcze przed sezonem.
Wiecej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.
pozdrawiam
Wojtek Potoczak

Ja te¿ siê ba³em id±c na kurs instruktorski np. do TDI bêd±c ju¿ instruktorem CMASu i PADI ale trzeba prze³amywaæ takie obawy :-)
S±dz±c z tego co piszesz i od jakiego czasu piszesz na pewno dasz sobie radê a to czy i ile siê nauczysz to sam siê przekonasz.
Zapraszam na wspólne nurkowanie na Zakrzówek jak lody zejd±.

Pozdrawiam
MSC

Data: 2010-02-24 18:54:34
Autor: Wojtek Rusin
Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisa³(a):
Dnia 23-02-2010 o 22:36:06 Zakrz=C3=B3wek Kraken <kraken@kraken.pl> napi=
sa=C5=82(a):

> Zbli=C2=BFa si=C3=AA termin nast=C3=AApnego kursu instruktorskiego PAD=
I.
> Kurs oraz egzamin na Zakrz=C3=B3wku 10-25 kwietnia 2010. B=C3=AAdzie j=
u=C2=BF cieplej a
> uprawnienia jeszcze przed sezonem.
> Wi=C3=AAcej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.

Moja kole¿anka te¿ kiedy¶ nie chcia³a klêczeæ, teraz ju¿ daje rade... ;)

Pozdro Wojtek

--

Kurs instruktorów PADI Zakrz ówek Kraken [market]