Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]

Data: 2010-02-23 22:36:06
Autor: Zakrzówek Kraken
Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]
Zbliża się termin następnego kursu instruktorskiego PADI.
Kurs oraz egzamin na Zakrzówku 10-25 kwietnia 2010. Będzie już cieplej a uprawnienia jeszcze przed sezonem.
Więcej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Kurs instruktorski to spore wyzwanie ale może warto się sprawdzić. Musisz lubić uczyć innych oraz być gotowy na ciężką pracę. Jeżeli nurkując ze znajomymi czujesz się za nich odpowiedzialny to masz dużą szansę sprawdzić się jako instruktor. Ale instruktor oprócz tego żeby lubił uczyć innych musi umieć uczyć nurków więc zapraszam na kurs Instruktorów PADI

Fotografie z ostatniego kursu instruktorskiego (była niezła widoczność i niezła zabawa)
http://kraken.pl/sgal/index.php?gallery=KursinstruktorskiPADIX20094089

Tutaj filmik z kursu instruktorskiego zmontowany z tego co kręcimy do celów szkoleniowych:
http://www.youtube.com/watch?v=ZklpAnMs7i4

Oraz bardziej profesjonalny film:
Część I http://www.youtube.com/watch?v=NEf3poFzksk
Część II http://www.youtube.com/watch?v=MNiz-pu3wCM&feature=related

Zapraszamy też na kurs techniczne które prowadzimy w ramach organizacji DSAT/TDI/IANTD
Najbliższy kurs techniczny rusza w marcu.
http://www.youtube.com/watch?v=YdTytVqzPL4

W przyszłym tygodniu w poniedziałek o 19:00 zaczynamy też kurs OWD.
Galeria z jednego z kursów z 2009 roku:
http://kraken.pl/sgal/index.php?gallery=KurspodstawowyOWD3775

Zapraszam

Maciek "Szczęściarz" Curzydło
maciek@kraken.pl
601 823 005

Data: 2010-02-24 08:25:47
Autor: Wojtek Potoczak
Kurs instruktorĂłw PADI Zakrz Ăłwek Kraken [market]
Dnia 23-02-2010 o 22:36:06 Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):

ZbliÂża siĂŞ termin nastĂŞpnego kursu instruktorskiego PADI.
Kurs oraz egzamin na ZakrzĂłwku 10-25 kwietnia 2010. BĂŞdzie juÂż cieplej a
uprawnienia jeszcze przed sezonem.
WiĂŞcej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-02-24 09:19:44
Autor: Zakrzówek Kraken
Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]

Użytkownik "Wojtek Potoczak" <wojtekp@post.pl> napisał w wiadomości news:op.u8mew9oash4pb9imac-qqq.local...
Zbli?a sie termin nastepnego kursu instruktorskiego PADI.
Kurs oraz egzamin na Zakrzówku 10-25 kwietnia 2010. Bedzie ju? cieplej a
uprawnienia jeszcze przed sezonem.
Wiecej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.
pozdrawiam
Wojtek Potoczak

Ja też się bałem idąc na kurs instruktorski np. do TDI będąc już instruktorem CMASu i PADI ale trzeba przełamywać takie obawy :-)
Sądząc z tego co piszesz i od jakiego czasu piszesz na pewno dasz sobie radę a to czy i ile się nauczysz to sam się przekonasz.
Zapraszam na wspólne nurkowanie na Zakrzówek jak lody zejdą.

Pozdrawiam
MSC

Data: 2010-02-24 18:54:34
Autor: Wojtek Rusin
Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Dnia 23-02-2010 o 22:36:06 Zakrz=C3=B3wek Kraken <kraken@kraken.pl> napi=
sa=C5=82(a):

> Zbli=C2=BFa si=C3=AA termin nast=C3=AApnego kursu instruktorskiego PAD=
I.
> Kurs oraz egzamin na Zakrz=C3=B3wku 10-25 kwietnia 2010. B=C3=AAdzie j=
u=C2=BF cieplej a
> uprawnienia jeszcze przed sezonem.
> Wi=C3=AAcej o kursach instruktorskich na stronie www.kraken.pl

Ja bym chcial, ale boje sie ze nie dam rady.

Moja koleżanka też kiedyś nie chciała klęczeć, teraz już daje rade... ;)

Pozdro Wojtek

--

Kurs instruktorów PADI Zakrzówek Kraken [market]