[WAW] Kurs kat. A w firmie Mobilek

Data: 2012-07-08 21:22:38
Autor: Adampio
[WAW] Kurs kat. A w firmie Mobilek
Czy ktos z tu obecnych robi może aktualnie prawko na motór w Mobileku?

Bo mam wrażenie, że jestem robiony w bambus. Na poczatku czerwca z wielkim trudem zapisywalem sie na jazdy po placu i tlumaczyli mi ze na ulice to jest dużo wolnych terminów, ale na plac to srorry, a teraz od blisko 3 tygodni "nie ma grafika" na jazdy po ulicy.

Kruczek MSZ polega na tym, że kurs wykupilem w Gruponie i mam określony dedlajn. Chyba, że rzeczywiscie aż takie tlumy się szkolą...

Adampio

[WAW] Kurs kat. A w firmie Mobilek