Kurs na kat. A w Warszawie

Data: 2013-03-17 23:12:59
Autor: Pawel Dabrowski
Kurs na kat. A w Warszawie

Użytkownik "Łukasz Michalski"  napisał
Witam,

Możecie polecić jakiś kurs na kat. A w Warszawie dla osoby pracującej? Mam do dyspozycji poniedziałki, środy >oraz niektóre czwartki oraz niektóre weekendy (w całości).

Z góry dziękuję za wszelkie namiary.

W zeszłym roku robiłem kurs w Promotor. Plac jest czynny cały dzień ale instruktorzy zapełniają grupy od godzin porannych. Wczesną wiosną nie było możliwości zapisania się na godziny południowe i popołudniowe. W weekendy nie pracowali.
Oprócz tego jestem zadowolony z kursu. Poznałem podstawowe zagadnienia dotyczące prowadzenia motocykla. Egzamin zdałem za pierwszym razem.

Pozdrawiam
Paweł

Kurs na kat. A w Warszawie