Kurs na prawo jazdy - Łódź

Data: 2009-04-05 21:44:53
Autor: Golibroda
Kurs na prawo jazdy - Łódź
Witam,

Chciałbym córke wysłać na prawko. Na co zwrócić uwagę ?

Może ktoś podpowie dobrą autoszkołę w Łodzi. Wolę dać kilka groszy więcej i mieć dydaktykę na odpowiednim poziomie oraz cierpliwych instruktorów fachowców co nie jeżdżą z kursantem po bułki.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-05 22:39:34
Autor: waperr
Kurs na prawo jazdy - Łódź

Użytkownik "Golibroda" <ala@ma.asa> napisał w wiadomości news:grb28t$smm$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Polecam Delte, jeździłem głównie z Panem Markiem N. ale i z kilkoma innymi instruktorami. Kurs wspominam miło zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. Jeździliśmy sporo w centrum jak i w okolicach WORD. Plac manewrowy jest poza Łodzią ale to też plus bo można po trasie kawałek śmignąć :)). W czasie kursu zwracano uwagę na różne niuanse i jak się trzeba zachowywać w niby prostych sytuacjach a jednak w takich gdzie łatwo, szczególnie na egzaminie, popełnić błąd. Jeździłem Corsą i Yariską, bo na takich są w Łodzi egzaminy. W każdej chwili mogłem poprosić o wyjaśnienie lub o zajrzenie pod maskę (podobno w WOTA jest jeden instruktor który kazał na takie przeglądy zgłaszać się na dodatkowych godzinach...). Osobiście nie mam doświadczenia z innymi szkołami. Egzaminy zdałem bez większych problemów :)

pzdr
waperr

Data: 2009-04-05 23:00:50
Autor: jack
Kurs na prawo jazdy - Łódź

> [...]

Polecam Delte, jeździłem głównie z Panem Markiem N. ale i z kilkoma innymi instruktorami. Kurs wspominam miło zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. Jeździliśmy sporo w centrum jak i w okolicach WORD. Plac manewrowy jest poza Łodzią ale to też plus bo można po trasie kawałek śmignąć :)). W czasie kursu zwracano uwagę na różne niuanse i jak się trzeba zachowywać w niby prostych sytuacjach a jednak w takich gdzie łatwo, szczególnie na egzaminie, popełnić błąd. Jeździłem Corsą i Yariską, bo na takich są w Łodzi egzaminy. W każdej chwili mogłem poprosić o wyjaśnienie lub o zajrzenie pod maskę (podobno w WOTA jest jeden instruktor który kazał na takie przeglądy zgłaszać się na dodatkowych godzinach...). Osobiście nie mam doświadczenia z innymi szkołami. Egzaminy zdałem bez większych problemów :)

Proponuję zacząć od placu manewrowego: gdzie jak wygląda i czy linie są czytelne.
Mnie krew zalewa jak jezdzę na C ,gdzie są dziury stare pachołki i niewidoczne
linie w kilku odstepach:dla B-inne,dla C-inne,dla C+E inne i jeszcze dla autobusu.
Poprostu masakra.
zaparkowanie tyłem graniczy z cudem[na czuja,bo nic nie widać]
pozdro.jack
Do tego zapytaj [najlepiej kursantów]Ile godzina jazdy ma minut????.
Bo mnie czasami wychodzi 55min,a czasami 25min.

Data: 2009-04-05 23:47:17
Autor: waperr
Kurs na prawo jazdy - Łódź

Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000028a.49d91c02newsgate.onet.pl...
[...]

Co do placu to jest za Retkinią jak sie jedzie na PAbianice koło oczyszczalni, zjeżdza się w bok i kawałek dalej jest plac.
Linie są wyraźne choć nawierzchnia pozostawia do życzenia (ale nie jest to uciążliwe), do parkowania są dwa trampki :) więc jest git :).
Godzina trwa 60 min :) choć czasem krócej ale wiadomo instruktor też człowiek i do WC też czasem zagląda :). Jeśli chodzi o czas to nie moge narzekać że płaciłem za nic. Raz się tylko zdarzyło że instruktor dostał telefon z biura i podjechaliśmy do niego do domu po dokumenty, nie wyło go w aucie 5 min.
Po za tym nie było innych sytuacji w których mógłbym narzekać na stratę czasu i pieniędzy.

pzdr
waperr

Data: 2009-04-06 20:37:41
Autor: Golibroda
Kurs na prawo jazdy - Łódź
Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z innymi szkołami w Łodzi ?

Bajon
Kazimierczak

Piotr

Kurs na prawo jazdy - Łódź