Kurs nurkowy w Poznaniu

Data: 2010-07-23 09:31:55
Autor: Twin_Manifold
Kurs nurkowy w Poznaniu
Będę szczerze wdzięczna, że za wszystkie informacje na temat polecanego
centrum nurkowego i/lub instruktora nurkowego w Poznaniu. Zamierzam zrobić
kurs OWD i zależy mi na przyłożeniu się do tematu. Będę wdzięczna również za uwagi na temat organizacji w jakiej polecacie zrobić
kurs.

Data: 2010-07-23 11:41:25
Autor: platini76
Kurs nurkowy w Poznaniu
 Twin_Manifold <twin_manifold.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Czy posiadasz CCR? Nie? To nie licz, że ktoś z brylujących na grupie mędrców
Ci odpowie. --

Data: 2010-07-23 13:47:20
Autor: deal?
Kurs nurkowy w Poznaniu
Będę wdzięczna również za uwagi na temat organizacji w jakiej polecacie zrobić

kurs w polsce omijaj szeroli, łukiem.
W Egipcie zyszkolą cie lepiej i przyjmniej.
Polecam http://www.sharmdiver.pl/

jk

Data: 2010-07-23 12:46:03
Autor:
[...]

Masz negatywną listę, tego gościa nie polecam.
Znakomita większość instruktorów więcej umie i jest zrównoważona emocjonalnie.

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/2223348424d1edb9/6e2c91ab9d453b97?lnk=raot&pli=1

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-23 17:14:27
Autor: mcgregorius
Kurs nurkowy w Poznaniu

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/2223348424
d1edb9/6e2c91ab9d453b97?lnk=raot&pli=1

pozdrawiam rc

Polecać lub nie, mozna goscia którego się zna i to dobrze,Ty nie znasz mnie,nawet mnie nie widziałeś ani nie słyszałeś.W stosunku do twojej osoby nie odwołuję niczego co napisałem w tekscie ,który z taką starannością wyciąłeś.Musisz pamiętać tylko jedno: sa tam moje i TWOJE zdania,kazdy na ich podstawie moze ocenić kto jest socjopatą.http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

Data: 2010-07-23 16:16:04
Autor:
Kurs nurkowy w Poznaniu
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Grzesiu Reder słowa jakie tam używasz nie są niczym nadzwyczajnym w Twoich
ustach. Dodam że też mnie nie znasz, nie masz wiedzy o obiegach zamkniętych a byłeś
stałym wrednym oszczercą.
Dlatego nie warto robić kursów nurkowych u osób które są prymitywne.
Tu Twoja działalność "merytoryczna".
http://groups.google.pl/groups/search?enc_author=ZVZrShkAAAAjCMkVAh9TJ708puYMk1bqfN2a3FvBm-gCPQgQopANuA&scoring=d

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-23 16:23:22
Autor:
Przepraszam bład w adresie bazy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> podstawie moze ocenić kto jest socjopatą.http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopa
ti

Tu Twoja działalność "merytoryczna".

http://groups.google.pl/groups/search?q=&enc_author=JOQ6-hoAAAAmyxw479C1Wr-94aQjjK_jgcpplvtem4lbCJanSGjc7w&qt_p=Wyszukaj+posty+autora

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-23 18:18:16
Autor: Marek
Kurs nurkowy w Poznaniu
W dniu 2010-07-23 11:31,  Twin_Manifold pisze:
[...]

Ja zaczynałem u Krzysia Janickiego z nautiki poznań i serdecznie go polecam. (ul. Piłsudskiego 100)

Data: 2010-07-26 09:57:36
Autor: SHARMDIVER.PL
Kurs nurkowy w Poznaniu
On 2010-07-23 11:31,  Twin_Manifold wrote:
[...]

Witaj,

masz ciekawy adres mailowy jak na osobę chcącą dopiero zrobić kurs OWD (oraz kobietę) i pytającą o organizacje nurkowe.
Jaką dziedziną się zajmujesz, że wybrałaś taką a nie inną nazwę?

Przeczytaj opis kursu OWD na stronie www.sharmdiver.pl i postaraj się znaleźć taki w Polsce (Poznaniu) z taką samą ilością - dwanaście PEŁNYCH nurkowań (po 40-50 minut) w jeziorze, czy morzu  (ale raf u nas nie ma :-( ) z mała liczbą studentów na kursie (maks 4) i w takiej cenie bez jakichkolwiek dopłat i ukrytych kosztów.
Zobacz stronę Pawła Poręby "Nekton" - szkoli w Polsce ale nie w Poznaniu..
Masz opis jego kursu też na liście w reklamie z tego tygodnia i link do strony:

Paweł Poręba
604 0604 28
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Pozdrawia z bardzo słonecznego Sharm el Sheikh

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z najlepszymi

Data: 2010-07-26 14:03:07
Autor: Włodek
Kurs nurkowy w Poznaniu
Witaj
Jeśli rzeczywiście interesuje Cię kurs (Twoja nazwa jakoś zbyt sugeruje jakiś poziom wiedzy) to chętnie z Tobą popracuję. Kontakt na priv. Tylko że nie będzie to w Poznaniu bo tam nie ma wody (basen to jednak nie to samo) Pracuję na jednym z najładniejszych polskich jezior - Trześniowskie - 130 km od Poznania. Grupy u mnie to maks 2 osoby (optymalna ilość) Czas lekcji w wodzie to od 10 godz. dla bardziej utalentowanych w systemie PADI w CMAS te minimum programowe wynosi 14 godz.

Mały słowniczek pojęć:
- nie liczę ilości nurkowań bo to często mylące założenie, liczy się osiągnięcie umiejętności i celów danej lekcji czyli czas w wodzie,
- lekcji także nie nazywam nurkowaniem bo ma z nim niewiele wspólnego oprócz tego że odbywa się w wodzie przy użyciu sprzętu SCUBA,
- minimum programowe oznacza że szybciej się nie da bo lekcje są szczelnie wypełnione ćwiczeniami z różnych technik nurkowych i w czasie minimum uczniowie zdolni są w stanie opanować umiejętności w taki sposób jaki wymagam.
- uczeń u mnie nie zalicza ćwiczeń on uczy się umiejętności w taki sposób aby spełnił moje wymagania.

Od zawsze stosuję zasadę że pracujemy do skutku czyli nabycia przez ucznia niezbędnych umiejętności wymaganych standardem i wymaganych przezemnie. Np na ostatnim kursie PADI chłopakom lekcje w wodzie zajęły 19 godzin. Inna dziewczyna będąc w połowie kursu CMAS ma przy czwartej lekcji około 11 godzin zajęć w wodzie. Maksymalnie czas zajęć dla jednej absolwentki PADI wyniósł około 34 godz. ćwiczeń zanim osiągnęła wymagane przeze mnie i standard minima. Nawiasem mówiąc było jej strasznie ciężko ale dzielnie walczyła ze sobą to i chętnie z nią pracowałem. Odniosła spory osobisty sukces który widać pod wodą.

    Zatem jeśli chcesz solidnie popracować i skutecznie potem nurkować to zapraszam na priv.
    Jeśli interesuje Cię plastyk to nie polecam siebie bo nie umiem tak.

Pozdrawiam Włodek
instr. CMAS & PADI
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-07-26 14:09:06
Autor: deal?
Kurs nurkowy w Poznaniu
Witaj

czy jako "instruktor" mógłbyś przedstawić jakiekolwiek referencje czy dalej się wstydzisz?

jk

Data: 2010-07-26 19:02:18
Autor: Włodek
Kurs nurkowy w Poznaniu
Użytkownik "deal?" <marek_rkomska@kolort.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2jttj$djd$1@news.onet.pl...
Witaj

czy jako "instruktor" mógłbyś przedstawić jakiekolwiek referencje czy dalej się wstydzisz?

jk

Głupi/pia jesteś czy o drogę pytasz?
Służąca czy kandydat na pracownika może przedstawiać referencje. Ja w skrócie opisałem co i jak robię. Masz wątpliwości to zapraszam. Po uiszczeniu zapłaty będziesz mógł sprawdzić.
Zna mnie sporo nurków także osobiście w odróżnieniu do nikomu nie znanej kałoliny wstydzącej się przyznać do swojej tożsamości.
Poza tym, czy masz coś istotnego do powiedzenia w temacie?
Widzę że jak zwykle nie, to spadaj trolu w swoje mentalne szambo.

Kurs nurkowy w Poznaniu