Kurs nurkowy w Poznaniu

Data: 2010-07-23 18:18:16
Autor: Marek
Kurs nurkowy w Poznaniu
W dniu 2010-07-23 11:31,  Twin_Manifold pisze:
Będę szczerze wdzięczna, że za wszystkie informacje na temat polecanego
centrum nurkowego i/lub instruktora nurkowego w Poznaniu. Zamierzam zrobić
kurs OWD i zależy mi na przyłożeniu się do tematu.
Będę wdzięczna również za uwagi na temat organizacji w jakiej polecacie zrobić
kurs.

Ja zaczynałem u Krzysia Janickiego z nautiki poznań i serdecznie go polecam. (ul. Piłsudskiego 100)

Kurs nurkowy w Poznaniu