Kurs teoretyczny PPL(A)

Data: 2009-06-08 07:40:14
Autor: Mirek Szymanski
Kurs teoretyczny PPL(A)
Czy ktoś z grupowiczów słyszał o kursie teoretycznym PPL(A) który
odbywałby się w najblizszych tygodniach (czerwiec lub lipiec)?
(optymalny rejon Łódź-Warszawa)  Wiem że są też kursy indywidualne,
ale ich cena jest dość zaporowa... Zależałoby mi na jak najszybszym
skonczeniu kursu (chwilowo mam dużo wolnego czasu).

Przegladając strony szkół wygląda na to, że prawie wszystkie kursy
odbywają się zimą lub na wiosnę, ale lista szkół jest długa,
informacje na ich stronach często niepełne a czas reakcji na maile
słaby, dlatego pytam na grupie.

Pozdrawiam,
Mirek

Data: 2009-06-10 00:09:01