Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]

Data: 2012-06-05 11:53:40
Autor: Torpeda
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Cześć:)
Szukam współkursantów na kurs wrakowy z ekipą Xdivers w terminie 13-15 lipca, w Jastarni. Kurs fantastyczny i pełen emocji, tylko samej trochę strach ;)
Koszt kursu to 600zł (za 4 nurkowania), plus ok. 130zł na wypłynięcia na wraki.
Śpimy w bazie Jasa (w przyczepach), doba kosztuje między 30-40zł.

Więcej szczegółów wysyłam na zapytanie.

Pozdrawiam,
Daria.

Data: 2012-06-11 10:09:18
Autor: marek
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Co ty piszesz za co 600zł ?? za 4 nurkowania?? i kurs wrakowy zrobiony???

Co do ceny to chyba za papier tyle biorą , co do wypłynięć jakie 130zł ( 4
nurkowania na wrakach według cen wypłynięć AP to 4x 65 zł a więc 260 zł plus
powietrze jak masz flaszkę 15 l to sobie policz dodatkowo ile  ) ale fajnie to
liczysz . Jak już kogoś chcesz reklamować to sprawdzaj prawdziwe ceny a nie
oszukuj. Swoją drogą nocleg w zatęchłej przyczepie typ N która ma ze 16 lat za
30-40 zł gdy kwatera  kosztuje 50zł - to rzeczywiście okazja po byku.
Może napisz też jak szkolą i ile wypadków mieli - to pewnie te emocje-( patrz
zeszły rok ) i czym na te wraki wożą ( stare łódki niedopompowane- bez biegu
wstecznego i często się psujące) Byłem w tym roku na Trałowcu w 8 chcieli nas
zabrać pontonem gdzie ledwo 4 wchodziło ( totalna kpina - musieliśmy czekać ze
3 h )- za drugim razem jak już rzucili opustówke to we wrak nie trafili i tyle
żeśmy go widzieli . pozdrawiam Marek P.S. Swoją drogą dajcie opinie o bazach na półwyspie - wszystkim nam się
przydadzą żeby unikać takich sytuacji jak nas spotkała.

Data: 2012-06-11 10:21:42
Autor:
 marek <nurmar7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Xdivers to nie jest baza, pomieszałeś kurs i bazę w której się on odbywa. pozdrawiam rc

Data: 2012-06-11 15:35:25
Autor: marek
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Demolant daj spokój , to w/g ciebie Xdivers swoje łódki przywiozą??? i ceny
też? tzn że będą dopłacać do wypłynięcia czy jak??? . A kursy i tak Kowal
komuś zleci  i tyle . napisz lepiej o swoich doświadczeniach z bazami na
półwyspie.
 marek <nurmar7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Co ty piszesz za co 600zł ?? za 4 nurkowania?? i kurs wrakowy zrobiony???

Data: 2012-06-11 19:26:55
Autor:
[...]

Xdivers jeszcze swoich jednostek pływających (zatokowych czy pełnomorskich) chyba nie ma, ale są młodą firmą (kiedyś swoim spisem storpedowali wywalenie z FN, moderatorzy musieli poszukać innej sposobności). Dlatego musiałem się odezwać) Wypływałem wiele razy z tego samego nabrzeża, a to z LOK (Rafałek i Dzeta) albo z Stanisławem Tlałką na JM NORA, też następną Nora II (nawet synek sterował), Vivien Ciemińskich. Pomarańczową Formozą Andrzeja Sali. Niestety ceny na jakich pływałem mocno odbiegały od rynkowych, dlatego nie jestem typowym przedstawicielem nurkowej braci. Oczywiście ze względu na sentyment polecam Bazę Andrzeja Sali. Fair reguły ładowania butli i grupa docelowa Andrzeja, czyli nurkowie ze średnią kasą. Ma też bazę noclegową w szerokiej palecie: pokoje, przyczepy campingowe, hangar wojskowy, czy własne namioty. Nic nigdy mi nie zginęło w bazie Andrzeja (w Zrębcu kolegom ukradli pieniądze i dokumenty). Jeździłem do Jastarni z własną sprężarką w czasach w których Andrzej jeszcze swojej nie przywiózł, wtedy mieszkaliśmy na ul.Ogrodowej.
Wiem gdzie są też inne sprężarki w Jastarni.

pozdrawiam rc
ps Paweł na mój widok przestaje się odzywać co też ma zalety.

Data: 2012-06-11 20:22:42
Autor: Adam
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
 marek <nurmar7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Co ty piszesz za co 600zł ?? za 4 nurkowania?? i kurs wrakowy zrobiony???

Za usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu wrakowego, jak mniemam. Zajrzyj
na stronę, do której Ci Jacek link podał, tam powinny być wszystkie warunki
napisane.

Jak już kogoś chcesz reklamować to sprawdzaj prawdziwe ceny a nie
oszukuj.

Jak już chcesz kogoś posądzać o oszukiwanie, to... a zresztą, co ja będę to
komentować, nie warto.

Może napisz też jak szkolą i ile wypadków mieli - to pewnie te emocje-(

Nie słyszałem o żadnym wypadku, chyba Ci się instruktorzy pomylili. Szkolą
dobrze, co mogę jako kursant potwierdzić. Wrakowe robiłem rok temu, nie
pamiętam ile wszystko w sumie kosztowało (musiałbym w przelewach sprawdzić),
ale jakie to ma znaczenie w tym momencie, skoro wszystko albo jest na stronie
albo można maila wysłać i się dowiedzieć. Kurs był bite dwa dni robiony -
cztery nurkowania z planowaniem, późniejszym omawianiem plus kupę zajęć na
powierzchni. Było warto. W tym roku jadę na turystykę.

i czym na te wraki wożą ( stare łódki niedopompowane- bez biegu
wstecznego i często się psujące) Byłem w tym roku na Trałowcu w 8 chcieli nas
zabrać pontonem gdzie ledwo 4 wchodziło

Kto Cię chciał pontonem zabierać? Xdivers??? Rok temu płynęliśmy bardzo fajnym
czymś - nie napiszę czym, bo nie wiem jak się to urządzenie pływające nazywa,
pierwszy raz miałem z czymś takim przyjemność, ale nas wlazło chyba z 8 osób
ze sprzętem po obu stronach i z wyjątkiem podskoków na falach było bardzo
fajowo i całkiem wygodnie :)

Data: 2012-06-11 21:11:59
Autor: Daniel Kowalski
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
<cut>

  Jak już kogoś chcesz reklamować to sprawdzaj prawdziwe ceny a nie
oszukuj.

Cześć! Nie doszukałem się żadnego oszustwa w tym wątku. Dziewczyna szuka ludzi, aby mieć komplet na kurs. Podała koszty ze strony WWW. What's Your problem?

Swoją drogą nocleg w zatęchłej przyczepie typ N która ma ze 16 lat za
30-40 zł gdy kwatera  kosztuje 50zł - to rzeczywiście okazja po byku.

Nikt nie napisał, że to okazja. Osobiście lubię spać na terenie bazy nurkowej, ponieważ mam dostęp do swojego sprzętu 24h/dobę, mogę pogadać z innymi nurkami, wymienić się doświadczeniami. A jak przyjdzie mi ochota napić się wieczorem piwa w tawernie, to nie muszę daleko chodzić ;-)
Jednocześnie każdy szanuje Twój wybór standardu lokum podczas wyjazdu.

Może napisz też jak szkolą i ile wypadków mieli - to pewnie te emocje-( patrz
zeszły rok )

Michał szkoli dobrze, o ile będzie dla Ciebie miarodajna moja (oraz moich kolegów) opinia po odbyciu szkoleń jaskiniowych oraz heliair. AFAIK nie miał wypadków podczas kursów. Może mylisz ekipy?

  <CUT>

  za drugim razem jak już rzucili opustówke to we wrak nie trafili i tyle
żeśmy go widzieli .
pozdrawiam Marek

Współczuję... Ale szukaliście wraku przy użyciu kołowrotka?

P.S. Swoją drogą dajcie opinie o bazach na półwyspie - wszystkim nam się
przydadzą żeby unikać takich sytuacji jak nas spotkała.

Mam bardzo dobre doświadczenia z Divingbaltic (Andrzej vel Dziurdziubel), zazwyczaj pływamy mocnym RIB'em "Niser". Kilka wraków zwiedziłem i nigdy się nic złego nie przydarzyło. Trzeba tylko mieć trochę wprawy z "logistyką" typową dla RIB'ów.
Mogę również polecić Wojtka Jechnę i MY Litoral. Na łodzi znajduje się winda, co ułatwia wydostanie się z wody nurkom mocno obciążonym, zwłaszcza po nurkowaniach głębokich. Z innymi nie pływałem do tej pory, więc nie wypowiadam się.

PS: Bałtyk potrafi dać w kość, po ekscesach z filmu poniżej, ledwo udało nam się zanurkować na Terrę ;-) A pogoda wcale nie była taka zła:
http://www.youtube.com/watch?v=xuua3ONusm8

Data: 2012-06-13 08:35:36
Autor: Torpeda
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
 marek <nurmar7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Co ty piszesz za co 600zł ?? za 4 nurkowania?? i kurs wrakowy zrobiony???

Nie wiem, gdzie i jak szkoliłeś się do tej pory, ale kurs w Xdivers to jest zrobiony nie kiedy odbębnisz wszystkie nurkowania, tylko kiedy opanujesz wszystkie umiejętności na zadowalającym poziomie, zgodnie ze standardami NAUI...
Płacisz za szkolenie, a na certyfikat to trzeba zapracować.

Warto spróbować takiej formy, daje dużo więcej satysfakcji niż płacenie za papier.

Daria. --

Data: 2012-06-11 18:36:13
Autor: FilipJ
W dniu 2012-06-05 13:53,  Torpeda pisze:
[...]

To ja poproszę szczegóły.
Co obejmuje cena. Co trzeba doliczyć. Jakie nurkowania w planie. Jakie wymagania. Jakie opcje transportu ze Stolycy. itd/itp ;)
Pozdrawiam
FJ

Data: 2012-06-11 17:29:32
Autor: jacekplacek

http://www.xdivers.pl/ -> aktualności -> 13-15 lipca kurs wrakowy, turystyka wrakowa, Jastarnia (Bałtyk) -> info do pobrania
albo tutaj: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=269945#269945  Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę... Swoją drogą: w tej ekipie może być tylko miły :)

Data: 2012-06-13 08:30:51
Autor: Torpeda
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Aloha wszystkim:)!

Odpowiadając po kolei- kolega, który zarzucał mi oszustwo chyba się trochę rozpędził (wypadałoby napisać małe "przepraszam" albo mi to oszustwo udowodnić...). Podałam oficjalne ceny ze strony internetowej szkoły, w której odbywa się kurs. Koszt kursu to 600zł, dodatkowe opłaty są wyszczególnione w opisie (wypłynięcia, nocleg w bazie, itp).
Rozumiem, że warunki noclegu w przyczepie nie muszą wszystkim odpowiadać, ale to nie powód, żeby się tak denerwować:) Złość urodzie szkodzi;) A nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zarezerwować sobie nocleg w hotelu, spanie w bazie nie jest obowiązkowe.

Xdivers szkolą bardzo dobrze i nie słyszałam o żadnych wypadkach z ich udziałem. W bazie Jasa jeszcze nie byłam, dotychczas nocowałam i wypływałam z bazy Andrzeja Sali i było super:) Ale co poobijałam tyłek na RIBie, to moje;)

Data: 2012-06-13 13:03:37
Autor: marek
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Hejka co do ceny kursu  jest rzeczywiście taka - i w tym zakresie należy
przeprosić ale mnie chodziło o ceny wypłynięć na wraki. Droga koleżanko widzę że nie masz pojęcia czym będziesz pływała - BO BĘDZIESZ
PŁYWAŁA RIBAMI - trochę  starszymi niż u Sali- tak ze 6 lat- więc tyłeczek
sobie przygotuj- a tak na marginesie u Andrzeja też pływało się na Formozie -
czyżby już jej nie było???

Data: 2012-06-13 14:38:45
Autor: Torpeda
[...]
-
czyżby już jej nie było???

A nie wiem- ja byłam pod koniec listopada i w grudniu (i pogoda była taka, jak na listopad/ grudzień nad Bałtykiem, bez cudów, fale były, wiało strasznie), możliwe, że Formoza stała już na brzegu, bo pływaliśmy RIBem.

Data: 2012-06-13 23:29:18
Autor: Haw
W dniu 2012-06-13 16:38,  Torpeda pisze:
[...]

z tego co sie orientuje, to juz 2 czy 3 sezon formoza stoi na helu, a rib w jastarni.

pzd,
haw.

Data: 2012-06-13 20:20:00
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Oj tam oj tam ;-) Na tym polega zabawa. Tak przy okazji przypomniał mi się fajny filmik z manewrów (chyba Seals), chciałbym tak kiedyś skończyć nurkowanie:

http://www.youtube.com/watch?v=V4W4-RQDNf4&feature=related

Pozdrawiam Kowi

Data: 2012-06-13 08:43:37
Autor:
> [...]
Co obejmuje cena. Co trzeba doliczyć. Jakie nurkowania w planie. Jakie wymagania. Jakie opcje transportu ze Stolycy. itd/itp ;)

Transport ogarniemy, mogę Cię wziąć autem:)
Możesz napisać do mnie mejla? serams@wp.pl
Uzgodnimy wszystkie szczegóły :)

Pozdrawiam,
Daria

Data: 2012-06-13 08:58:08
Autor:
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
  Przepraszam-
seramis@wp.pl

Daria

Data: 2012-06-13 23:19:52
Autor: Nurkowy Arek
On 5 Cze, 13:53, " Torpeda" <torpeda23.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Witam

Cena jest w miarę atrakcyjna :) a pytanko kto będzie instruktorem
(imię i nazwisko)?

Pozdrawiam
Arek
_____
Mój ulubiony http://sklep-nurkowy.pl

Data: 2012-06-14 07:37:28
Autor: Torpeda
Nurkowy Arek <nurkowyarek@gmail.com> napisał(a): Michał Winek "Majki" :)

On 5 Cze, 13:53, " Torpeda" <torpeda23.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Cze=B6=E6:)
> Szukam wsp=F3=B3kursant=F3w na kurs wrakowy z ekip=B1 Xdivers w terminie =
13-15 lipca, w
> Jastarni. Kurs fantastyczny i pe=B3en emocji, tylko samej troch=EA strach=
 ;)
> Koszt kursu to 600z=B3 (za 4 nurkowania), plus ok. 130z=B3 na wyp=B3yni=
=EAcia na wraki.
> =A6pimy w bazie Jasa (w przyczepach), doba kosztuje mi=EAdzy 30-40z=B3.
>
> Wi=EAcej szczeg=F3=B3=F3w wysy=B3am na zapytanie.

> [...]
net/

Witam

Cena jest w miar=EA atrakcyjna :) a pytanko kto b=EAdzie instruktorem
(imi=EA i nazwisko)?

Pozdrawiam
Arek
_____
M=F3j ulubiony http://sklep-nurkowy.pl

--

Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]