Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]

Data: 2012-06-11 18:36:13
Autor: FilipJ
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
W dniu 2012-06-05 13:53,  Torpeda pisze:
Cześć:)
Szukam współkursantów na kurs wrakowy z ekipą Xdivers w terminie 13-15 lipca, w
Jastarni. Kurs fantastyczny i pełen emocji, tylko samej trochę strach ;)
Koszt kursu to 600zł (za 4 nurkowania), plus ok. 130zł na wypłynięcia na wraki.
Śpimy w bazie Jasa (w przyczepach), doba kosztuje między 30-40zł.

Więcej szczegółów wysyłam na zapytanie.

Pozdrawiam,
Daria.

To ja poproszę szczegóły.
Co obejmuje cena. Co trzeba doliczyć. Jakie nurkowania w planie. Jakie wymagania. Jakie opcje transportu ze Stolycy. itd/itp ;)
Pozdrawiam
FJ

Data: 2012-06-11 17:29:32
Autor: jacekplacek

http://www.xdivers.pl/ -> aktualności -> 13-15 lipca kurs wrakowy, turystyka wrakowa, Jastarnia (Bałtyk) -> info do pobrania
albo tutaj: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=269945#269945  Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę... Swoją drogą: w tej ekipie może być tylko miły :)

Data: 2012-06-13 08:30:51
Autor: Torpeda
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Aloha wszystkim:)!

Odpowiadając po kolei- kolega, który zarzucał mi oszustwo chyba się trochę rozpędził (wypadałoby napisać małe "przepraszam" albo mi to oszustwo udowodnić...). Podałam oficjalne ceny ze strony internetowej szkoły, w której odbywa się kurs. Koszt kursu to 600zł, dodatkowe opłaty są wyszczególnione w opisie (wypłynięcia, nocleg w bazie, itp).
Rozumiem, że warunki noclegu w przyczepie nie muszą wszystkim odpowiadać, ale to nie powód, żeby się tak denerwować:) Złość urodzie szkodzi;) A nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zarezerwować sobie nocleg w hotelu, spanie w bazie nie jest obowiązkowe.

Xdivers szkolą bardzo dobrze i nie słyszałam o żadnych wypadkach z ich udziałem. W bazie Jasa jeszcze nie byłam, dotychczas nocowałam i wypływałam z bazy Andrzeja Sali i było super:) Ale co poobijałam tyłek na RIBie, to moje;)

Data: 2012-06-13 13:03:37
Autor: marek
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
Hejka co do ceny kursu  jest rzeczywiście taka - i w tym zakresie należy
przeprosić ale mnie chodziło o ceny wypłynięć na wraki. Droga koleżanko widzę że nie masz pojęcia czym będziesz pływała - BO BĘDZIESZ
PŁYWAŁA RIBAMI - trochę  starszymi niż u Sali- tak ze 6 lat- więc tyłeczek
sobie przygotuj- a tak na marginesie u Andrzeja też pływało się na Formozie -
czyżby już jej nie było???

Data: 2012-06-13 14:38:45
Autor: Torpeda
 marek <nurmar7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]
-
czyżby już jej nie było???

A nie wiem- ja byłam pod koniec listopada i w grudniu (i pogoda była taka, jak na listopad/ grudzień nad Bałtykiem, bez cudów, fale były, wiało strasznie), możliwe, że Formoza stała już na brzegu, bo pływaliśmy RIBem.

Data: 2012-06-13 23:29:18
Autor: Haw
W dniu 2012-06-13 16:38,  Torpeda pisze:
[...]

z tego co sie orientuje, to juz 2 czy 3 sezon formoza stoi na helu, a rib w jastarni.

pzd,
haw.

Data: 2012-06-13 20:20:00
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Oj tam oj tam ;-) Na tym polega zabawa. Tak przy okazji przypomniał mi się fajny filmik z manewrów (chyba Seals), chciałbym tak kiedyś skończyć nurkowanie:

http://www.youtube.com/watch?v=V4W4-RQDNf4&feature=related

Pozdrawiam Kowi

Data: 2012-06-13 08:43:37
Autor:
> [...]
Co obejmuje cena. Co trzeba doliczyć. Jakie nurkowania w planie. Jakie wymagania. Jakie opcje transportu ze Stolycy. itd/itp ;)

Transport ogarniemy, mogę Cię wziąć autem:)
Możesz napisać do mnie mejla? serams@wp.pl
Uzgodnimy wszystkie szczegóły :)

Pozdrawiam,
Daria

Data: 2012-06-13 08:58:08
Autor:
Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]
  Przepraszam-
seramis@wp.pl

Daria

--

Kurs wrakowy 13-15 lipca Jastarnia [market]