Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie

Data: 2010-07-05 13:17:37
Autor: awe
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie
http://www.tvn24.pl/-1,1663614,0,1,kurski-przegralismy-- bo-nie-moglismy-mowic-o-katastrofie,wiadomosc.html

Data: 2010-07-05 13:18:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0serj$gkr$1news.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1663614,0,1,kurski-przegralismy-- bo-nie-moglismy-mowic-o-katastrofie,wiadomosc.html

To sobe teraz odbij±. Kaczor nie czekaj±c już wczoraj zacz±ł.

Data: 2010-07-05 13:18:48
Autor: Grzegorz Z.

No jak to? http://www.fakt.pl/Kaczynski-powiedzial-mamie-,artykuly,72940,1.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 13:36:17
Autor: CeSaR
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie
http://www.tvn24.pl/-1,1663614,0,1,kurski-przegralismy-- bo-nie-moglismy-mowic-o-katastrofie,wiadomosc.html

Czyli jednak Jarek chciał na plecach ¶p Lecha wyjechać na prezydencki stołek? Kurski jest jednak prostszej konstrukcji niż my¶lałem....

Data: 2010-07-05 13:39:05
Autor: Krzysztof
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i0sg1r$k5s$1news.onet.pl...
[...]

Pechowiec , jednak ciemny lud tego nie kupil, pomylka , lud nie taki ciemny jak mu sie wydaje:D:D

K.

Data: 2010-07-05 13:46:37
Autor: awe
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0sg8o$7uq$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty taki oswiecony. a widziales kiedys inwestora katarskiego i bobra z kataru?;-) bo ja nie.
awe

Data: 2010-07-05 14:23:52
Autor: he®sk
On Mon, 5 Jul 2010 13:36:17 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

> [...]

Czyli jednak Jarek chciał na plecach ¶p Lecha wyjechać na prezydencki stołek? Kurski jest jednak prostszej konstrukcji niż my¶lałem....

 czy masz na mysli jakis pierwotny przyrzad do mlocenia zboza ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 14:27:07
Autor: HaMMeR
On 2010-07-05 13:36, CeSaR wrote:
[...]

No wlasnie pytanie, po czyich plecach wjechal komoruski?
A wogole, to co w tym byloby zlego, by Kaczynski wykorzystal
smierc brata do przechwycenia po nim prezydentury??
Nawet sie nad tym nie zastanawiales ciulu,dlatego tez
komorus nie mial takich klopotow! Wjechal do prezydentury
na waszej bezdennej glupocie!!!

Data: 2010-07-05 14:31:43
Autor: CeSaR
Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie
Nawet sie nad tym nie zastanawiales ciulu,dlatego tez
komorus nie mial takich klopotow! Wjechal do prezydentury
na waszej bezdennej glupocie!!!

Ty się ciulu zastanowiłe¶ aż cię poty obleciały. Kaczor by wjechał na twojej "m±dro¶ci".

Kurski: Przegrali¶my, bo nie mogli¶my mówić o katastrofie