Kurski otruł Alika...

Data: 2011-11-16 14:46:53
Autor: Zennon
Kurski otruł Alika...
....przecież to oczywiste!

Zennon

Data: 2011-11-16 15:43:36
Autor: CeSaR
Kurski otruł Alika...
Predzej Macierewicz

Data: 2011-11-16 16:34:09
Autor: Leprechaun
Kurski otruł Alika...

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111161346.UTC.ja0esh$98u$1tioat.net...
...przecież to oczywiste!

Zennon

Zaraz otruł. Alik wiekowy już był i nadmiaru czułości odszedł w krainę wiecznego lenistwa. Mam tylko nadzieję, że nie będzie obowiązkowej 3-dniowej żałoby narodowej. Czy juz wiadomo gdzie złożono zasłużone szczątki? Pewnie prezes PiS częściej będzie z kwiatkami na grobie Alika niż na grobie brata.

BomBel

Data: 2011-11-16 21:27:04
Autor: sofu
Kurski otruł Alika...

Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4ec3d881$0$5820$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ciekawe czy Jarosław się "znajdzie" i opłaci jakiegoś katabasa, który odparawi Alika w ostatnią drogę?
Skoro można święcic klapy od kanałów, to nie powinno być z tym problemów.
Z drugiej strony nie wiemy, czy Alik by sobie tego życzył?

sofu

Kurski otruł Alika...