Kurski rzeznikiem?

Data: 2015-12-30 17:35:34
Autor: stevep
Kurski rzeznikiem?
# Kukiz mocno: "Kurski w TVP? To będzie masarnia" #
Ze strony:
http://skroc.pl/21d62

--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 17:45:41
Autor: MarkWoydak
Kurski rzeznikiem?
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yagtpkqf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Kukiz mocno: "Kurski w TVP? To będzie masarnia" #
Ze strony:
http://skroc.pl/21d62

--

Jak nisko trzeba upaść by tka kanalię jak Kurski typować na prezesa! Chcieliśta? No to k..wa mata!

Mark Woydak

Data: 2015-12-30 13:55:05
Autor: Zenek Kapelinder
Kurski rzeznikiem?
Są w ojczyźnie rachunki krzywd, obca dłoń ich też nie przekreśli
Niby nie z tej bajki ale ten fragment pasuje jak ulal. Mam cicha nadzieje ze PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

Data: 2015-12-30 22:58:20
Autor: u2
Kurski rzeznikiem?
Są w ojczyźnie rachunki krzywd,
obca dłoń ich też nie przekreśli
Niby nie z tej bajki ale ten fragment pasuje jak ulal. Mam cicha nadzieje ze PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

         Kiedy przyjdą podpalić dom,
         ten, w którym mieszkasz - Polskę,
         kiedy rzucą przed siebie grom,
         kiedy runą żelaznym wojskiem
         i pod drzwiami staną, i nocą
         kolbami w drzwi załomocą -
         ty, ze snu podnosząc skroń,
         stań u drzwi.
         Bagnet na broń!
         Trzeba krwi!

         Są w ojczyźnie rachunki krzywd,
         obca dłoń ich też nie przekreśli,
         ale krwi nie odmówi nikt:
         wysączymy ją z piersi i z pieśni.
         Cóż, że nieraz smakował gorzko
         na tej ziemi więzienny chleb?
         Za tę dłoń podniesioną nad Polską -
         kula w łeb!

         Ogniomistrzu i serc, i słów,
         poeto, nie w pieśni troska.
         Dzisiaj wiersz - to strzelecki rów,
         okrzyk i rozkaz:
         Bagnet na broń!
         Bagnet na broń!
         A gdyby umierać przyszło,
         przypomnimy, co rzekł Cambronne,
         i powiemy to samo nad Wisłą.

http://wiersze.doktorzy.pl/bagnet.htm

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-31 01:18:01
Autor: stevep
Kurski rzeznikiem?
W dniu .12.2015 o 22:55 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Są w ojczyźnie rachunki krzywd,
obca dłoń ich też nie przekreśli
Niby nie z tej bajki ale ten fragment pasuje jak ulal. Mam cicha  nadzieje ze PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

Krzywdy urojone jak to u frustratów, skurwysyństwa na jawie.
--
  stevep

Data: 2015-12-31 01:19:50
Autor: Chiron
Kurski rzeznikiem?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yahe4bqw50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

============

Stefciu- ty cierpisz na bezsenność?

--

Chiron

Data: 2016-01-01 00:13:56
Autor: stevep
Kurski rzeznikiem?

===========>

Stefciu- ty cierpisz na bezsenność?

--

Chiron

A co cię to gówno obchodzi.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-01 17:25:56
Autor: Chiron
Kurski rzeznikiem?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yai6tihr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Właściwie to trudno mi się z Tobą nie zgodzić. Mogę mieć zastrzeżenia do formy- no ale może jak na Ciebie to i tak forma kulturalna.

--

Chiron

Data: 2016-01-01 23:50:24
Autor: stevep
Kurski rzeznikiem?

===========>>

[...]

Hmmm, nie kultura lecz chęć szczera zrobiła z ciebie pisowskiego oficera.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-31 19:43:37
Autor: felkot
K. Wściekły pies.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Mam cicha nadzieje ze PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

Ten wściekły pies pogryzie ciebie,
lub pogryzie kogoś z twoich bliskich.

Data: 2016-01-01 00:13:19
Autor: stevep
K. Wściekły pies.
W dniu .12.2015 o 19:43 felkot <neolokar@o2.pl> pisze:

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Mam cicha nadzieje ze PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

Ten wściekły pies pogryzie ciebie,
lub pogryzie kogoś z twoich bliskich.

Albo zdechnie zatruty nienawiścią.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-01 17:26:33
Autor: Chiron
K. Wściekły pies.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yai6shlk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To lepiej sam uważaj- na to zdychanie od nienawiści

--

Chiron

Data: 2016-01-01 23:49:03
Autor: stevep
K. Wściekły pies.
W dniu .01.2016 o 17:26 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Hmmm, ty już od niej zdychasz.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-03 12:31:38
Autor: felkot
Kurski .. Wściekły PieS będzie kąsał.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

> PIS bedzie sie mscil jak wsciekly pies.

Będzie się mścił na drugim sorcie za to, że przez 8 lat
nie dopuścili pisdzielców do władzy.
Wściekły PieS będzie kąsał, bo tylko kąsać i dostarczać jad potrafi.
Musi tylko najpierw stworzyć gestapo, Goebbelsa juz mają.

Kurski rzeznikiem?