Kursy IANTD - zapraszam - market

Data: 2010-07-27 20:24:22
Autor: Kris
Kursy IANTD - zapraszam - market
Zapraszam na kursy zgodnie ze standardami IANTD

zakres szkolenie to

OWD - Open Water Diver - podstawowy kurs

AOWD - Advanced Open Water Diver - rozszezajacy uprawnienia

Rescue - Rescue Diver - nurek ratownik

Divemaster - przewodnik nurkowy

Adv Ean - nurkowanie deko z użyciem butli bocznych

ponadto specjalizacje i kursy takie jak

Dry Suit (suchy skafander) , Ean (nurkowanie na mieszkankach), Deep i inne

Zapraszam również do serwisu automatów APEKS

Wszystkie uzgodnienia telefonicznie

501 530 596
Krystian

www.divingclub.pl

Data: 2010-07-28 16:38:08
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Witaj, dlaczego szkolisz według ABSOLUTNIE NIEAKTUALNYCH standardów Iantd? Myślę, ze szkolenie wg. norm z 2003 w 2010 roku to "małe" przegięcie. Nie wiesz, ze aktualnie obowiązują standardy IANTD 2010?
Czy twoje kursy obejmują coś więcej niż ABSOLUTNE MINIMUM nurkowań które trzeba wykonać aby uzyskać stopień?

Wielu instruktorów w Polsce szkoli wg. nieaktualnych norm.
Czy nie sądzisz, że to wstyd?
Już 8 lat temu jak nurkowałem dla pewnej bazy w Dahab Czesi się naśmiewali ze swoich "instruktorów" "Divemasterów" Iantd.
Nie mogłem tego pojąc bo czytałem aktualne standardy IANTD. A są one przecież bardzo wymagające.
Niestety jak to życie - standardy standardami a życie życiem Płacisz - masz plastik..
Tylko, że na lądzie ludzie się śmieją a pod wodą można życie stracić...

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-28 16:48:49
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Dlaczego na zdjęciach z Dahabu 2010 na Twojej stronie prawie wszyscy (wyszkoleni przez Ciebie? ) trzymają kurczowo inflatory w dłoni?
To chyba objaw stresu, złego czucia się w wodzie o widoczności 25m temperaturze 18C i na głebokości chyba 10m.? Prawda?
Jakie oni mają stopnie? A może jeszcze nie mają bo to zdjęcia z kursu OWD drugi dzień? :-)

Data: 2010-07-28 16:59:17
Autor: Kris

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i2pcht$kvi$1news.onet.pl...
On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Podobnie jak w poprzedniej odpowiedzi NIE MOZESZ stwierdzic na podstawie zdjec czy te osoby sa moimi kursantami czy tez nie a TYM BARDZIEJ NIE MOZESZ STWIERDZIC w jakim celu i okolicznosciach trzymaja inflator oraz na jakies sa glebokosci i co w danym momencie robily

a co do ABSOLUTNEGO MINIMUM to zapraszam do siebie na kurs to zobaczysz co obejmuje

Data: 2010-07-28 20:53:06
Autor: SHARMDIVER.PL

On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

To napisz kto to jest.
I nie zapraszaj "wymijająco" na kurs. Tylko odpowiedz na pytanie WPROST.

Data: 2010-07-28 18:25:53
Autor: jacekplacek
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
On 2010-07-28 16:59, Kris wrote:

> [...]
> na jakies sa glebokosci i co w danym momencie robily
>
> a co do ABSOLUTNEGO MINIMUM to zapraszam do siebie na kurs to zobaczysz

To napisz kto to jest.

Dudziński ma rację, na zdjęciach są takie ładne panie. Dawaj bandyto namiary, ale już!! :D

I nie zapraszaj "wymijająco" na kurs. Tylko odpowiedz na pytanie WPROST.
 Dudziński, co ty pieprzysz? Odpowiadasz na reklamę kursów nurkowania, czyli chcesz wziąć w nich udział. Tym bardziej, że zadajesz pytania o zakres itp szczegóły... To chcesz się szkolić, czy pieprzysz dyrdymały, aby pieprzyć dyrdymały?

Data: 2010-07-28 21:43:42
Autor: Kris

On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Nie wiem o ktorych dokladnie zdjeciach mowisz bo nie chce mi sie sprawdzac. Tam jest wiele osob i nie tylko z mojej ekipy a ja nie czuje potrzeby tlumaczyc sie publicznie

Moje kursy sa dostosowane do poziomu i zaangazowania kursanta. Kazdy musi zrobic to co przewiduje standard aby otrzymac certyfikacje a jesli ktos ma ambicje na wiecej to program jest znacznie szerszy a jesli chcesz poznac wiecej to jak mowie zapraszam na kurs bo nie czje publicznej potrzeby tlumaczenia sie

Data: 2010-07-28 23:11:15
Autor: SHARMDIVER.PL

On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Co Ty piszesz?
Pytanie jest PROSTE.
A z pokrętnych odpowiedzi wiadomo jak jest.
Ja na przykład na kursie OWD SSI  robię do 12 nurkowań mimo, ze standardy SSI pozwalają zakończyć kurs po 6. I możesz je sobie przeczytać na stronie SSI.
Odpowiedziałem Ci PROSTO ile jest nurkowań na np. moim kursie.
Jest to też JASNO napisane na stronie www.
Zrozumiałeś?
Jeśli tak odpowiedz.
Tłumaczenie się publiczne?
Odwalasz jak inni CHAŁTURĘ na minimalnych wymaganiach.
Nie jest tak?

Data: 2010-07-29 11:13:45
Autor: Włodek

On 2010-07-28 16:38, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Kolego "profesjonalisto" skąd wiesz że ów kris odwala chałturę? Dlatego że jest z IANTD?
Dlatego że na zdjęciach ktoś trzyma kurczowo inflator?
Otuż z tym inflatorem jest tak że niektórzy nurkowie rzeczywiście kurczowo go trzymają obawiając się trudności w znalezieniu go gdy będzie trzeba. Bywa faktycznie to odruchem i reakcją na emocje w przebywaniu pod wodą. Jednak znacznie częściej są to poprostu przyzwyczajenia z uczenia się pływalności. Oczywiście trzeba z tym walczyć czyli zwracać uwagę na to w trakcie zajęć i potem (są różne metody zmiany różnych złych przyzwyczajeń ale to zapewne wiesz więc pominę). Tak samo jak trzeba zwracać uwagę na wiatraki z rąk i wiele innych szczegółów przydatnych w skutecznym przebywaniu pod wodą.

Tylko wróżko Egipska nie jest powiedziane że  to są JEGO kursanci lub absolewnci - co najwyżej możesz przypuszczać że tak jest. Nie jest powiedziane że to były zajęcia SZKOLENIOWE i na to nie wygląda. Zresztą na lekcjach takie obrazki są uzasadnione pracą z kursantem. Gdybyś "ty nasz jedyny profesionalisto" nie zauważył to jest na tych obrazkach znacznie więcej błędów z różnych elementów techniki nurkowania! Ale i są tam aż nadto widoczne zaczątki dobrego nurkowania. Ja wybieram te pozytywy. Wież mi, życie wtedy jest bardziej strawne. Wszak wszyscy wiemy że masz poważne problemy egzystencjalne.

Jak to się stało Dudziński że nie lubisz ludzi?
Dlaczego za wszelką cenę (tu robienia z siebie zakompleksionego głupa) usiłujesz przyszywać wymyślone łatki.
(uczę się od swoich kursantów i jeden z nich gdy rozmawialiśmy o błędach techniki na filmie - znanym tu - stwierdził że tak naprawdę nie wiemy w którym momencie zdobywania umiejętności znajduje się ów błądzący kursant)

Dlaczego twierdzisz z całą stanowczością że kris szkoli wg nie aktualnych standardów?
Dlatego że na stronie ma stare wydanie standardów? Przecież to paranoja!

Dlaczego kolego po fachu Dudziński nie stosujesz się do standardów SSI?

Zresztą, dlaczego kłamiesz tu albo na swojej stronie pisząc:

"""A ile PEŁNYCH nurkowań na rafach masz na naszym czterodniowym kursie OWD SSI ?
DZIESIĘĆ do DWUNASTU !!!
Dziesięć do dwunastu pełnych nurkowań z butlą w morzu na rafach !!!"""

Tu na sekcie piszesz z całą stanowczością że robisz 12 nurkowań!!
To jak jest robisz 10 czy 12!?

Czyżby chodziło o pucowanie się i próbę wypłynięcia na wierzch po grzbiecie innych!. Wiesz co świetnie pływa po wierzchu? Wielkie gówno!

Dlaczego sam sobie zaprzeczasz! Masz problemy z identyfikacją swojej osobowości?
Pytanie jest zadane publicznie zatem każda odpowiedź jest publiczna. Tego też nie rozumiesz czy jesteś poprostu cyniczny!

Potem dziwisz się że znający Cie Polacy, choćby netowo, nie podadzą Ci pomocnej dłoni!!
Mówi się od bardzo dawna, że "jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie"
Kumasz dlaczego tak masz przechlapane w środowisku "Ty nasz jedyny profesjonalisto"!

Mówi się jeszcze, że "lepiej stracić z mądrym niż zyskać z głupim"
Kumasz już dlaczego Twoje 12 nurkowań staje się mniej warte niż 6 z innymi!

Umiesz wyciągnąć wnioski?
To je wyciągnij!

Włodek

Data: 2010-07-29 15:33:41
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-29 11:13, Włodek wrote:

Dlaczego kolego po fachu Dudziński nie stosujesz się do standardów SSI?

A dokładniej ?

[...]

Wg standardów SSI mogę na kursie wykonać maksymalnie 3 nurkowania dzienne.

Kursy są bardzo intensywne, czas spędzany pod wodą na każdym nurkowaniu to 40-50 min. mimo bardzo małych grup.
Nie wszyscy są w stanie wykonać trzy nurkowania dziennie o takiej długości. Wiele osób nie uprawia żadnego sportu a praca wielu to siedzenie za biurkiem i popalanie papierosków intensywne..
Przypomnij sobie odpowiedzi na mój post na wiosnę "jak przygotowujecie się do sezonu? " Jakie były odpowiedzi? Nie było nic..
Dlatego jeśli sobie kursanci życzą ilość nurkowań jest mniejsza lub nurkowania krótsze.

Umiesz wyciągnąć wnioski?
To je wyciągnij!

Włodek

Przeczytaj powyższy tekst i Ty to zrób.

Jeśli jeszcze raz użyjesz wulgarnych słów w korespondencji ze mną/do mnie ty "nauczycielu i specjalisto od kursów z dziećmi" zostaniesz "odfiltrowany" i wszystko co piszesz będzie automatycznie lądowało w koszu (na śmieci).

Prostaków nienawidzę.

Data: 2010-07-29 14:07:35
Autor: jacekplacek

Panie Dudziński, miałeś pan podać link do standardów SSI - podobno są jawne. Na stronie SSI: http://www.divessi.com ich nie ma. Może pan podać link, lub przeprosić za kłamstwa?

> [...]

Dlatego jeśli sobie kursanci życzą ilość nurkowań jest mniejsza lub nurkowania krótsze.

Czy żeby szkolić w SSI nie trzeba mieć statusu aktywnego instruktora? Może pan, panie Dudziński podać link do wykazu aktywnych instruktorów SSI? Na zapytanie o pana, oficjalna strona się poddaje:
http://www.divessi.com/jan%20dudziński
http://www.divessi.com/sharmdiver
Ewentualnie może pan przeprosić za wcinanie się w cudze wątki i pisanie w nich nie prawdy na temat organizacji SSI.

Data: 2010-08-18 18:33:46
Autor: Włodzimierz Kołacz

grup dyskusyjnych:i2rsff$qk3$1@news.onet.pl...
On 2010-07-29 11:13, Włodek wrote:

Dlaczego kolego po fachu Dudziński nie stosujesz się do standardów SSI?

A dokładniej ?

Co dokładniej?. Dokładniej nie podałeś standardów wg których pracujesz. Nie podałeś także wg jakich konkretnie kryteriów stwierdzasz że ktoś inny nie pracuje wg obowiązujących standardów.
Zatem co
nie mogę wróżyć z fusów skoro kolega instruktor z Sharm robi to świetnie :-)

[...]

Tylko co to zmienia? Robisz 10 w 3,3 dnia czy 12 w prawie cztery dni?
Zdecyduj się bo gdzieś bardzo mocno pobłądziłeś   w cyferkach :-)

Kursy są bardzo intensywne, czas spędzany pod wodą na każdym nurkowaniu to
40-50 min. mimo bardzo małych grup.

 To żadne nadzwyczajnie długie szkolenie ani super intensywne.  Wg tego co
podajesz moje były by hiper intensywne.

Nie wszyscy są w stanie wykonać trzy nurkowania dziennie o takiej
długości. Wiele osób nie uprawia żadnego sportu a praca wielu to siedzenie
za biurkiem i popalanie papierosków intensywne..

Zatem wtedy gdy naśmiewasz się z mniejszej kondycji innych to nie powinieneś
zweryfikować kondycji Twoich przyszłych kursantów? Wiesz takie brednie jakie tu wypisujesz zmniejszają Twoją wiarygodność jako nauczyciela nurkowania.

[...]

A jak sobie zażyczą to w ogóle nie wchodzisz do wody a plastyk dostaną!?

Umiesz wyciągnąć wnioski?
To je wyciągnij!

Włodek

Przeczytaj powyższy tekst i Ty to zrób.

No i przeczytałem wnioski napisałem wyżej i co dalej?

Jeśli jeszcze raz użyjesz wulgarnych słów w korespondencji ze mną/do mnie
ty "nauczycielu i specjalisto od kursów z dziećmi"

BARDZO PROSZĘ O WYJAŚNIENIE CO MASZ NA MYŚLI PISZĄC "nauczycielu i specjalisto od kursów z dziećmi"
Bo wiesz, ten Twój tekst jest dość mocno kontrowersyjny i być może godzi w moje dobra osobiste bo ma coś sugerować do czego nie masz ani prawa ani wiedzy!!
 Dlatego bardzo proszę o wyjaśnienie znaczenia tego Twojego wpisu!!!

zostaniesz
"odfiltrowany" i wszystko co piszesz będzie automatycznie lądowało w koszu
(na śmieci).

No to mnie zmartwiłeś aż mnie skręciło jak strucla :-))
Masz choć trochę oleju w głowie aby zrozumieć gdzie to mam?

Prostaków nienawidzę.

Jasiu D rozumiem już dlaczego sam siebie nie lubisz bo jak widać jesteś niezwykle inteligentnym wrażliwym człowieczkiem wcinającym się wszędzie ze swoją prymitywną reklamą a bywa że popełniasz najzwyklejsze plagiaty nie umiejąc samemu spłodzić tekstów reklamowych.
Włodek

Data: 2010-07-28 16:55:33
Autor: Kris

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i2pbti$jb1$1news.onet.pl...
On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Nie chce mi sie wdawac w glupie dyskusje wiec napisze tylko ze NIE MOZESZ stwierdzic na podstawie strony wg jakis standardow szkole a jesli jestes tak bardzo ciekawy to zapisz sie na kurs i zobaczysz jak to wyglada
jako koledze po fachu zaproponuje ci specjalna cene

Data: 2010-07-28 20:54:15
Autor: SHARMDIVER.PL

On 2010-07-27 20:24, Kris wrote:
[...]

Oczywiście, ze mogę.
Przedstawiasz je na swojej stronie przecież.

Data: 2010-07-28 18:43:41
Autor: jacekplacek
On 2010-07-28 16:55, Kris wrote:

> [...]
> jako koledze po fachu zaproponuje ci specjalna cene

Oczywiście, ze mogę.
Przedstawiasz je na swojej stronie przecież.

Jak w prawie każdej federacji, standardy się zmieniają, ewoluują. Nie są to zmiany kardynalne, diametralnie zmieniające filozofię, wymogi, metodykę czy zakres szkolenia. Natomiast jak w większości federacji, nie są ogólnie dostępne. Opublikowane na stronie iantd.pl, są jedyną polskojęzyczną wersją i o tyle aktualne, że w zakresie szkoleń na stopnie będące zakresem ogłoszenia są bez zmian. Można sobie porównać z wersją czeską i angielską:
http://www.iantd.cz/cz/about/standards/
lub poszukać tutaj: http://iantd.com/
ale sądzę, że najwygodniej skorzystać z wersji polskiej, tym bardziej, że jak na razie jest to u nas obowiązujący język, panie Dudziński. Nie wiem jak jest w SSI i czy opłaca pan składki, bo w IANTD aktywny instruktor otrzymuje systematycznie najaktualniejsze materiały - w tym standardy. Gdybyś pan, panie Dudziński zapytał, byłoby to w porządku. Ale pański głupawy atak, świadczy nie tylko o nie znajomości zasad w wielu organizacjach, ale i o niczym nie uzasadnionej złośliwości. Zamiast koleżeńskiego wsparcia - chamstwo. Czy chce się pan koniecznie wpisywać w nurt postów czarneckiego i jemu podobnych paszkwilantów? Wątpię, by taki obraz pana satysfakcjonował. Mimo wszystko życzę przyjemnej pracy i wielu sukcesów.

Data: 2010-07-28 22:03:21
Autor: SHARMDIVER.PL
Kursy IANTD - zapraszam - market
Jak to możliwe, że przez SIEDEM LAT IANTD nie potrafi przetłumaczyć kilku kartek papieru (ale JAK WAŻNYCH dla norm szkolenia) tym bardziej, iż większość instruktorów ( i nurków) w Polsce fatalnie sobie radzi z obcym językiem nawet nie spełniając norm szkoły podstawowej?
Przecież dla tych osób "specjalnej troski" tłumaczenie powinno być jak najszybciej. Bo przecież są "zaawansowani" i muszą dysponować "zaawansowaną" wiedzą  w swoich "zaawansowanych" nurkowaniach.
A jak oni nie rozumieją co jest napisane "czarno na białym" :-) ?

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Data: 2010-07-28 19:50:48
Autor: jacekplacek
Kursy IANTD - zapraszam - market
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
ciach
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
 Dudziński, ty chyba znowu pijany jesteś. Chłopie wytrzeźwiej!

Data: 2010-07-28 13:07:03
Autor: Raj
Kursy IANTD - zapraszam - market
Jacku z tego co słyszałem to On lubi to co piszesz i słynny jest z
różnych nie sympatycznych Sytuacji już legendy o tym krążą.
pozdrawiam
Raj

Data: 2010-07-28 20:28:29
Autor: jacekplacek
Kursy IANTD - zapraszam - market
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Jacku z tego co s=B3ysza=B3em to On lubi to co piszesz i s=B3ynny jest z
r=F3=BFnych nie sympatycznych Sytuacji ju=BF legendy o tym kr=B1=BF=B1.
pozdrawiam
Raj
Lubi, nie lubi - zostawił ludzi na morzu i taki ma wizerunek. Umawiał się z ludźmi na nurkowanie, jechali pół świata a on chlał wódę i ich olał - też taki ma wizerunek. Łamie warunki na jakie wcześniej przystał - kolejny wizerunek Dudzińskiego. Zamiast popracować nad bezpieczeństwem, skutecznością, rzetelnością - szarogęsi się po cudzych reklamach, wcina w cudze posty, robi z siebie błazna. A kto słyszał o Dudzińskim, znakomitym instruktorze? NIKT. Więc wylewa swoje żale na polskich nurków, najeżdża na polskich turystów, obraża wszystkich wokół, bo sam nie ma na bilet powrotny do kraju. Żenada.

Data: 2010-07-28 13:51:16
Autor: Raj
[...]

Jacku a może powinien zająć się organizowaniem grup AA może miałby
zainteresowanie i powinien czynnie w nich uczestniczyć a nie szkolić
nurków?
pozdrawiam
Raj

Data: 2010-07-28 21:08:35
Autor: jacekplacek
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):

> [...]
jny
> wizerunek Dudzi=F1skiego. Zamiast popracowa=E6 nad bezpiecze=F1stwem,
> skuteczno=B6ci=B1, rzetelno=B6ci=B1 - szarog=EAsi si=EA po cudzych reklam=
ach, wcina w
> cudze posty, robi z siebie b=B3azna. A kto s=B3ysza=B3 o Dudzi=F1skim, zn=
akomitym
> instruktorze? NIKT. Wi=EAc wylewa swoje =BFale na polskich nurk=F3w, naje=
=BFd=BFa na
> polskich turyst=F3w, obra=BFa wszystkich wok=F3=B3, bo sam nie ma na bile=

Jacku a mo=BFe powinien zaj=B1=E6 si=EA organizowaniem grup AA mo=BFe mia=
=B3by
zainteresowanie i powinien czynnie w nich uczestniczy=E6 a nie szkoli=E6
nurk=F3w?
pozdrawiam

Trudno mi to na odległość oceniać. Na pewno powinien wziąć się za siebie a nie szukać dziury w całym u kogoś. Tym bardziej, że wizerunek ma jaki ma a teraz dorabia się jeszcze poziomu czarneckiego. O ile sam tego nie zmyślił, miał kiedyś sukcesy. Jeżeli tak, jest duża szansa, że może do tego wrócić, ale na pewno nie siedząc w barze i obrażając rozmówców.

Data: 2010-07-29 03:11:29
Autor: Kuba Kostusiak
Kursy IANTD - zapraszam - market
hehe. zgodze się z kolegami. Dudzinski nie przypier*alaj się do kolegi.

Data: 2010-07-28 21:50:33
Autor: Kris

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i2puus$fas$1news.onet.pl...
[...]

Fajnie ze moj post sie rozwija zaraz bedzie najdluzszy na sekcie

a co do standardow to jesli Cie interesuja to zwroc sie bezposrednio do zrodla czyli www.iantd.cz a nie wywlekaj swoich zali na grupie

Czy SSI ma jakies dostepne standardy - ogolnodostepne??
chetnie poczytam

Data: 2010-07-28 23:16:47
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-28 21:50, Kris wrote:

[...]

Zwracać się z prośba o łaskawe udostępnienie?
Co Ty piszesz?
Co to za obciachowa organizacja się zrobiła ??

Standardy SSI są OD ZAWSZE dostępne DLA KAŻDEGO na stronie.
Nawet nie zadałeś sobie trudu aby zobaczyć co jest u innych..

Data: 2010-07-28 20:46:36
Autor: jacekplacek

Ja też chętnie poczytam. Tutaj: http://www.divessi.com/ ich nie ma, lub są głęboko ukryte. Nawet nie ma systemu szkoleń... Podaj link do polskojęzycznej wersji.

Data: 2010-07-28 21:01:35
Autor: jacekplacek

A ja sobie za to zadałem trud, poszukania twojej bazy SSI. I co? I NIC!! NIE MA Dudzińskiego: http://www.divessi.com/fac_search Możesz to wytłumaczyć?

Data: 2010-07-30 15:38:25
Autor: krokodyl73
Dnia 28-07-2010 o 22:03:21 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

[...]

Jestes kutas.Wpisz mnie na czarna liste;)Loti,doloz;)Reszta tez,moze sie  wkoncu odwali.

Data: 2010-07-29 06:24:40
Autor:
DM IANTD "jacekplacek"
Kris <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zapraszam na kursy zgodnie ze standardami IANTD
Divemaster - przewodnik nurkowy

"Niestety, nie możesz się psycholu wprost przedstawić, bo sporo by się znalazło, co by ci ta tępa mordę obiło i nie chodzi o tu o Pawła. Zarzcasz tępę ścierwo komus anonimowość? A kto wlazł tu z buciorami i pierwszy zaczął swoje śmierdzące wypociny smarować? Jesteś zasranym tchórzem i boisz się pokazać swoją tchórzliwą pozbawioną honoru gębę. I słusznie, się boisz. Ukrywaj się zasrańcu, tylko tak możesz zaistnieć. No, może jeszcze szepcząc żoneczce jaki jesteś wspaniały... niech ma coś zamiast normalnego seksu i zapomni o życiu z pedałem."

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&pid=1109273&MID=%3Ci2q353%24ba7%241%40inews.gazeta.pl%3E

Mam pytanie czy to Ty jesteś odpowiedzialny za to że człowiek nie zrównoważony
psychicznie jest DM IANTD ?
Jeśli nie to z góry przepraszam za posądzenie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-29 10:40:23
Autor: jacekplacek
DM IANTD
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kris <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał(a): > Zapraszam na kursy zgodnie ze standardami IANTD
> [...]

zrównoważony
psychicznie jest DM IANTD ?
Jeśli nie to z góry przepraszam za posądzenie.

czarnecki, wiem, że klimaty w podlinkowanym miejscu są właściwe dla twojej chorej psychiki a mój tekst, skoro to potępia godzi w samo twoje serce. Nie umiem dyskutować z pacjentami Tworek, jesteś dla mnie nieosiągalny. Wiem, że to nie ładnie denerwować się na osobę tak upośledzoną, niestety, nie jestem święty i daleko mi do tego. Podziwiam twoich bliskich, muszą ogarniać to na codzień... Szczerze Ich podziwiam.

Data: 2010-07-29 11:02:25
Autor:
"paroweczko" pisz na Berdyczów
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): pozdrawiam rc