Kursy PayPal a banku

Data: 2020-04-16 19:02:50
Autor: ąćęłńóśźż
Kursy PayPal a banku
Kupowałem dzi¶ jak±¶ drobn± pierdołę na ebay.de z Chin za 5,39 euro.
PayPal zaproponował po swoim kursie obci±żenie karty w PLN 25,79 złotego.
Generalnie nie wybieram przeliczania przez PayPal lecz wybieram przez bank (trochę trzeba naklikać w PP za każdym razem), niech rodacy zarobi± jakby co nawet gdyby wyszło na to samo.
Przez bank (kursy chyba Visy + prowizja banku za przewalutowanie chyba 3,5%) wyszło 25,37 złotego.
Czyli przez bank mimo zdzierania opłaty za przewalutowanie wychodzi i tak taniej.
Drobna kwota, i z rozpędu zapomniałem o zapłaceniu kart± podpięt± do EUR, bo wyszłoby prawie złotówkę taniej (ile tam kantor wołał dzi¶ za 5,39 EUR dla porównania? około 24,52 zł?).

Kursy PayPal a banku