Kursy nurkowania Egipt (market)

Data: 2010-07-25 07:42:59
Autor: SHARMDIVER.PL
Kursy nurkowania Egipt (market)
OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odróżnieniu od większości kursów OWD czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie kompletne podstawy nurkowania. W programie dużo nacisku położone jest na PRAKTYKĘ nurkowania, pływalność, trym, pozycję pod wodą, pływanie żabką i manewry (żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikację z partnerem, świadomość otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd. Kurs uprawnia do nurkowania z partnerem do 18m i daje faktyczne umiejętności by samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania.

Podczas kursu OWD studenci wykonują do 12 pełnych nurkowań na rafach.
Więcej informacji na www.sharmdiver.pl

Kursy są prowadzone w całości na pięknych rafach Sharm el Sheikh.
Wczoraj podczas prywatnego kursu OWD studenci zobaczyli na nich dwa Napoleony, wiele płaszczek "Blue Spotted Ray", nieczęsto spotykaną płaszczkę "Feather Tail Ray" z którą pływali ok. 10 minut, dużą murenę oraz inne ryby tak jak częste tu skrzydlice, tuńczyki czy Groupery (wargacze).

pozdrowienia z słonecznego Sharm el Sheikh

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-24 23:27:32
Autor: demolant
On 25 Lip, 07:42, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
[...]

cytat źródło poniżej

[...]
Kurs uprawnia do nurkowania do 21m i daje faktyczne umiejętności by
samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania."

To masz przechlapane nie opłacone tantiemy od dzieła literacko
reklamowego.
Uważaj "jacekplacek" znowu będzie się czepiał sam wiesz jest głupi i
upierdliwy. A i Sam PP
z "IANTD Żabierk" poprosi o opłaty za cudowny i genialny tekst
reklamowy,
 który trzeba powtarzać co chwila bo ludzie przestają stukać do wrót
bazy, z prośbą o kurs, jedyny pod słońcem u instruktora który ma w
DUPIE nawet dupochron "Użycie NOF tylko na wyłączną odpowiedzialność
użytkownika".
Oczywiście zmiana głębokości z 21 m na 18 m jest zauważona jako
autorski wkład.

Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):

Witam!

Zapraszam na kursy od OWD do nTMX, warsztaty doszkalaj=B1ce i nurkowania >
na wrakach do  Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odr=F3=BFnieniu od wi=EAkszo=B6ci kurs=F3> w OWD=20
czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie=20
kompletne podstawy nurkowania. W programie du=BFo nacisku po=B3o=BFone je> st na=20
PRAKTYK=CA nurkowania, p=B3ywalno=B6=E6, trym, pozycj=EA pod wod=B1, p=B3> ywanie =BFabk=B1=20
i manewry (=BFabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikacj=EA z partnerem> ,=20
=B6wiadomo=B6=E6 otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych i> td.=20
Kurs uprawnia do nurkowania do 21m i daje faktyczne umiej=EAtno=B6ci by=20
samodzielnie planowa=E6 i wykonywa=E6 takie nurkowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-25 07:41:10
Autor: jacekplacek
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):
> [...]
> Kurs uprawnia do nurkowania z partnerem do 18m i daje faktyczne
> umiej=EAtno=B6ci by samodzielnie planowa=E6 i wykonywa=E6 takie nurkowani=
a.

cytat =BCr=F3d=B3o poni=BFej

[...]

To masz przechlapane nie op=B3acone tantiemy od dzie=B3a literacko
reklamowego.
Uwa=BFaj "jacekplacek" znowu b=EAdzie si=EA czepia=B3 sam wiesz jest g=B3up=
i i
upierdliwy. A i Sam PP
z "IANTD =AFabierk" poprosi o op=B3aty za cudowny i genialny tekst
reklamowy,
 kt=F3ry trzeba powtarza=E6 co chwila bo ludzie przestaj=B1 stuka=E6 do wr=
=F3t
bazy, z pro=B6b=B1 o kurs, jedyny pod s=B3o=F1cem u instruktora kt=F3ry ma =
DUPIE nawet dupochron "U=BFycie NOF tylko na wy=B3=B1czn=B1 odpowiedzialno=
=B6=E6
u=BFytkownika".
Oczywi=B6cie zmiana g=B3=EAboko=B6ci z 21 m na 18 m jest zauwa=BFona jako
autorski wk=B3ad.

Nie głąbie czarnecki, nie wchodzę z butami w cudze posty reklamowe. Mało tego, cieszy mnie, że Paweł nie tylko doskonale szkoli w teorii i praktyce, ale potrafi też napisać tak doskonały spot reklamowy, że ktoś chce go w całości zacytować(szkoda, że nie podając źródła... Cóż, nikt nie jest doskonały) A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że jest więcej tak dobrych i rzetelnych instruktorów, jak Paweł Poręba i w odległym Egipcie nie odwala tak powszechnej tam chałtury. Jako że piszesz czarnecki na grupie nurkowej, może czas wejść do wody, poznać podstawy nowoczesnego nurkowania? Zamiast wtedy pisać kalumnie na użytkowników forum, opisałbyś w końcu swój zachwyt nad podwodnym światem. Tym bardziej, że mając nienaganną technikę, możesz się w pełni skupić nad jego pięknem. Czego ci życzę, mimo, że jesteś ostatnim gnojem i pętakiem, trollu czarnecki ryszardzie.

Data: 2010-07-25 08:28:03
Autor: jacekzachara
[...]

No to gratuluje. Pływanie żabką do tyłu na kursie OWD w płetwach z Decatlonu to jest prawdziwa przyjemność dla przyszłych kursanta.
A twinów nie polecasz ?
Od razu kursant po twoim mógłby startować na Rec Teca

Pozdrawiam ze słonecznego Hvaru
Jacek

Data: 2010-07-25 10:57:47
Autor: totalone
Kursy nurkowania Egipt (market)
Co, Egipskie słoneczko tak dogrzewa, że ostatnie trzy komórki się wypaliły i
najlepszy instruktor nad Morzem Czerwonym nie jest w stanie samodzielnie sklecić
kilku prostych zdań. Obciach po maksie!!!!!!

Data: 2010-07-25 21:35:37
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-07-25 10:57, totalone wrote:
C... po maksie!!!!!!

Tu więcej informacji.
Miłego czytania :-)

BAZY NURKOWE - jedna z nich wielokrotnie zostawała wyróżniana za jakość tytułem "Best SSI Diving Center in Egypt" czyli "Najlepsze Centrum Nurkowe SSI w Egipcie". Istnieje od roku 2000. Druga to PADI IDC - centrum szkolenia instruktorów PADI. Trzecia specjalizuje się w nurkowaniach technicznych. Mieszczą się w  najelegantszej dzielnicy Sharm el Sheikh - Naama Bay oraz jedna na Hadabie.

Pracują tu instruktorzy o najwyższych kwalifikacjach ( Instructor Trainer SSI, Master Instructor SSI, Course Director PADI - tylko kursy instruktorskie, Instructor Trainer IANTD, Instructor Trainer TDI) posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniu i nurkowaniu na tutejszych rafach.

ŁODZIE NURKOWE - duże i szybkie łodzie statki typu "safari" posiadające dwa-trzy przestronne pokłady i czyściutkie toalety z prysznicami i słodką wodą.

Niewiele baz nurkowych w Sharm el Sheikh oferuje początkowe szkolenia nurków OWD od razu w wodach przepięknego Morza Czerwonego. Spowodowane jest to oszczędnościami związanymi z transferem nurków oraz trudnościami logistycznymi (Sharm el Sheikh jest bardzo rozległy).

Dla początkowych nurkowań kursu OWD wymagane są bardzo spokojne warunki, małe głębokości, łagodnie opuszczające się najlepiej piaszczyste dno. Takich miejsc jest w SSH mało i są daleko od większości baz w Sharm el Sheikh. Dużo łatwiej jest zanurzyć Was w hotelowym basenie przy bazie nurkowej ale czy takie nurkowanie nie jest mniej atrakcyjne? To nas odróżnia od innych, ze praktyka zdobywana na  kursie podstawowym SSI OWD polega zarówno na ćwiczeniach jak i na relaksującym nurkowaniu na rafach każdego dnia kursu. Nurkowania odbywają się na rafach z piaszczystej prywatnej plaży położonej 50 metrów od bazy a następnie ze statku. Macie tu idealne warunki do komfortowych nurkowań i podziwiania podwodnego świata już od pierwszego zanurzenia.

  Czy chcecie pływać w kółko przez dwa dni dookoła basenu gdy obok są cudowne rafy?

Czy oglądanie plastrów, które zgubili pływający w basenie turyści jest atrakcyjniejsze niż oglądanie kolorowych rybek i raf koralowych?
Czy po to wydaliście tyle pieniędzy i przyjechaliście na wakacje nad Morze Czerwone aby siedzieć w chlorowanym basenie?

Nie sądzę...

Część baz prowadzi nurkowania kursu OWD w czynnym porcie Sharks Bay. Czy chcecie nurkować wśród plam oleju i rozlanej ropy i przepływających obok/nad Wami statków?
Dowiedzcie się gdzie będziecie nurkować przy porównywaniu ofert... Dowiedzcie się ile macie GWARANTOWANYCH NURKOWAŃ W MORZU podczas kursu (standardem jest 4 a reszta w basenie), czy kompletny sprzęt jest w cenie kursu (niektóre bazy z powodu braku sprzętu wymagają zakupu przed kursem tzw. ABC - maski, rurki, płetw = koszt ok. 100 euro dodatkowo)

Nurkowanie z nami będzie dla Ciebie wielką i wspaniałą przygodą !!!

Nie zmarnuj tej szansy !!!

Ze swojej strony namawiamy do uczestniczenia w kursach indywidualnych (w kursie uczestniczy jedna bądź 2-3 wzajemnie znające się osoby np. mąż z żoną i dzieckiem). W zamian otrzymasz dużo lepszy trening który zaowocuje bardzo wysokimi Twoimi umiejętnościami. Twojej osobie zostanie poświęcona znacznie większa ilość czasu niż w przypadku kursów grupowych. Oczywiście dużo więcej czasu będziesz też zwiedzał piękne rafy.

A ile PEŁNYCH nurkowań na rafach masz na naszym czterodniowym kursie OWD SSI ?

DZIESIĘĆ do DWUNASTU !!!
Dziesięć do dwunastu pełnych nurkowań z butlą w morzu na rafach !!!

ze słonecznego Sharm el Sheikh pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-25 12:41:15
Autor: Raj
Kursy nurkowania Egipt (market)

Zastanawiam się nad tą żabką wsteczną u was tzn. że kursantom na OWD
wręczacie Jetfiny i nurkujecie na skrzydłach bo nie widzę innej opcji
nad prawidłową pozycją i tymi manewrami o których pisałeś, dobrze by
było gdybyś coś więcej na ten temat napisał być może wniesiesz coś
nowego?

Data: 2010-07-26 01:00:38
Autor: totaloneWYTNIJTO
Kursy nurkowania Egipt (market)
Żeby najlepszy instruktor mógł napisać coś na temat żabki wstecznej, najpierw o
tym musiałby napisać Paweł Poręba, żeby było od kogo zerżnąć. Niestety w tym
wypadku ten plagiator-debeściak nie ma chyba co liczyć na pomoc "szarego,
bałtyckiego instruktora".

Data: 2010-07-26 10:51:49
Autor: Raj
Kursy nurkowania Egipt (market)
Dziwię się że tak jeździ się tutaj po Pawle Porębie znam go bardzo
dobrze zrobiłem u niego parę kursów i jest osobą od której wiele osób
mogłoby się wiele nauczyć mimo swoich doświadczeń jakie posiadają, dla
mnie osobiście Ci wszyscy którzy tak się jego czepiają zazdroszczą
Jemu UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIA jakie on posiada i nie potrafią się
z tym pogodzić i myślą że Obrażaniem  podważą Jego kompetencję to się
bardzo mylą, Panowie robicie Jemu tylko wielką darmową  reklamę  z
drugiej strony Chwała wam za to :)

Data: 2010-07-27 01:37:14
Autor: totalone
Kursy nurkowania Egipt (market)
Sorry, ale jeżeli odczytałeś mój poprzedni post jako "jeżdżenie po Pawle
Porębie" to znaczy, że go nie zrozumiałeś. Ja w nim jeżdżę po tym
Sharminstruktorze, który został przyłapany przez Demolanta na ordynarnym
plagiacie polegającym na przepisaniu słowo w słowo oferty kursów OWD
przygotowanej prze Pawła Porębę i opublikowaniu jej jako własnego tekstu. Znam
Sharminstruktora tylko z tego forum i na podstawie wyłącznie lektury jego postów
oceniam jako osobę delikatnie mówiąc: mierną. Co tylko potwierdził ostatnim
plagiatem.
Z Pawłem Porębą zanurkowałem wspólnie raz w życiu i na podstawie tylko tego
jednego nurkowania mogę powiedzieć, że jest to człowiek, który ma totalnego
PIER...CA (TO JEST KOMPLEMENT INACZEJ ZWANY POCHWAŁĄ) na punkcie nurkowania,
techniki nurkowania, trymów, srymów itd. itp. Po blisko dwugodzinnym nurkowaniu,
które polegało tylko i wyłącznie na ćwiczeniach wyszedłem z wody zrąbany jak koń
po westernie. Nigdy, na żadnym kursie nie dostałem tak w tyłek podczas jednego
nurkowania. Pomimo 10 letniego stażu i ponad 700 nurkowań okazało się jak wiele
jest jeszcze do zrobienia. Dało mi ono wiele do myślenia i za to mu jestem
wdzięczny. Uważam go za osobę kontrowersyjną, ale z pewnością oddaną temu co
robi. Mogę się z jego poglądami gdzieś tam nie zgadzać, ale nie zmienia to
faktu, że szanuję go i jeździć po Nim bym nie śmiał.

Pojeździć to z nudów mogę po Sraminstruktorze, ale jak mi się urlop skończy to i
tu przestanę.

--

Kursy nurkowania Egipt (market)