Kursy nurkowania Egipt (market)

Data: 2010-07-24 23:27:32
Autor: demolant
Kursy nurkowania Egipt (market)
On 25 Lip, 07:42, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odróżnieniu od większości kursów OWD
czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie
kompletne podstawy nurkowania. W programie dużo nacisku położone jest na
PRAKTYKĘ nurkowania, pływalność, trym, pozycję pod wodą, pływanie żabką
i manewry (żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikację z partnerem,
świadomość otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd.
Kurs uprawnia do nurkowania z partnerem do 18m i daje faktyczne
umiejętności by samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania.

cytat źródło poniżej

[...]
Kurs uprawnia do nurkowania do 21m i daje faktyczne umiejętności by
samodzielnie planować i wykonywać takie nurkowania."

To masz przechlapane nie opłacone tantiemy od dzieła literacko
reklamowego.
Uważaj "jacekplacek" znowu będzie się czepiał sam wiesz jest głupi i
upierdliwy. A i Sam PP
z "IANTD Żabierk" poprosi o opłaty za cudowny i genialny tekst
reklamowy,
 który trzeba powtarzać co chwila bo ludzie przestają stukać do wrót
bazy, z prośbą o kurs, jedyny pod słońcem u instruktora który ma w
DUPIE nawet dupochron "Użycie NOF tylko na wyłączną odpowiedzialność
użytkownika".
Oczywiście zmiana głębokości z 21 m na 18 m jest zauważona jako
autorski wkład.

Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):

Witam!

Zapraszam na kursy od OWD do nTMX, warsztaty doszkalaj=B1ce i nurkowania >
na wrakach do  Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odr=F3=BFnieniu od wi=EAkszo=B6ci kurs=F3> w OWD=20
czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie=20
kompletne podstawy nurkowania. W programie du=BFo nacisku po=B3o=BFone je> st na=20
PRAKTYK=CA nurkowania, p=B3ywalno=B6=E6, trym, pozycj=EA pod wod=B1, p=B3> ywanie =BFabk=B1=20
i manewry (=BFabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikacj=EA z partnerem> ,=20
=B6wiadomo=B6=E6 otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych i> td.=20
Kurs uprawnia do nurkowania do 21m i daje faktyczne umiej=EAtno=B6ci by=20
samodzielnie planowa=E6 i wykonywa=E6 takie nurkowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-25 07:41:10
Autor: jacekplacek
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):
> [...]
> Kurs uprawnia do nurkowania z partnerem do 18m i daje faktyczne
> umiej=EAtno=B6ci by samodzielnie planowa=E6 i wykonywa=E6 takie nurkowani=
a.

cytat =BCr=F3d=B3o poni=BFej

[...]

To masz przechlapane nie op=B3acone tantiemy od dzie=B3a literacko
reklamowego.
Uwa=BFaj "jacekplacek" znowu b=EAdzie si=EA czepia=B3 sam wiesz jest g=B3up=
i i
upierdliwy. A i Sam PP
z "IANTD =AFabierk" poprosi o op=B3aty za cudowny i genialny tekst
reklamowy,
 kt=F3ry trzeba powtarza=E6 co chwila bo ludzie przestaj=B1 stuka=E6 do wr=
=F3t
bazy, z pro=B6b=B1 o kurs, jedyny pod s=B3o=F1cem u instruktora kt=F3ry ma =
DUPIE nawet dupochron "U=BFycie NOF tylko na wy=B3=B1czn=B1 odpowiedzialno=
=B6=E6
u=BFytkownika".
Oczywi=B6cie zmiana g=B3=EAboko=B6ci z 21 m na 18 m jest zauwa=BFona jako
autorski wk=B3ad.

Nie głąbie czarnecki, nie wchodzę z butami w cudze posty reklamowe. Mało tego, cieszy mnie, że Paweł nie tylko doskonale szkoli w teorii i praktyce, ale potrafi też napisać tak doskonały spot reklamowy, że ktoś chce go w całości zacytować(szkoda, że nie podając źródła... Cóż, nikt nie jest doskonały) A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że jest więcej tak dobrych i rzetelnych instruktorów, jak Paweł Poręba i w odległym Egipcie nie odwala tak powszechnej tam chałtury. Jako że piszesz czarnecki na grupie nurkowej, może czas wejść do wody, poznać podstawy nowoczesnego nurkowania? Zamiast wtedy pisać kalumnie na użytkowników forum, opisałbyś w końcu swój zachwyt nad podwodnym światem. Tym bardziej, że mając nienaganną technikę, możesz się w pełni skupić nad jego pięknem. Czego ci życzę, mimo, że jesteś ostatnim gnojem i pętakiem, trollu czarnecki ryszardzie.

--

Kursy nurkowania Egipt (market)