[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni

Data: 2010-05-20 16:11:03
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni.

W najbliższym czasie rozpoczynają się dwa kursy nTMX do których można dołączyć. (Na tych kursach można zobaczyć PO CO warto je robić, bo na dole jest coś więcej niż tylko "bardzo ładny kamień";>
Poza tym zapraszam na inne kursy IANTD:

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odróżnieniu od większości kursów OWD czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie kompletne podstawy nurkowania. W programie dużo nacisku położone jest na PRAKTYKĘ nurkowania, pływalność, trym, pozycję pod wodą, pływanie żabką i manewry (żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikację z partnerem, świadomość otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd. Kurs uprawnia do nurkowania do 21m.

AOWD
Uprawnienia do 30m. Dalsze doskonalenie podstawowych umiejętności oraz zapoznanie się z kilkoma różnymi rodzajami nurkowań.

DEEP
Rozszerzenie uprawnień do 40m.

RESCUE
Trening sytuacji ratowniczych i autoratowniczych. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na sprzęcie adekwatnym do poziomu wyszkolenia i w realistycznych warunkach (np. ćwiczenia w toni wodnej a nie np. wyciąganie nieprzytomnego przy linie opustowej jak to często na kursach bywa).

Basic EANx
Używanie nitroksów o zawartości tlenu do 40%

Adv EANx
Nurkowania z wykorzystaniem nitroksów i tlenu do akceleracji dekompresji. Nurkowanie z krótką dekompresją i jednym stejdżem.

Technical
Nurkowania z wykorzystaniem nitroksów i tlenu do akceleracji dekompresji. Nurkowania z dwoma gazami dekompresyjnymi i długą dekompresją.

nTMX
Nurkowania z użyciem normoksycznych trymiksów otwierające drogę do bardzo ciekawych Bałtyckich wraków.

Wreck
Nurkowania wrakowe. Poziom kursu dostosowany do potrzeb i aktualnych uprawnień uczestników.

Divemaster
Kurs pomocnika instruktora i przewodnika nurkowego. W ramach kursu DM zapoznacie się z metodyką nauczania nurkowania (metodyką nauczania prawdziwego nurkowania, a nie macdonaldowymi sztuczkami z odfajkowywaniem czeklisty), z filmowaniem podwodnym, prowadzeniem nurków w różnych nurkowaniach.
UWAGA! Warunkiem wstępnym dla divemastera jest posiadanie uprawnień Adv EANx, Rescue i kursów ratowniczych (ratownika tlenowego) a warunkiem zakończenia tego kursu jest prezentowanie tych umiejętności w jakości demonstracyjnej.

Zapraszam chętnych do zrobienia kursu Divemastera w zamian z pracę w bazie po kursie (szczegóły będziemy uzgadniać indywidualnie).

pozdrawiam
Paweł Poręba
0604 0604 28
787 397 361
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Data: 2010-05-20 15:26:33
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Pawe³ \Nekton\ Porêba <torilis@wp.pl> napisa³(a):
(metodykÄ&#65533; nauczania prawdziwego nurkowania, a nie macdonaldowymi sztuczkami z odfajkowywaniem czeklisty)

"Prawdziwego nurkowania", w prawdziwym nurkowaniu jest nurkowanie w pr±dzie i
haczenie o dno. Jak chcesz tego uczyæ, skoro nie umiesz tego.

(żabka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikacjÄ&#65533; z partnerem, Å&#65533;wiadomoÅ&#65533;Ä&#65533; otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd.

Nie da siê ¿abk± szybko przemieszczaæ w silniejszym pr±dzie, inne style s±
efektywniejsze. Haczenie siê o to co mo¿na zmniejsza wydatek energetyczny jest
bezpieczne, w porównaniu do ¿abki.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-20 15:39:16
Autor: jacekplacek
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

efektywniejsze. Haczenie siê o to co mo¿na zmniejsza wydatek energetyczny

W jakim okresie bêdziesz w Jastarni? Mo¿e zrobisz wyk³ad i prezentacjê? Chêtnie sfilmujê skuteczno¶æ prezentowanych stylów.

Data: 2010-05-20 16:38:28
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
W jakim okresie bêdziesz w Jastarni? Mo¿e zrobisz wyk³ad i prezentacjê? Chêtnie sfilmujê skuteczno¶æ prezentowanych stylów.

Masz nadziejê ¿e dasz radê filmowaæ bez zaczepienia siê link± ?
Mo¿e ¿abk± bêdziesz wachlowa³, proszê nie rób z siebie wa³a.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-20 18:53:09
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):  > W jakim okresie bêdziesz w Jastarni? Mo¿e zrobisz wyk³ad i prezentacjê? > Chêtnie sfilmujê skuteczno¶æ prezentowanych stylów.

Masz nadziejê ¿e dasz radê filmowaæ bez zaczepienia siê link± ?
Mo¿e ¿abk± bêdziesz wachlowa³, proszê nie rób z siebie wa³a.

Rychu! Filmuj± Kubicê, damy radê i Ciebie.

Data: 2010-05-20 19:08:53
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
Rychu! Filmuj± Kubicê, damy radê i Ciebie.

Do nie chcesz kamerê przyczepiæ ? Bez problemu. Zg³upieje auto focus.
Teraz jadê do Jastarni w innych sprawach, czasu na nurkowanie nie bêdê mia³.
Mam do wyboru sprzêt nurkowy 60kg poci±giem, lub du¿o mniej biwakowego.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-20 18:29:21
Autor: Haw
  jacekplacek pisze:
[...]

przeciez w sieci jest juz material szoleniowy z proponowanego zakresu:
http://www.youtube.com/watch?v=LR9vOeOW9pk
po co chcesz dublowac "znany stan techniki"? ;>

pzd,
Haw.

Data: 2010-05-20 16:45:15
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Haw <hawgroup@gmail.com> napisa³(a):
przeciez w sieci jest juz material szoleniowy z proponowanego zakresu:
http://www.youtube.com/watch?v=LR9vOeOW9pk
po co chcesz dublowac "znany stan techniki"? ;>

Odró¿niasz satyrê od stanu techniki ?
W tym zakresie prêdko¶ci wody w którym niezbêdne s± takie techniki nic nie
ro¶nie na dnie. Dlatego wiem ¿e satyro "tfurca" (nie myliæ z satyrem) nie by³
w sytuacjach w których jest to bardzo wygodne. To kapitalna reklama
"Prawdziwego Nurkowania", bez pokrycia w do¶wiadczeniu z rzeczywistego nurkowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-20 18:59:46
Autor: jacekplacek
Haw <hawgroup@gmail.com> napisa³(a): > przeciez w sieci jest juz material szoleniowy z proponowanego zakresu:
> [...]

w sytuacjach w których jest to bardzo wygodne. To kapitalna reklama
"Prawdziwego Nurkowania", bez pokrycia w do¶wiadczeniu z rzeczywistego

ROTFL! ....Rychu! Wisisz mi klawiaturê, ¶rodki od bólu d... i co¶ na zawa³ dla gosposi... :D

Data: 2010-05-20 19:21:15
Autor: Haw
demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

zapewniam Cie, ze ja odrozniam, ale czy Ty tez?
pzd,
Haw.

Data: 2010-05-20 17:41:23
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Haw <hawgroup@gmail.com> napisa³(a):
zapewniam Cie, ze ja odrozniam, ale czy Ty tez?

Przekonasz siê jak temat siê rozwinie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-21 20:36:42
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Witam!

Praktyków nurkowania którzy z tych czy innych przyczyn nie chcą tu przyjechać samochodem informuję, że w bazie można wypożyczyć sprzęt, to jest:
skrzydła z płytą (DIR style), pojedyncze butle i twiny, stejdże, automaty skonfigurowane koszernie, płetwy jet finny, skafandry mokre i suche, maski ślepe i widome, komputery, kompasy, szpulki, kołowrotki, bojki itd. (Pierwszeństwo do sprzętu mają kursanci, więc warto sobie wcześniej takie wypożyczenie zarezerwować).
Ponadto praktyków nurkowania zapraszamy do Bazy Nurkowej Hel na nurkowania na wrakach Zatoki i Bałtyku, a tym którzy chcą popraktykować z prądem zwracam uwagę na takie pozycje jak np. Parowiec leżący na 60m na wystawionym na prądy stoku półwyspu Helskiego.

Teoretyków nurkowania zaś informuję, że nie dysponuję miękimi noszakami, zestawami P22, UANami, nie mam fok ani jacketów, nie mam flaszek z pojedynczym zaworem, nie oferuję pasów balastowych, redbuli ani noży typu "rambosicku" przypinanych do łydek.
Mogę im w zamian polecić szereg knajp i knajpek w Jastarni, praktycznie w każdej z nich można zamówić herbatkę z prądem przy której można do woli snuć morskie opowieści.

Data: 2010-05-21 20:36:59
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Pawe³ \Nekton\ Porêba <torilis@wp.pl> napisa³(a):
a tym którzy chcÄ&#65533; popraktykowaÄ&#65533; z prÄ&#65533;dem zwracam uwagÄ&#65533; na takie pozycje jak np. Parowiec leżÄ&#65533;cy na 60m na wystawionym na prÄ&#65533;dy stoku póÅ&#65533;wyspu Helskiego.

Dlaczego nie zaprosisz na Ba³tycki brzeg, przy odpowiedniej fali, takiej która
ju¿ siê ³amie na drugim (licz±c od brzegu) podwy¿szeniu dna. Wiatr
przemieszcza ju¿ piasek. Wyj¶cie to prawdziwa jazda.

Teoretyków nurkowania zaÅ&#65533; informujÄ&#65533;, że nie dysponujÄ&#65533; miÄ&#65533;kimi noszakami, zestawami P22, UANami, nie mam fok ani jacketów, nie mam flaszek z pojedynczym zaworem, nie oferujÄ&#65533; pasów balastowych, redbuli ani noży typu "rambosicku" przypinanych do Å&#65533;ydek.

Miêkki noszak, to jakie¶ kurwiozum jacketowe?
Gdyby¶ nie wiedzia³ to Marlin mia³ kompozytowy noszak.
P22 mam, UAN w wersji tlenowo czystej z 1 stopniem Draeger te¿. Skafanderek
PW-2 mam. Jacketów nie u¿ywam jak nie muszê. Pas balastowy mam 16kg, wersja
specjalna, R Ga³ach o nim powiedzia³ "Dobrze to wymy¶li³e¶", niestety to nie
ja wcze¶niej zrobi³ to Draeger. Nó¿ jeszcze d³u¿szy ni¿ Grisbi
(La'Spirotechnique) w³a¶nie sobie kupi³em. Owszem trzeba mieæ odpowiednio
d³ug± ko¶æ piszczelow±, na kurduplu nie ma jak zamocowaæ.

MogÄ&#65533; im w zamian poleciÄ&#65533; szereg knajp i knajpek w Jastarni, praktycznie w każdej z nich można zamówiÄ&#65533; herbatkÄ&#65533; z prÄ&#65533;dem przy której można do woli snuÄ&#65533; morskie opowieÅ&#65533;ci.

Znowu z³e rozpoznanie, zapytaj majora, mo¿e byæ te¿ Starnawski, A Sala czy syn
Mateusz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 04:39:07
Autor: jacekplacek
Pawe³ \Nekton\ Porêba <torilis@wp.pl> napisa³(a): > a tym którzy chcÄ&#65533; popraktykowaÄ&#65533; > z prÄ&#65533;dem zwracam uwagÄ&#65533; na takie pozycje jak np. Parowiec leż
> [...]

zy której można do > woli snuÄ&#65533; morskie opowieÅ&#65533;ci.

Znowu z³e rozpoznanie, zapytaj majora, mo¿e byæ te¿ Starnawski, A Sala czy

Na Helu jest fokarium. Schodz±c w muzeum na dó³, mo¿na przez szyby basenu popatrzeæ jak jest pod wod±.
Mateusz prowadzi winiarniê... Poza tym wzd³u¿ ca³ego pó³wyspu jest wspania³a trasa rowerowa.

Data: 2010-05-22 05:51:52
Autor:
> [...]
> Mateusz.
> Na Helu jest fokarium. Schodz±c w muzeum na dó³, mo¿na przez szyby basenu popatrzeæ jak jest pod wod±.

Widzia³e¶ ziewaj±cego okonia ?

Mateusz prowadzi winiarniê...

Pamiêtam jak j± budowa³, a Ty ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 03:41:33
Autor: pnk
Kursy nurkowania w Jastarni
Mogê im w zamian poleciæ szereg knajp i knajpek w Jastarni, praktycznie
w ka¿dej z nich mo¿na zamówiæ herbatkê z pr±dem przy której mo¿na do
woli snuæ morskie opowie¶ci.

Grunt to w³a¶ciwe argumenty, ja czujê siê przekonany. Wybieram siê
11-13.06 - z przyjemno¶ci± zabiorê RC (bez ¿adnych  kosztów i
ograniczeñ baga¿u)

pnk

Data: 2010-05-22 13:07:49
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Pawe³ \Nekton\ Porêba <torilis@wp.pl> napisa³(a):
Teoretyków nurkowania zaÅ&#65533; informujÄ&#65533;,
ani noży typu "rambosicku" przypinanych do Å&#65533;ydek.

Taki drobiazg który praktyk nurkowania w krzakach zna, nó¿ jest na ko¶ci
piszczelowej nie na miê¶niach. Wtedy mamy jeden pasek pod kolanem drugi nad
kostk± ³ydka na zewn±trz jest czysta, nic siê nie czepia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 14:20:46
Autor:
Pawe³ \Nekton\ Porêba <torilis@wp.pl> napisa³(a):  > Teoretyków nurkowania zaÅ&#65533; informujÄ&#65533;, ....
> [...]

piszczelowej nie na miê¶niach. Wtedy mamy jeden pasek pod kolanem drugi nad
kostk± ³ydka na zewn±trz jest czysta, nic siê nie czepia.

Oj ty Rysiu, ty psotniku jeden... Przecie¿ wiesz, ¿e nie tylko o to chodzi. No, droczysz siê ³obuziaku :D

Data: 2010-05-22 15:33:12
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
  <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
Oj ty Rysiu, ty psotniku jeden... Przecie¿ wiesz, ¿e nie tylko o to chodzi.

Czy¿by chodzi³o o jedynie s³uszn± konfiguracjê ?

pozdrawiam rc --

Data: 2010-05-22 16:05:19
Autor: jacekplacek
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
  <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a): > Oj ty Rysiu, ty psotniku jeden... Przecie¿ wiesz, ¿e nie tylko o to
chodzi.

Czy¿by chodzi³o o jedynie s³uszn± konfiguracjê ?

No ³obuziaku ty, dalej siê droczysz :) Dobra, mo¿e opiszê fragment szkolenia u Paw³a. Kurs wrakowy, jeden z jego elementów - wycinanie z sieci. Dostajesz na l±dzie rozwieszon± sieæ, obok narzêdzia tortur: no¿e, koziki, no¿yczki, sekatory, nó¿ hakowy itp. Tniesz, bawisz siê do woli - do wody te¿ mo¿esz wybraæ dowolny, ale ze ¶wiadomo¶ci±, ¿e æwiczenie odbêdzie siê w ¶lepej masce :) Klaruj±c siê do nurkowania, te¿ mo¿esz sobie wzi±æ: nó¿ na ³ydce, przedramieniu, pasie, szyi a jak wlezie, nawet i w nosie... Zgadnij, co wiêkszo¶æ wybiera i którego no¿a u¿yje, bêd±c pod wod±?

Data: 2010-05-22 16:11:27
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a): >   <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a): > > > Oj ty Rysiu, ty psotniku jeden... Przecie¿ wiesz, ¿e nie tylko o to chodzi. > > Czy¿by chodzi³o o jedynie s³uszn± konfiguracjê ?
> [...]
na l±dzie rozwieszon± sieæ, obok narzêdzia tortur: no¿e, koziki, no¿yczki, sekatory, nó¿ hakowy itp. Tniesz, bawisz siê do woli - do wody te¿ mo¿esz wybraæ dowolny, ale ze ¶wiadomo¶ci±, ¿e æwiczenie odbêdzie siê w ¶lepej masce :) Klaruj±c siê do nurkowania, te¿ mo¿esz sobie wzi±æ: nó¿ na ³ydce, przedramieniu, pasie, szyi a jak wlezie, nawet i w nosie... Zgadnij, co wiêkszo¶æ wybiera i którego no¿a u¿yje, bêd±c pod wod±?

Oops, zapomnia³em o ma³ym drobiazgu. Sieæ do i z wraku nale¿y jako¶ przetransportowaæ. Je¿eli masz na sobie jakikolwiek mo¿liwy zaczep, to ona siê w niego zaczepi - wredna ma³pa :D

Data: 2010-05-22 17:56:23
Autor:
[...]

Tu zaczynaj± siê du¿e ró¿nice konfiguracyjne i mo¿liwo¶æ ³atwego rozebrania
siê ze sprzêtu. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 18:23:39
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a): > Oops, zapomnia³em o ma³ym drobiazgu. Sieæ do i z wraku nale¿y jako¶ > przetransportowaæ. Je¿eli masz na sobie jakikolwiek mo¿liwy zaczep, to
ona
> siê w niego zaczepi - wredna ma³pa :D

Tu zaczynaj± siê du¿e ró¿nice konfiguracyjne i mo¿liwo¶æ ³atwego rozebrania
siê ze sprzêtu.
Nie tylko tu. P³ywaj±c RIBem, naj³atwiej wej¶æ na niego bez sprzêtu. Rozbieranie/ubieranie sprzêtu w wodzie w najró¿niejszych warunkach jest niew±tpliwym atutem kursów u Paw³a. Podobnie jak umiejêtno¶æ dawania sobie rady bez p³etw itp. Twarda szko³a, ale skuteczna :) IANTD daje pewn± furtkê i je¿eli kursant nie daje sobie rady w nierozpinanej uprzê¿y, mo¿e za³o¿yæ klamrê, ale nie spotka³em siê z a¿ takim problemem. Pewnie to kwestia umiejêtno¶ci instruktora... Ale nie ma sensu zbytnio siê rozpisywaæ - ka¿dy mo¿e przyjechaæ, sprawdziæ. Oczywi¶cie w wodzie, nie zza klawiatury :D

Data: 2010-05-22 19:10:58
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
niew±tpliwym atutem kursów u Paw³a.

G³ównym powodem mojego odezwania siê w tej reklamie jest g³upota marketingowa
za³o¿yciela tematu. Jak chce siê prowadziæ biznes, to nie wolno mówiæ
wypierdalaæ rekreacyjni. Andrzej Sala wiele lat prowadzi³ rozs±dn± formê
kontaktu z nurkami.
Niestety doktrynerstwo odpierdoli³o masywnie i nó¿ na "³ydce" jest skandalem. W ten prosty sposób PP sam z siebie zrobi³ je³opa. Jego "guru" IT u¿ywa no¿a na ³ydce. pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 19:55:18
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a): > niew±tpliwym atutem kursów u Paw³a. G³ównym powodem mojego odezwania siê w tej reklamie jest g³upota
[...]
Nie Rysiu. G³ówny powodem twojego odezwania siê jest têpe zarozumialstwo, zawi¶æ i z³o¶liwo¶æ.

Data: 2010-05-23 06:12:43
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
> W ten prosty sposób PP sam z siebie zrobi³ je³opa. > Jego "guru" IT u¿ywa no¿a na ³ydce. > Nie Rysiu. G³ówny powodem twojego odezwania siê jest têpe zarozumialstwo, zawi¶æ i z³o¶liwo¶æ.

Zawi¶æ ? robi to co chce, jest rozbitkiem ¿yciowym, nie wymy¶li³ nic nowego w
stanie techniki a ¿al dupê ¶ciska³.
Zgadzam siê zawi¶æ PP jest problemem.
Têpe Zarozumialstwo ? jedynie s³uszna konfiguracja, my najlepsi, pozostali
chuje wypierdalaæ. Zgadzam siê to jest problem PP.
Z³o¶liwo¶æ ? dyskredytacja rozmówcy, niby nurkowie, prawdziwe nurkowanie.
Zgadzam siê to problem PP.

Teraz napiszê reklamówkê kursów usuwaj±c prymitywizm.

"Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni.

W najbli¿szym czasie rozpoczynaj± siê dwa kursy nTMX do których mo¿na do³±czyæ. (Na tych kursach mo¿na zobaczyæ PO CO warto je robiæ, bo na dole jest co¶ wiêcej ni¿ tylko "bardzo ³adny kamieñ";>
Poza tym zapraszam na inne kursy IANTD:

OWD
Kurs podstaw nurkowania, jednak w odró¿nieniu od wiêkszo¶ci kursów OWD czy P1 oferowanych na naszym rynku, ten kurs obejmuje faktycznie kompletne podstawy nurkowania. W programie du¿o nacisku po³o¿one jest na PRAKTYKÊ nurkowania, p³ywalno¶æ, trym, pozycjê pod wod±, p³ywanie ¿abk± i manewry (¿abka wsteczna, zwroty w miejscu), komunikacjê z partnerem, ¶wiadomo¶æ otoczenia, realne przygotowanie do sytuacji awaryjnych itd. Kurs uprawnia do nurkowania do 21m.

AOWD
Uprawnienia do 30m. Dalsze doskonalenie podstawowych umiejêtno¶ci oraz zapoznanie siê z kilkoma ró¿nymi rodzajami nurkowañ.

DEEP
Rozszerzenie uprawnieñ do 40m.

RESCUE
Trening sytuacji ratowniczych i autoratowniczych. Wszystkie æwiczenia wykonywane s± na sprzêcie adekwatnym do poziomu wyszkolenia i w realistycznych warunkach (np. æwiczenia w toni wodnej a nie np. wyci±ganie nieprzytomnego przy linie opustowej jak to czêsto na kursach bywa).

Basic EANx
U¿ywanie nitroksów o zawarto¶ci tlenu do 40%

Adv EANx
Nurkowania z wykorzystaniem nitroksów i tlenu do akceleracji dekompresji. Nurkowanie z krótk± dekompresj± i jednym stejd¿em.

Technical
Nurkowania z wykorzystaniem nitroksów i tlenu do akceleracji dekompresji. Nurkowania z dwoma gazami dekompresyjnymi i d³ug± dekompresj±.

nTMX
Nurkowania z u¿yciem normoksycznych trymiksów otwieraj±ce drogê do bardzo ciekawych Ba³tyckich wraków.

Wreck
Nurkowania wrakowe. Poziom kursu dostosowany do potrzeb i aktualnych uprawnieñ uczestników.

Divemaster
Kurs pomocnika instruktora i przewodnika nurkowego. W ramach kursu DM zapoznacie siê z metodyk± nauczania nurkowania, z filmowaniem podwodnym,
prowadzeniem nurków w ró¿nych nurkowaniach.
UWAGA! Warunkiem wstêpnym dla divemastera jest posiadanie uprawnieñ Adv EANx, Rescue i kursów ratowniczych (ratownika tlenowego) a warunkiem zakoñczenia tego kursu jest prezentowanie tych umiejêtno¶ci w jako¶ci demonstracyjnej.

Zapraszam chêtnych do zrobienia kursu Divemastera w zamian z pracê w bazie po kursie (szczegó³y bêdziemy uzgadniaæ indywidualnie).

pozdrawiam
Pawe³ Porêba
0604 0604 28
787 397 361
www.nurkowanie.nekton.com.pl"

Ze swej strony mogê dodaæ PP to instruktor który nadstawi g³owê za kursanta,
na kursie woda w dupie kursantowi siê zagotuje. "Du¿o potu na poligonie, ma³o krwi na polu walki"

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 17:52:43
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
Zgadnij, co wiêkszo¶æ wybiera i którego no¿a u¿yje, bêd±c pod wod±?

Ten z przedramienia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 18:10:50
Autor: jacekplacek
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):  > Zgadnij, co > wiêkszo¶æ wybiera i którego no¿a u¿yje, bêd±c pod wod±?

Ten z przedramienia.

Bingo :) Za wyj±tkiem Rysia. Rysio ma nó¿ na ³ydce :)

Data: 2010-05-22 18:14:29
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
> Ten z przedramienia.
> Bingo :) Za wyj±tkiem Rysia. Rysio ma nó¿ na ³ydce :)

No widzisz ¿ycie p³ata niespodzianki, mam i u¿ywam te¿ na przedramieniu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-22 21:41:37
Autor: mcgregorius
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni

No widzisz ¿ycie p³ata niespodzianki, mam i u¿ywam te¿ na przedramieniu.

pozdrawiam rc

Ach,Ty nasz No¿owniku!zagrasz w nastêpnym filmie u boku Tomy Lee Jonesa.

Data: 2010-05-22 20:01:16
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-05-22 19:52, demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
wiêkszo¶æ wybiera i którego no¿a u¿yje, bêd±c pod wod±?

Ten z przedramienia.

Lewego czy prawego?

--
Alf/red/

Data: 2010-05-22 18:11:43
Autor:
[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisa³(a):
Lewego czy prawego?

Nie jestem ¶lepym wyznawc± takiej czy innej ideologii, wygoda i dostêpno¶æ.

pozdrawiam rc

--

[MARKET] Kursy nurkowania w Jastarni