Kursy prawo jazdy na motocykl - szyt absurdu został osiągnięty !

Data: 2013-06-26 20:43:51
Autor: Hinek
Kursy prawo jazdy na motocykl - szyt absurdu został osiągnięty !
Użytkownik "hunter_pl" <hunter9x6pl@_NOSPAM_gmail.com> napisał

Witam wszystkich forumowicz. Stronę ścigacz odwiedzam już od dawna ale jakoś nie miałem okazji założyć konta . Aż do dzisiaj. Przyszedłem się was poradzić, ponieważ mi już ręce opadają .

To nie jest forum. To jest grupa dyskusyjna.
My tu nie mamy kont na sikaczu. Ba..sikamy na sikacza.
To sikacz przykleił się do pl.rec.motocykle jak gówno
do obcasa :/
Co do reszty - Nie zauważyłeś w jakim kraju żyjesz?
Tu jest Polska!

--
Hinek

Data: 2013-06-27 20:31:42
Autor: Grzybol
Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chłopak jest niewinny. Ma problem to pisze. Jebać trzeba chuja owce czy łowce czy chuj wie jak mu tam. W każdym razie jebać tamtą szmatę...

--
Grzybol

Kursy prawo jazdy na motocykl - szyt absurdu został osiągnięty !