Kursy rebriderowe PADI [market]

Data: 2010-12-06 12:51:38
Autor: Zakrzówek Kraken
Kursy rebriderowe PADI [market]
Planowane kursy Rebriderowe PADI/DSAT
(Jest to na razie zarys programu szczegóły mogą się zmienić)
Kursy nie będą na określony zestaw tylko na określoną kategorię sprzętu.

Klasyfikacja rebriderów z punktu widzenia szkoleń:
Kategoria A - rekreacyjne
Kategoria B - techniczne

Stopnie:
Rebreather Diver PADI
Advanced Rebreather Diver
Tec 45 Rebreather Diver PADI
Tec 65 Rebreather Diver PADI
Tec 100+ Rebreather Diver PADI

Stopnie instruktorskie
Rebreather Instruktor PADI
Tec 45 Rebreather Instruktor
Tec 65 Rebreather Instruktor
Tec 100 Rebreather Instruktor

Więcej na naszej stronie:
http://kraken.pl/forum/viewtopic.php?t=552

Maciek "Szczęściarz" Curzydło
601 823 005
maciek@kraken.pl
www.kraken.pl

Data: 2010-12-06 11:50:41
Autor: pnk
On 6 Gru, 12:51, "Zakrz wek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
Planowane kursy Rebriderowe PADI/DSAT
(Jest to na razie zarys programu szczeg y mog si zmieni )
Kursy nie b d na okre lony zestaw tylko na okre lon kategori sprz tu.

Klasyfikacja rebrider w z punktu widzenia szkole :
[...]

Wi cej na naszej stronie:http://kraken.pl/forum/viewtopic.php?t=552

Maciek "Szcz ciarz" Curzyd o
601 823 005
mac...@kraken.plwww.kraken.pl

Jeśli to nie tajemnica, to napisz jaki sprzęt ma być przedmiotem
szkolenia, bo chyba się nie doczytałem. Pytam, bo z mojego punktu
widzenia rekreacyjny SCR Draeger Dolphin nie sprawdza się w rekreacji.
Dużo procedur, dużo balastu, dużo problemów z nitroksem 60% +
niewielki MOD. W sumie, skórka za wyprawkę. Z drugiej strony
rekreacynje CCRy to na rekreacje trochę zbyt kosztowne, no może jak
dla mnie.

Pozdrawiam

pnk (dolphin/atlantis diver)

Data: 2010-12-06 20:00:43
Autor:
Kursy rebriderowe PADI [market]
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
Je=B6li to nie tajemnica, to napisz jaki sprz=EAt ma by=E6 przedmiotem
szkolenia,

Połącz następujące informacje. Instruktor może napisać program autorski.
Pojawiła się informacja jak zbudować chałturnego CCR przy okazji imprezy w Krakenie.
W IANTD Czechy daja stopień mCCR jak Zabierek zeznał że umie i może szkolić jako instruktor, bez zakładania sprzętu na plecy i wynurkowania chocby minuty.

Co z tego może wynikać ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-06 20:07:44
Autor: jacekplacek
Kursy rebriderowe PADI [market]
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Co z tego może wynikać ?

Z tego może wynikać, że oprócz tępego zarozumialstwa, niekompetencji, zwykłej głupoty i zakompleksienia nie umiesz czytać. Czy ktoś cie pytał o zdanie? Pytania są chyba dość wyraźnie skierowane do Maćka - CD PADI, wiec chyba lepiej od zorientowanej osoby niż warszawski obszczymurek rysio.

Data: 2010-12-06 20:25:35
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Z tego może wynikać, że oprócz tępego zarozumialstwa, niekompetencji,
zwykłej
głupoty i zakompleksienia nie umiesz czytać.

Ładnie się przedstawiłeś Jacku Biernacki, z czytaniem słabiutko a rozumienie tekstu odrobinkę skomplikowanego, absolutnie poza Twoim zasięgiem.
Odróżniasz SCR CMF od CVR lub CMR może od SMS CVR inert CMR tlen ?
Wiesz ten na którym padł Wysoczański to CMF na tlenie i laminarny opór na inercie. Wiem że gówno z tego możesz zrozumieć. Możesz tylko bluzgać, to obraz twojej pięknej duszy.

 Czy ktoś cie pytał o zdanie? Pytania są chyba dość wyraźnie skierowane do Maćka - CD PADI, wiec chyba
lepiej
 od zorientowanej osoby niż warszawski obszczymurek rysio.

Rozmawiam z pnk (Piotr) też z "Szczęściarzem", Ciebie to nie dotyczy.

To u kogo szkolisz się na instruktora ? Z kogo będzie można jaja robić że psychicznie nie zrównoważonemu gościowi pozwolił szkolić ludzi ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-06 12:39:22
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Planowane kursy Rebriderowe PADI/DSAT
(Jest to na razie zarys programu szczegóły mogą się zmienić)
Kursy nie będą na określony zestaw tylko na określoną kategorię sprzętu.

Już w tej chwili wiadomo że idę w poprzek tej listy, działam na polu SCR SMS. czyli takich które samie mieszają czynnik oddechowy. Dotatkowo mają stałe ppO2.
Zupełnie inaczej niż w OC i klasycznych SCR: CMF, CVR, CMR, zupełnie tak samo jak w CCR.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-06 19:38:17
Autor: jacekplacek
[...]

Czyli odejście od uprawnień na konkretną maszynę? Czyli podejście jest w stylu: masz instrukcje obsługi, dasz se radę? Co na to producenci?
Z tego co sie zorientowałem, najpopularniejsza maszyna(a przynajmniej jedna z najpopularniejszych) to Inspiration. Do jakiej grupy sie zaliczy? A czy B?

Data: 2010-12-06 21:26:27
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idje39$ruh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety peniw nie uda mi się rozwiać twoich wątpliwości (tak samo zresztą jak moich)
Trudno mi komentować szczegóły ponieważ nie widziałem konkretnych programów tylko na razie ogólną koncepcję.
Ale, tak z jednej strony odejście od zasady kursu na konkretną maszynę ale też nie tak że "masz instrukcję obsługi".
Instruktor będzie odpowiedzialny za przygotowanie i przekazanie podczas kursu na konkretnym sprzęcie potrzebnej wiedzy, umiejętności, ćwiczeń sytuacji awaryjnych związanych z obsługą danego rebridera.
Czyli do podstaw kursu na danym poziome będą dodatki związane z określonym sprzętem
Tak to rozumiem, ale dopiero programy rozwieją wątpliwości.
Co na to producenci nie wiem ale pewnie PADI z nimi (przynajmniej niektórymi) sprawę konsultowało.
Mam za mało danych aby silić się na spekulację które rebridery do której grupy będą zaliczane.

MSC

Data: 2010-12-06 20:45:56
Autor: jacekplacek
> [...]

Mam za mało danych aby silić się na spekulację które rebridery do której grupy będą zaliczane.

Dzięki. Mam nadzieję, że jak będzie więcej szczegółów naświetlisz temat bliżej. No i liczę tez na ozywioną dyskusje starych wyjadaczy rebreatherowych, bo program zapowiada się ciekawie i nowatorsko :)

Data: 2010-12-06 21:19:35
Autor:
Kursy rebriderowe PADI [market]
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Mam za mało danych aby silić się na spekulację które rebridery do której grupy będą zaliczane.

Poseidon planował wejście w PADI, to szansa dla Poseidona zaistnienia na rynku.

pozdrawiam rc

--

Kursy rebriderowe PADI [market]