[market] Kursy w Jastarni

Data: 2009-06-24 10:16:24
Autor: qlphon
[market] Kursy w Jastarni

Zapraszam na kursy nurkowania do Jastarni.
W ofercie kursy od OWD do NTMX, kursy wrakowe oraz szereg warsztatów doskonalących technikę nurkowania.
Zapewniam dużo pracy i rzetelną naukę prawdziwego nurkowania. Oferuję wiedzę, umiejętności techniczne, trening psychiczny i fizyczny.

masz sztywny terminarz kursów, czy dostosowujesz pod klienta?

Data: 2009-06-24 10:25:03
Autor: Paweł Poręba
[market] Kursy w Jastarni
Witaj!
Dnia 2009-06-24 10:16, Użytkownik qlphon napisał:

[...]

Mam elastyczny terminarz kursów. Jestem tu na okrągło od prawie dwóch miesięcy i jeszcze ze trzy pewnie będę.
Oczywiście elastyczność oznacza, że można przychodzić zgodnie z umówieniem, na weekend, w tygodniu, popołudniami czy np. raz w tygodniu, nie oznacza natomiast, że można skończyć kurs po umówieniu się np. na weekendowe szkolenie jeśli się w tym czasie nie spełni ambitnych standardów IANTD. Ale to chyba jasne.

pozdrawiam
Paweł Poręba
0604 0604 28
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl