Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz

Data: 2017-10-14 22:52:21
Autor: 2late
Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz
On 14/10/2017 08:29 PM, Piotr aka dracorp wrote:
Cześć
Muszę się pożalić. Miałem dzisiaj wypad rowery, prawie cały dzionek
mżawka. Aczkolwiek według prognozy pogody miało tylko rano padać.
Dlatego wziąłem ze sobą kurtkę jak w tytule. Deszcz jednak nie był na
tyle mocny żeby przemoczyć ciuchy, info od innych uczestników no i wiem
po spodniach. Jednak ja w środku byłem nieźle mokry od własnego potu.

No i to jest wlasnie sztuka, ubrac sie precyzyjnier do pogody.

No i widzę że Endura wypuściła nowy model, z jeszcze większymi
parametrami. Są w ogóle jakieś kurtki na deszcz w których da się jeździć
i to trochę bardziej aktywnie? Bo ja niestety uwierzyłem w magię liczb
Endury i kupiłem ich kurtkę.

Mma kurtke dobrze oddychajaca. W wiekszy deszcz przemaka. :)

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz