Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz

Data: 2017-10-15 11:53:16
Autor: Maciek
Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz
No i widzę że Endura wypuściła nowy model, z jeszcze większymi
parametrami. Są w ogóle jakieś kurtki na deszcz w których da się jeździć
i to trochę bardziej aktywnie?

Lata temu kupiłem kurtkę Jeantexu z serii ultralight, coś ala:
http://tnij.at/194016

Co najważniejsze, ma wstawki materiałowe. Tuż pod pachami siateczka, potem na sam dół pasek lajkry, zapewniając wymianę powietrza.

Kurtka do tańca i różańca ;-) Jeżdżę w niej przez okrągły rok.
W lecie na deszcz daje radę, w zimie ubieram się na "cebulkę" i jest jako ostatnia warstwa.
Jestem z niej bardzo zadowolony. Wiadomo, że się pocę ale na pewno nie czuję się w niej jak w worku foliowym ;-)

Dla porównania, żona ma:
http://tnij.at/194018

Nie jest z niej zadowolona, brak wymiany powietrzam, leje się praktycznie z niej cały czas, przez rękawy lub jeżeli lekko rozepnie zamek, przy dużych prędkościach pompuje się jak ludek Michelin ;-)

Różnica w komforcie użytkowania między tymi kurtkami jest bardzo duża.
Na pewno w przyszłości będę szukał kurtki z takim systemem wentylacji jaki obecnie mam.

Kurta przeciwdeszczowa Endura MT500 - jeszcze raz