Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?

Data: 2009-10-16 18:00:19
Autor: mumia.leninaWYTNIJTO
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?
Zanabyłem w sklepie stacjonarnym. Z wyglądu oryginał. Twierdzono że zimowa.
Metka i naszywka A-tex. Dziś rano wybrałem się w niej do roboty. Niezapomniane wrażenia.
Materiał jest BARDZO przewiewny. Przy takiej samej temperaturze w bawełnianej,
letniej kurteczce i wielokrotnie pranej ortalionowej wiatrówce było mi znacznie
cieplej. Już 2 zimy przejeździłem w ciuchach zastępczych i nigdy tak nie zmarzłem.
Podróba czy ten typ tak ma?
Pytam bo łach i tak zwrócę ale nie wiem czy mam szukać innego czy może odpuścić
temat.

Jakieś 10 lat temu kupiłem kurtkę Biemme Basic. Żadnych fajerwerków. Zwykły
materiał polaropodobny z przodu pokryty czymś w stylu ortalionu. Jeździłem w
niej ładnych parę lat i nawet po wielu praniach była cieplejsza.
Może wrócę do niej - ponaszywam łaty, zmienię zamek i będzie OK.

Wujek

Data: 2009-10-16 19:10:55
Autor: Moper
<mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:724b.00000053.4ad89893newsgate.onet.pl...
[...]

A jak zwrócisz jak używałeś?

Data: 2009-10-16 22:38:35
Autor: mumia.lenina
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?

A jak zwrócisz jak używałeś?
Przejechałem raptem 30km. Zimno było mi tak że z pewnością jej nie przepociłem.
"Śladów używania" w każdym razie nie ma a płacić niemal 300 za badziewie
nadające się do jazdy na rowerze mniej niż "polar" z bazaru nie mam zamiaru.

Wujek

Data: 2009-10-19 19:57:09
Autor: amrac
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?
Moper pisze:
A jak zwrócisz jak używałeś?

No jak oddać coś na gwarancji, no jak?

Data: 2009-10-19 21:00:19
Autor: JaromirD
Kurteczka Biemme - shit czy podrĂłbka?
amrac wrote:

Moper pisze:
A jak zwrócisz jak używałeś?

No jak oddać coś na gwarancji, no jak?

Prędzej na podstawie niezgodności towaru z umową.

JaromirD

Data: 2009-10-20 13:21:07
Autor: Moper
"JaromirD" <rydberg@q2.pl> wrote in message news:hbid03$394$1news.onet.pl...
amrac wrote:

Moper pisze:
A jak zwrócisz jak używałeś?

No jak oddać coś na gwarancji, no jak?

Prędzej na podstawie niezgodności towaru z umową.

Jeśli rzeczywiście się coś nie zgadza z tym, co miało być, to trzeba oddawać (próbować) - normalnie mówiąc o co chodzi.

Jeśli jednak kupiło się złą kurtkę, bo nie poczytało wcześniej na co dana membrana jest dobra i nie poszukało opinii, to trzeba zaciskać zęby a nie oddawać do sklepu noszony ciuch udając że nieużywany. Taka jest moja opinia...

Data: 2009-10-16 19:14:54
Autor: Solar
mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu pisze:
Zanabyłem w sklepie stacjonarnym. Z wyglądu oryginał. Twierdzono że zimowa.
Metka i naszywka A-tex.

Może tu tkwi problem. Stara Basic pewnie jest w Windstoppera?

"Gdyby trójkąty stworzyły sobie boga, ten miałby na pewno 3 boki."
                                     Monteskiusz

Data: 2009-10-16 23:50:28
Autor: Krees
mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał(a):
Zanabyłem w sklepie stacjonarnym.

Z ciekawości zapytam - w którym?

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-10-17 11:17:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 16.10.2009 18:00 użytkownik mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu napisał :
[...]

A co miałeś pod tą kurtką? Bo wiesz, może zwyczajnie było ci zimno, a nie przewiewało? Też mam takiego kolegę zdolnego co sobie kupił kurtkę Biemme z membraną i już myślał, że nie wiadomo co to można w niej robić. Pojechaliśmy raz zimą przy jakichś -5 st. C i tak jedziemy, a on coraz bardziej narzeka, że umiera z zimna. Wreszcie okazało się, że założył tylko tę kurtkę, a pod nią zwykłą letnią koszulkę kolarską z krótkim rękawkiem...

Pytam bo łach i tak zwrócę ale nie wiem czy mam szukać innego czy może odpuścić
temat.

A który sklep stacjonarny pozwala na zwroty i to jeszcze używanych ubrań?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-17 16:05:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Mam od paru lat Biemme z windstoppera i właśnie tak z niej korzystam.
Od +7 do - 7 Biemme a pod spód jedynie letnia koszulka rowerowa coolmax.
Poniżej -7 dokładam bluzę.

Więc kolega po prostu zmarźluch a nie "zdolny"

Ide na rower bo przeschło a noc się zbliża ;-)

Seco

Data: 2009-10-17 08:59:40
Autor: Przemek
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?
On 17 Paź, 16:05, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

[...]

twardziel...
Ja zakładam pod kurtkę koszulkę termoaktywną.

pozdr
Przemek

Data: 2009-10-17 17:16:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 17.10.2009 16:05 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Nie za bardzo wyobrażam sobie jazdę w samym wiatrochronie bez niczego grzejącego poniżej zera. No chyba, że ma się solidne zintegrowane warstwy grzejące. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-17 18:26:14
Autor: Wojtas
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Mam od paru lat Biemme z windstoppera i właśnie tak z niej korzystam.
Od +7 do - 7 Biemme a pod spód jedynie letnia koszulka rowerowa coolmax.

Współczuję twoim nerkom.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-10-17 18:54:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wojtas pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Mam od paru lat Biemme z windstoppera i właśnie tak z niej korzystam.
Od +7 do - 7 Biemme a pod spód jedynie letnia koszulka rowerowa coolmax.

Współczuję twoim nerkom.

Po zakupie kurtki założyłem pod spód jakąś cienka oddychającą bluzę.
Ale było po prostu za gorąco. Podczas testowania kurtki w ujemnych temperaturach po dłuższej jeździe zaraz po wejściu do domu sprawdzałem temperaturę ciała na strategicznych miejscach. Dłonie miałem ciepłe, okolice nerek także. Stąd wnioskuję, że nerki są bezpieczne.

Seco

Data: 2009-10-19 19:59:05
Autor: amrac
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
zaraz po wejściu do domu sprawdzałem temperaturę ciała

Czym?

Data: 2009-10-19 20:09:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
amrac pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
zaraz po wejściu do domu sprawdzałem temperaturę ciała

Czym?

Wspomnianą ręką, także ręką mojej żony która była w domu.
Swoją drogą wczoraj jeszcze sprawdziłem, na nerach mam jeszcze warstwę
windtexu biemme w postaci zimowych gaci rowerowych. Więc nery są podwójnie chronione.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-18 18:36:40
Autor: QRT
Kurteczka Biemme - shit czy podr?bka?
mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu wrote:

Zanabyłem w sklepie stacjonarnym. Z wyglądu oryginał. Twierdzono że
zimowa. Metka i naszywka A-tex.
Mam z takiego materiału. Zimowa to ona jest na południowe włochy. Na wiosnę parę razu użyłem żadnych rewelacji na zimę za zimna na wiosnę za ciepła. Odkąd kupiłęm crafta 1 i 2 warstwę a na 3 warstwę  windstoper lub gore packlite, wszelkie inne ciuchy poszły w odstawkę.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-10-19 10:25:45
Autor: Cezex
Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?
mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu pisze:
Zanabyłem w sklepie stacjonarnym. Z wyglądu oryginał. Twierdzono że zimowa.
Metka i naszywka A-tex.

Biemme używa dwóch membran:
- A-tex przeznaczoną na jesień, dosyć słaba, ale za to tania
- Windstopper w trzech wersjach 1 (na lato) 2 (na jesień) i 3 (na zimę), dużo droższa, ale za to rewelacyjna

A-tex na aktualne warunki jest według mnie za słaby. Jeśli masz cienkie spodnie to poniżej 5-ciu stopni zastanowiłbym się na Windstopperem 3-jką.

Ja dzisiaj (1stC) jechałem w długich spodniach z WS3, kurtce WS3 (oba Biemme) i potówce zimowej Pawlaka i było mi trochę za gorąco.

Moja rada - pozbądź się A-Texu i zainwestuj w Windstopper, nie pożałujesz.

--
Cezex

Kurteczka Biemme - shit czy podróbka?