Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)

Data: 2010-05-23 06:36:04
Autor: Seba
Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)
Dnia Sat, 22 May 2010 10:47:46 +0200, falco napisa³(a):

Moje wymagania:
- ¶wietna wentylacja (!!!) do jazdy w gor±ce dni, wiêc zapewne kolor te¿ wa¿ny ;)
- wypinana podpinka
- bezpieczna
- wzrost 180, waga (prawie) w normie ;)
- do przymiarek w Wawie i okolicach
- cena... hmm... nie mam pojêcia jaki jest zakres, ale podam przyk³ad z czapk±. Za³o¿y³em bud¿et do tysiaka, co na kask i tak jest sporym wydatkiem a kupi³em za 750, Chcia³bym odpowiedni kompromis przy wyborze kurtki, mieszcz±c siê w 3-4 paczkach, to chyba realne?

Ja do typowego latania po mie¶cie kupi³em w ubieg³ym roku na jakiej¶
wyprzeda¿y w Intercarsie kurtkê zw±c± siê Adrenaline Summer Air-Flo.
Zap³aci³em naprawdê ma³o (oczywi¶cie jak na kurtkê motocyklow±) - a
jestem z niej naprawdê zadowolony, poniewa¿ spe³nia swoje zadanie w
100%. Jest lekka i po wypiêciu podpinki staje siê maksymalnie przewiewna
(zostaje siatka z ochraniaczami i wstawkami skórzanymi - przewiew jest
maksymalny, jak w buzerze) - nie mia³em co prawda w niej ¿adnego
przyziemienia, wiêc nie wiem czy jest te¿ bezpieczna, jednak¿e
ochraniacze ma w odpowiednich miejscach. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)