Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)

Data: 2010-05-28 19:32:05
Autor: falco
Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)
Nie pamiêtam kto mi doradza³ Adreanaline Summer Air Flo, ale chcia³em podziêkowaæ, bo dzi¶ odebra³em kurtkê i powiem szczerze, ¿e ju¿ na "sucho" jestem baaardzo zadowolony! Mierz±c na przemian ze swoj± skórk± w której od razu robi³o siê ciep³o, po za³o¿eniu ASAF mog³em siê nawet zapi±æ i nadal by³o ch³odno! ;)
Okaza³o siê, ¿e ma te¿ wypinan± podpinkê, skórkowe wzmocnienia na barkach, ³okciach i przedramionach oraz powszywane os³ony na barkach i nerkach z cienkim paskiem odblaskowym.

Wewnêtrzne protektorki mo¿na oczywi¶cie wyj±æ i dopi±æ spodnie czy skitraæ komórkê w wewnêtrznej kieszeni (osobna kieszeñ w podpince i na siatce).

Bior±c pod uwagê, ¿e dorwa³em mega ofertê w moim bud¿ecie razem z blokad± tarczy Oxford Quartz jestem baaardzo zadowolony
Mam nadziejê, ¿e Adrenaline oka¿e siê trwa³a.

Kolejny raz dziêkujê Preclowi za pomoc! ;)
P.S. Jakby kto¶ chcia³, to do poniedzia³ku (chyba) bêdzie dostêpna jeszcze 1 sztuka L (te¿ czarna) 290z³ + przesy³ka lub odbiór u mnie w K-J/VWawy. Jak co¶, to proszê na pryw, aby nie ¶mieciæ.

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Kurtka na upa³y - kolejny wydatek ;)