Kurtka narciarska w KUP ?

Data: 2013-01-11 06:54:44
Autor: Jacek
Kurtka narciarska w KUP ?
Byłem ostatnio na nartach i widziałem parę osób w kurtkach narciarskich z naszytym logo banku. Kurtki raczej z górnej półki cenowej. Nie sądzę, żeby były to kurtki kupione prywatnie, bo kto by naszywał logo banku.
Prowadzę DG, która ma w tym samym stopniu do czynienia z nartami, co bank (czyli w żadnym) i też bym chętnie kupił taką kurtkę, naszył logo i zaliczył w KUP.
Jak to widzicie?
Jacek

Data: 2013-01-11 09:29:18
Autor: Liwiusz
Kurtka narciarska w KUP ?
W dniu 2013-01-11 06:54, Jacek pisze:
Byłem ostatnio na nartach i widziałem parę osób w kurtkach narciarskich
z naszytym logo banku. Kurtki raczej z górnej półki cenowej. Nie sądzę,
żeby były to kurtki kupione prywatnie, bo kto by naszywał logo banku.

Mogła to być jeszcze wygrana w konkursie, czy jakaś premia dla pracowników.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-12 23:59:43
Autor: Borys Pogore³o
Kurtka narciarska w KUP ?
Dnia Fri, 11 Jan 2013 06:54:44 +0100, Jacek napisa³(a):

Prowadzê DG, która ma w tym samym stopniu do czynienia z nartami, co bank (czyli w ¿adnym) i te¿ bym chêtnie kupi³ tak± kurtkê, naszy³ logo i zaliczy³ w KUP.
Jak to widzicie?

 Je¶li przekonasz US, ¿e to reklama... :)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Kurtka narciarska w KUP ?