Kurtka - prosba o opinie

Data: 2011-10-31 09:34:34
Autor: Inead
Kurtka - prosba o opinie

"Kwik" <kwik@interia.pl> wrote in message news:j8k8a5$hgf$1usenet.news.interia.pl...
Czolem,

Poszukuje kurtki jesienno-zimowej. Przeznaczenie - wypady w gory, rajdy terenowe (jesien-zima) oraz jesienne rowerowanie. W kazdym przypadku - wypady z lekkim plecakiem. W wolnych chwilach - sportowa kurtka miejska. Ma zatem troche grzac, chronic przed wiatrem, ale tez pozwalac na aktywnosc fizyczna bez bycia zlanym potem.

Jeżdżę w jakimś Decathlonowym softshellu za niecałą stówę, do +5 w zupełności wystrcza t-shirt pod spodem. Na pewno nie jest sucho pod spodem - zwłaszcza na plecach jak mam plecak, ale da rade wytrzymać. Zresztą ja teraz wysyakuje na max 4 godzinki jazdy tylko- do takiej jazdy jest OK.

Kurtka - prosba o opinie