Kurtka - prosba o opinie

Data: 2011-10-31 11:36:42
Autor: Ryszard Mikke
Kurtka - prosba o opinie
Doradzilbym Ci szarego softshella z Deca za 170zl (za tyle ostatnio
widzialem), ale jak juz pisal Rafal - tego typu kurtka troche sie gryzie z
plecakiem. Przepocisz, zatrzymasz sie, przemarznie. Ja tej kurtki uzywalem
przez cala zime, ale jednak jezdzilem z sakwa.

--
rmikke

Data: 2011-10-31 21:43:47
Autor: szaman (Baker)
Kurtka - prosba o opinie
On 10/31/2011 12:36 PM, Ryszard Mikke wrote::
[...]

chyba miało być w wątku poniżej :P

sz

Data: 2011-10-31 21:46:03
Autor: szaman (Baker)
Kurtka - prosba o opinie
On 10/31/2011 09:43 PM, szaman (Baker) wrote::

chyba miało być w wątku poniżej :P

sz

Sorry, thunderbird mi oszalał, ma jakieś zwiotczenie w kodzie chyba...

sz

Data: 2011-11-02 14:05:25
Autor: Ryszard Mikke
Kurtka - prosba o opinie [OT]
szaman (Baker) <piekar22@op.pl> napisał(a):
> [...]
> plecakiem. Przepocisz, zatrzymasz sie, przemarznie. Ja tej kurtki uzywalem
> przez cala zime, ale jednak jezdzilem z sakwa.

Mialo byc, ale cos z oryginalnym postem bylo nie halo i czytnik gazety
zglupial - na "odpowiedz" nie podstawial nic z oryginalnego posta. A po
wyslaniu stwierdzilem, ze zrobil nowy watek. --
rmikke

--

Kurtka - prosba o opinie