Kurtka prosze o porade

Data: 2012-02-06 21:36:59
Autor: gibi
Kurtka prosze o porade
Witam wszystkich:)
Proszę o Waszą poradę:)
Z powodu spadku wagi znacznego musiałem sprzedać swoją dotychczasową kurtkę skórzana:( a szkoda bo była fajna ale po spadku wagi zrobiły sie przeciągi:)
Zastanawiam sie nad:
http://www.tschul.moto-akces.pl/kurtka-motocyklowa-skorzana-tschul-860-p-111.html
i tu sie pojawia problem:(
Niepokoją mnie te wstawki "Membrany elastyczne z tyłu barków , ramiona , przednia cześć ramion (dla podniesienia komfortu )" jest to niby jakiś stretch.
Ma ktoś doświadczenie jak sie to zachowuje w normalnej eksploatacji czy przemaka czy przepuszcza wiatr.
Preferowałem zawsze raczej pełną skórę ale nie powiem ta mi sie podoba tylko to jedno ale:)
Bardzo proszę o wasze opinie

gibi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6863 (20120206) __________

Kurtka prosze o porade