Kurtka przeciwdeszczowa nie tylko na rower

Data: 2010-03-14 12:06:40
Autor: Bartosz
Kurtka przeciwdeszczowa nie tylko na rower

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1us0gxbw1086l.dlgpedaluje.ile.moze...
Witam!
Przymierzam się do zakupu kurtki przeciwdeszczowej i przeciwwiatrowej....

Witam,

Jeśli to ma być kurtka "na lato" to raczej odradzam membranę. Jakoś wszyscy pomijają fakt, iż membrany oddychają dopiero przy dużej różnicy temperatur między tym co jest pod kurtką a tym co jest na zewnątrz (informują o tym producenci).

Ja od wielu lat na wyprawy rowerowe (jeżdzę głównie w góry - Beskid Sądecki/Gorce) używam kurtki Alpinus bez membrany (klasyczna przeciwdeszczówka z dużą ilością otworów wentylacynych, kapturem z daszkiem i dłuższym tyłem). Spisuje się rewelacyjnie.

Data: 2010-03-14 12:24:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kurtka przeciwdeszczowa nie tylko na rower
Bartosz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

To ma być kurtka na cały rok - jak będzie chronić przed wodą z zewnątrz i
wiatrem, to ja już się ubiorę, i w lecie, i w zimie.

Kurtka przeciwdeszczowa nie tylko na rower