Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?

Data: 2009-09-26 11:27:21
Autor: Ru
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?
Tez Tarbor polecam - z racji tego ze jestem troche niewymiarowy, bez
problemu zostaly mi uszyte spodnie i kurtka zgodnie z moimi wymiarami
- taki wzor jak sobie wybralem, i nawet jakos strasznie dlugo na to
nie czekalem. Wiec nic tylko polecic, jak kiedys bede musial cos
jeszcze dla siebie czy plecaczka kupic to tez zrobie to raczej u
nich :)

Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?