Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?

Data: 2009-09-30 04:26:32
Autor: Bart z Uc
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?
On 24 Wrz, 15:08, bm <bozekmic...@gmail.com> wrote:
Uszanowanie,
poszukuje jakichś, najlepiej rodzimych firm - które szyją coś na moto.

polecilibyście coś ?

wymagania:
BEZ UDZIWNIEŃ (frendzelków, napisów, cekinów, świecidełek itp
cudaków)
pełen ascetyzm - o :]

i w jakiejś takiej zjadliwej cenie - do 1000 abo i mniej...

bm

....heh, a buty na obcasie już masz...? ;-) takowe, najlepiej z
podciętym obcasem, porcięta z licowanej skórki, nie za grube, a'la
lacka, koniecznie bez ochraniaczy, kurtka z sześcioma klapami do
wpinania znaczków i piecioma pasami do spinania bandziocha, kask
otwarty z mikrodaszkiem, piksy a'la detektyw Cobretti... wypisz
wymaluj - klasyczny "Wietrzypacha" ;-D

a z firm polecam... Spyke, Dainese albo ArlenNess

Pozdro,
Bart z Uc aha dreeechu
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-09-30 23:03:36
Autor: Kuczu
Bart z Uc pisze:

...heh, a buty na obcasie już masz...? ;-)

Ja mam. New Rock-i.

takowe, najlepiej z
podciętym obcasem, porcięta z licowanej skórki, nie za grube, a'la
lacka, koniecznie bez ochraniaczy

A takie to nie.

kurtka z sześcioma klapami do wpinania znaczków

Znaczki zbieralem kiedys do pudelka po Jacku Danielsie. Liczy sie ?

i piecioma pasami do spinania bandziocha,

Do tego sluzy kamizelka skorzana.

kask otwarty z mikrodaszkiem

Mialem daszek ale wyrzucilem

piksy a'la detektyw Cobretti...

Mialem ale popsulem. Chetnie kupie klasyczne "policjanty"

wypisz wymaluj - klasyczny "Wietrzypacha" ;-D

Zdefiniuj to pojecie bo chyba sie pogubiles

a z firm polecam... Spyke, Dainese albo ArlenNess

A ktora robi klasyczne ciuchy a nie metroseksualne kombinezony na Honde ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-30 15:28:59
Autor: Bart z Uc
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?
> ...heh, a buty na obcasie już masz...? ;-)

Ja mam. New Rock-i.
eee to nie wiem, ale fajnie pewnie wyglądają, jak to ująłeś -
metroseksualnie ;-)

> kurtka z sześcioma klapami do wpinania znaczków

Znaczki zbieralem kiedys do pudelka po Jacku Danielsie. Liczy sie ?
liczy się te znaczki, które uzbierałeś - możesz sobie je teraz wpiąć w
słomianą matę nad łóżkiem ;-)

> i piecioma pasami do spinania bandziocha,

Do tego sluzy kamizelka skorzana.
kolejny metroseksualny gadżet??? ;-)

Mialem daszek ale wyrzucilem
szkoda, nieekologicznie ;-)

> piksy a'la detektyw Cobretti...

Mialem ale popsulem. Chetnie kupie klasyczne "policjanty"
pobierz sobie jakieś z octavii albo kijanki pod mc'donaldem, parówy
wciąż takie noszą ;-)

> wypisz wymaluj - klasyczny "Wietrzypacha" ;-D

Zdefiniuj to pojecie bo chyba sie pogubiles
wietrzypacha - hmmm... wsiądz na harego i popatrz w swoje odbicie w
jakiejś szybie - tylko trzymaj ręce na kierownicy - zobaczysz pewnie
wietrzypachę ;-D

> a z firm polecam... Spyke, Dainese albo ArlenNess

A ktora robi klasyczne ciuchy a nie metroseksualne kombinezony na Honde ?
każda robi klasyczne ciuchy, co do kombi - nie ma metroseksualnych,
już od paru dobrych lat funkcjonują modele dla niego i dla niej ;-)

Pozdro!
Bart z Uc aka dreeechu ;-)
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-01 08:22:07
Autor: Kuczu
Bart z Uc pisze:

eee to nie wiem, ale fajnie pewnie wyglądają, jak to ująłeś -
metroseksualnie ;-)

Pewnie tak. Ale dziwne ze wiesz skoro nie widziales.

liczy się te znaczki, które uzbierałeś - możesz sobie je teraz wpiąć w
słomianą matę nad łóżkiem ;-)

Wiesz, jezdzilem na zloty gdy Ty jeszcze na motocykle mowiles brumbrum

piksy a'la detektyw Cobretti...
Mialem ale popsulem. Chetnie kupie klasyczne "policjanty"
pobierz sobie jakieś z octavii albo kijanki pod mc'donaldem, parówy
wciąż takie noszą ;-)

Nie mam McD pod bokiem. Ale Ty pewnie wiesz najlepiej o co kaman z tymi parowami.

wietrzypacha - hmmm... wsiądz na harego i popatrz w swoje odbicie w
jakiejś szybie - tylko trzymaj ręce na kierownicy - zobaczysz pewnie
wietrzypachę ;-D

Ale ja wiem co znaczy to okreslenie tylko nie rozumiem czemu uogolniasz. I skad te uprzedzenia. Jakich gosc z wysoka kierownica uciekl i Ci nie zaplacil za usluge przy szosie ?

każda robi klasyczne ciuchy,

Pokaz palcem

co do kombi - nie ma metroseksualnych,
już od paru dobrych lat funkcjonują modele dla niego i dla niej ;-)

Co nie oznacza ze w meskim wygladasz dobrze.

Data: 2009-10-01 01:43:03
Autor: Bart z Uc
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?
On 1 Paź, 08:22, lek na porost włosów, o wdzięcznej japońskiej nazwie
"Ku-czu", zarzucił personalną wycieczkę ;-):

> eee to nie wiem, ale fajnie pewnie wyglądają, jak to ująłeś -
> metroseksualnie ;-)

Pewnie tak. Ale dziwne ze wiesz skoro nie widziales.
pewnie, że tak, widziałem - tuptają tego u nas całe stada, i wyglądają
rasowo, że o japier...ę ;-)

> liczy się te znaczki, które uzbierałeś - możesz sobie je teraz wpiąć w
> słomianą matę nad łóżkiem ;-)

Wiesz, jezdzilem na zloty gdy Ty jeszcze na motocykle mowiles brumbrum
ojeny! ... Zloty... mmmm, to wyższa szkoła wtajemniczenia, powiedz
jeszcze, czy typowo dla właścicieli harry-potter'ów, woziłeś się na
lawecie parkowanej później pod płotem, czy doturliwałeś się tam na
kołach? (bo jechać tym zapewnie trudno, jeśli rozumiesz pojęcie
"jechać"...) ? (sorrki Jimmie, ale mnie nasz japoński kolega Ku-Czu
znarowił ;-)) ... więc wyobraź sobie, że nie byłem w życiu na żadnym
zlocie, bo i pewnie nie osiągnąłem jeszcze ani tego stopnia
wtajemniczenia, ani wieku na tyle podeszłego, by w k-a-m-i-z-e-l-c-e
siedzieć w namiociku i sadzić się, jaki to ja wielki jeździec i
motocyklista jestem :-P .... nieee, ja dopiero się uczę jeździć, więc
jeszcze wiele drogi przede mną, zanim dojdę do tematu szumnie zwanego
"zloty" ;-D ... a znaczki to zbędny, dużo ważący balast ;-)

> pobierz sobie jakieś z octavii albo kijanki pod mc'donaldem, parówy
> wciąż takie noszą ;-)

Nie mam McD pod bokiem. Ale Ty pewnie wiesz najlepiej o co kaman z tymi
parowami.
wypchnij harego-pottera kawałek dalej za zagon, do szosy, dojedź do
najbliższej większej mieściny - tam na 100% jest jakiś Mc'D - odszukaj
zaparkowane auto z parówami i zaanektuj sobie bryle a'la Cobretti -
jeśli masz na tyle wielkie cochones ;-)

> [...]

Ale ja wiem co znaczy to okreslenie tylko nie rozumiem czemu uogolniasz.
I skad te uprzedzenia. Jakich gosc z wysoka kierownica uciekl i Ci nie
nie uogólniam jak widzisz, piszę konkretnie ;-) i nie mam uprzedzeń,
przynajmniej nie garderobianych ;-D wszyscy goście z wysoką kierownicą
mi uciekają nie płacąc - taki świeżak jestem, to i armatury nie
potrafię dopędzić, z usług przy szosie nie korzystam, jestem na to
jeszcze za młody ;-) może kiedy będę w Twoim wieku, nosząc w/w
odzienie, nic innego mi nie pozostanie, póki co, odpukać, radzę sobie
jakoś z  kobietami bez płacenia ;-D ale ale, to jest za to ciekawe
uogólnienie ;-)... sugerujesz, że wietrzypachy jeżdżą po szosie
szukając płatnych wrażeń? ;-) ... i wnioskując, płatnych wrażeń
metroseksualnych... oj kolego, jeśli dojedziesz... w przyszłym roku
zorganizują dla Was paradę w stolycy ;-)... taś-taś, buzi-buzi ;-D

> każda robi klasyczne ciuchy,

Pokaz palcem
y-y kolego, palcem?... to takie nieeleganckie ;-)

> co do kombi - nie ma metroseksualnych,
> już od paru dobrych lat funkcjonują modele dla niego i dla niej ;-)

Co nie oznacza ze w meskim wygladasz dobrze.
czy ja powiedziałem, że wogóle wyglądam dobrze? .... jeszcze nie :-/,
jeszcze wiele lat ciężkiej pracy nad samym sobą, zanim zacznę wyglądać
dobrze ;-) a w damski pewnie bym się nie zmieścił ;-)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Editionwww.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Również Pozdrawiam ;-)
Bart z Uc aka dreeechu
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-01 10:54:18
Autor: Kuczu
Bart z Uc pisze:

ojeny! ... Zloty... mmmm, to wyższa szkoła wtajemniczenia, powiedz
jeszcze, czy typowo dla właścicieli harry-potter'ów, woziłeś się na
lawecie parkowanej później pod płotem,

Oczywiscie !

czy doturliwałeś się tam na kołach? (bo jechać tym zapewnie trudno, jeśli rozumiesz pojęcie
"jechać"...) ?

nigdy sie nie doturlalem na kolach, zawsze na lawecie.

(sorrki Jimmie, ale mnie nasz japoński kolega Ku-Czu
znarowił ;-)) ...

Sie mi tu Jimmym nie zaslaniaj

więc wyobraź sobie, że nie byłem w życiu na żadnym
zlocie,

Moze pojedz ?

[...]

j.w.

[...]

Wystarczy isc do sklepu i kupic. Ale skoro Ty wolisz krasc niz kupowac to wolna wola.

nie uogólniam jak widzisz, piszę konkretnie ;-) i nie mam uprzedzeń,

Aaaa. No to widocznie nie czytasz tego co piszesz.

jeśli dojedziesz... w przyszłym roku
zorganizują dla Was paradę w stolycy ;-)

Nie spieszy mi sie.

Data: 2009-10-01 02:06:09
Autor: Bart z Uc
On 1 Paź, 10:54, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Sie mi tu Jimmym nie zaslaniaj
z całym Szacunkiem dla Jimmiego - to byłoby raczej trudne ;-)

Moze pojedz ?
.... a po co???

j.w.
j.w.
Wystarczy isc do sklepu i kupic. Ale skoro Ty wolisz krasc niz kupowac
to wolna wola.
kraść? sami oddają ;-)

> nie uogólniam jak widzisz, piszę konkretnie ;-) i nie mam uprzedzeń,

Aaaa. No to widocznie nie czytasz tego co piszesz.
czytam, czytam, i nie uogólniam, t

Nie spieszy mi sie.
.... a to na harrym-potterze można się wogóle spieszyć? ;-) ... to już
chyba duże przewartościowanie ;-)

Pozdro!
Bart z Uc aka dreeechu
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-01 11:08:45
Autor: Kuczu
Bart z Uc pisze:

... a to na harrym-potterze można się wogóle spieszyć? ;-) ... to już
chyba duże przewartościowanie ;-)

Oczywiscie, przeciez wiesz lepiej. Masz Honde.

Data: 2009-10-01 02:14:25
Autor: Bart z Uc
On 1 Paź, 11:08, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Bart z Uc pisze:

> ... a to na harrym-potterze można się wogóle spieszyć? ;-) ... to już
> chyba duże przewartościowanie ;-)

Oczywiscie, przeciez wiesz lepiej. Masz Honde.

.... no właśnie dlatego ;-D ... a nawet dwie ;-)

Bart z Uc aka dreeechu
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-02 06:55:20
Autor: Bart z Uc
[...]

....yyyymmm... no dobra, pociągnę na forum-publicum, bo z ukrycia to
żadna sztuka... może i trochę nadwyrężając autorytet i utajenie
poddając negacji styl "wietrzypachy", zbyt frywolnie poczyniłem sobie
z "darciem łacha" w stosunku do Kuczu'a, zatem Kolego - publiczne ave
Przepraszam! ... i widzisz kurna, nawiązując do oryginalnego tematu
tegoż wątku - "drech" to nie strój - to stan umysłu ;-) ...a ja już
mam taki gąbczasty od diety ;-)
....refleksja przyszła późno, ale dobrze, że wogóle - znaczy - jeszcze
myśli głową, choć ta się nie rozrasta...
Kuczu - no offence! ;-)

(...tak Jimmie, masz rację... to zaczyna być przerażające... ;-) )

....co do firm - Ness na 100% i Dainese też robi takie kapoty o jakich
mowa, nie znam modeli, ale pyrkają u nas w takich na chromowanych
motocyklach...

Pozdrawiam,
Bart z Uc aka dreeechu ;-)
cb1000r
trx700xx

Data: 2009-10-02 21:19:13
Autor: Kuczu
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
Bart z Uc pisze:

Kuczu - no offence! ;-)

mienczak... ;)

Data: 2009-10-03 01:13:39
Autor: Swiety Jimmie
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
Bart z Uc pisze:

> Kuczu - no offence! ;-)

mienczak... ;)

No dobra, chłopaki. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mieli okazję w trójkę spotkać się IRL. Bartowi już nakreśliłem moją ocenę tej "dyskusji", Kuczowi jeszcze nie. I stąd sprostowanie Barta i riposta Kucza. Proponuję EOT, przynajmniej na publicu.

Pozdrawiam,
Jimmie

Data: 2009-10-14 22:48:05
Autor: Jasio
Użytkownik "Bart z Uc" napisał w wiadomości news:30ad2aa2-86b1-44fb-a235-723f852eea89j4g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
"Ku-czu", zarzucił personalną wycieczkę ;-):

> pobierz sobie jakieś z octavii albo kijanki pod mc'donaldem, > parówy

Co to są kijanki i parówy?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-15 07:40:40
Autor: zbigi
Jasio napisał(a):
Użytkownik "Bart z Uc" napisał w wiadomości "Ku-czu", zarzucił:

> pobierz sobie jakieś z octavii albo kijanki pod mc'donaldem, > parówy
> wciąż takie noszą ;-)
 Co to są kijanki i parówy?

A nowa Kia C'eed widziales? ;)

Data: 2009-10-15 06:56:49
Autor: Jasio
Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jeste ście opakowani ?
Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości news:hb6cia$di7$1news.onet.pl...
Jasio napisał(a):

Co to są kijanki i parówy?

A nowa Kia C'eed widziales? ;)

W reklamie, że się w czasie 7lat przenosi - to ta?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-01 13:26:40
Autor: cpt. Nemo
Bart z Uc wrote:

a z firm polecam... Spyke, Dainese albo ArlenNess

Oni to raczej na mydelniczki obcisle spioszki szyja :)

Juz raczej HeinGericke albo nasz poczciwy Tarbor umie na czopka ubrac
czlowieka.

Pozdrawiam, Leszek

Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy je steście opakowani ?