Kurtyna milczania nad sprawą zamordowania Samsonowicza

Data: 2014-01-30 12:23:43
Autor: boukun
Kurtyna milczania nad sprawą zamordowania Samsonowicza
Ciekawe, że władze podziemnej Solidarności, czyli agentura żydowska Kiszczaka zaciągnęła kurtynę milczenia nad śmiercią Jana Samsonowicza. Widać, kto ich sponsorował i kto wysłał na szkolenie do CIA...
Okrągłostołowa banda Kiszczaka i Jaruzela ma w tym interes, żeby prawda nie wyszła na jaw...

http://enigma.wp.tv/i,Tajemnicza-smierc-Jana-Samsonowicza-Enigma,mid,1396065,index.html?ticaid=6121d5#m1396065

boukun

Data: 2014-01-30 16:48:48
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lcdco0$h6t$1speranza.aioe.org...
Ciekawe, że władze podziemnej Solidarności, czyli agentura żydowska Kiszczaka zaciągnęła kurtynę milczenia nad śmiercią Jana Samsonowicza.

Wiesz co, zaproponuj u2 byście byli parą! Oboje nie lubicie Zydów. Gdybyście się związali silnym węzłem partnerskim (obojetne kto z was obetnie sobie fiuta) mielibyście o czym rozmawiać całymi nocami.

MW

Data: 2014-01-30 17:37:57
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 16:48 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

No i wart pac pałaca.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 18:10:33
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lcdu0t$foh$22news.albasani.net...

[...]

Tu nie ma nic do mojego lubienia czy nielubienia, tu jest o polityce i realiach. Jest wręcz odwrotnie, to Żydzi nie lubią nie wiedząc czemu POlaków i wyssali antypolonizm z mlekiem matki
http://youtu.be/5uZHlZ_txDM?t=17s
A już ci, co wraz z Kiszczakiem przejęli POlskę na własność szczególnie nienawidzą i gnębią Polaków ... i okradają z emerytury...

boukun

Kurtyna milczania nad sprawą zamordowania Samsonowicza