Kurwa! Komuno wróć!

Data: 2014-01-23 12:54:38
Autor: Trybun
Kurwa! Komuno wróć!
W dniu 2014-01-22 18:43, boukun pisze:
Dzisiaj byłem u lekarza, jakaś piąta, nowa młoda pani dr. była, pierwszy raz ją na oczy widziałem, wszystko przepisała na 100%, trzy leki za ponad 100 zł..

Dziecku skierowanie na badanie na pasożyty wydaje tylko na jedną kupkę, a z tego co wiadomo, to np. cysty lambli są wydalane co kilka dni...

Kurwa, komuno wróć!!! Za PRLu wszystko było na receptę 33%, a dzisiaj kurwa grają w chuja i tylko doświadczenia robią na pacjencie za dodatkową kasę pacjenta, by wspierać przemysł farmaceutyczny...

W chuj z kurewskim kapitalizmem i bandziorami u władzy!

boukun

Na kolana! I proś Polaków o wybaczanie, solidaruchu.

Data: 2014-01-23 14:37:40
Autor: boukun
Kurwa! Komuno wróć!
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lbr0k2$b2h$3node2.news.atman.pl...
[...]

Zniszczył zbrodniarz Jaruzelski Polskę, wraz ze swoimi solidaruchami z agentury... Tfu!

Tego się nie da wybaczyć...

boukun

Data: 2014-01-26 09:32:53
Autor: Trybun
Kurwa! Komuno wróć!
W dniu 2014-01-23 14:37, boukun pisze:

[...]

Masz rację - historia będzie jednoznacznie określała to co za sprawą solidarnych stało się z Polską, i mieszkającymi w tym kraju ludźmi.

Data: 2014-01-26 15:46:35
Autor: boukun
Kurwa! Komuno wróć!
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lc2h8c$lt9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Za twoimi solidaruchami stała SB. Nic nie dzieje się w kraju, bez woli czy inspiracji tajnych służb...

boukun

Data: 2014-01-23 16:17:14
Autor: stevep
Kurwa! Komuno wróć!

[...]