Kurwa, już wiem kogo przypominał mi Palikot!...

Data: 2009-04-23 19:31:54
Autor: Tzva Adonai
Kurwa, już wiem kogo przypominał mi Palikot!...
Data: 2009-04-23 22:17:38
Autor: raff
Kurwa, już wiem kogo przypominał mi Palikot!...
Tzva Adonai pisze:
Rudiego Hessa!...

http://i44.tinypic.com/2q094kw.jpg

No to juz wiadomo gdzie sluzyl dziadek Palikota.

R.

Data: 2009-04-24 03:11:20
Autor: Mariusz Merta
a czy przypadkiem nie patrzysz a dlugo na swego penisa...czy raczej na to co pelni jego funckje u ciebie tzveluchna
i moze to twoj pies ci powiedzial jak sie na niego napatrzyles...
a tak a propos, byl juz z toba na spacerze ?
Mariusz Merta

Kurwa, już wiem kogo przypominał mi Palikot!...