"Kurwa, przestańcie, proszę"

Data: 2015-04-07 14:54:20
Autor: the_foe
"Kurwa, przestańcie, proszę"
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"
--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 06:00:11
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 14:54:27 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"
--

Prokuratura już wszczęła śledztwo w sprawie wycieków tych informacji do mediów.
Zaś będzie podobnie jak w aferze kelnerskiej odwracanie uwagi opinii publicznej od meritum sprawy. Tyle, że taki obrót sprawy może być tym razem bardziej "akceptowalny" przez środowisko JK. Będą jaja....

Data: 2015-04-07 10:50:47
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 15:00:11 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
Zaś będzie podobnie jak w aferze kelnerskiej odwracanie uwagi opinii publicznej od meritum sprawy. Tyle, że taki obrót sprawy może być tym razem bardziej "akceptowalny" przez środowisko JK. Będą jaja....

Pomyśl Stachu dlaczego robią śledztwo w sprawie wycieku? Zgadzam się z tym że jak jakieś śledztwo jest rozwojowe to powinno się go utajnić. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego? A to śledztwo i te nagrania to już historia. Nawet, w co nie wierzę, byłby jakiś zamach to jeśli przez tyle lat nikogo nie złapali to nie złapią. Zamachu nie robił by agent Tomek tylko specjaliści od zamachów. Zamachy robi się żeby osiągnąć jakiś cel. Jaki cel mogli by mieć zamachowcy strącając ten samolot. No kurwa żaden. To był paskudny wypadek w którym zginęło dużo ludzi. Jacy by nie byli to jednak byli ludźmi. Utajniają bo tam ktoś coś zagadał na wrażliwy temat. Pewno ktoś komuś kazał coś zrobić i tamten zrobił. Teraz się czepiają że ruscy twierdzą piloci piwo pili. A nawet jak pili to nie skrzynkę na leb tylko może któryś szklankę piwa. Nie wojaka co ma 8,5% tylko jakieś dobre z połowę mniejszą zawartością alkoholu. Na bank dorosły facet jak nie jest alkoholikiem nie jest w stanie się szklanką piwa najebać do nieprzytomności. Cześć pasażerów pewno dala w palnik ale nie piloci. Dla pasażerów to była taka wycieczka na grzybu organizowana przez zakład pracy. Autobus jeszcze nie ruszył a już paru było najebanych. Smród jest nie z ujawnieniem ale z utajnieniem.

Data: 2015-04-07 11:27:56
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 19:50:47 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Pomyśl Stachu dlaczego robią śledztwo w sprawie wycieku? Zgadzam się z tym że jak jakieś śledztwo jest rozwojowe to powinno się go utajnić. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego? A to śledztwo i te nagrania to już historia. Nawet, w co nie wierzę, byłby jakiś zamach to jeśli przez tyle lat nikogo nie złapali to nie złapią. Zamachu nie robił by agent Tomek tylko specjaliści od zamachów. Zamachy robi się żeby osiągnąć jakiś cel. Jaki cel mogli by mieć zamachowcy strącając ten samolot. No kurwa żaden. To był paskudny wypadek w którym zginęło dużo ludzi. Jacy by nie byli to jednak byli ludźmi. Utajniają bo tam ktoś coś zagadał na wrażliwy temat. Pewno ktoś komuś kazał coś zrobić i tamten zrobił. Teraz się czepiają że ruscy twierdzą piloci piwo pili. A nawet jak pili to nie skrzynkę na leb tylko może któryś szklankę piwa. Nie wojaka co ma 8,5% tylko jakieś dobre z połowę mniejszą zawartością alkoholu. Na bank dorosły facet jak nie jest alkoholikiem nie jest w stanie się szklanką piwa najebać do nieprzytomności. Cześć pasażerów pewno dala w palnik ale nie piloci. Dla pasażerów to była taka wycieczka na grzybu organizowana przez zakład pracy. Autobus jeszcze nie ruszył a już paru było najebanych. Smród jest nie z ujawnieniem ale z utajnieniem.

No przeca to samo napisałem. Ino ciuta zwięźlej... Ty jednak ciężko 'kapujesz'... A o magnetofonach i zegarkach, to weź sie gościu nie kompromituj..

Data: 2015-04-07 11:38:18
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 20:27:56 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

No przeca to samo napisałem. Ino ciuta zwięźlej... Ty jednak ciężko 'kapujesz'... A o magnetofonach i zegarkach, to weź sie gościu nie kompromituj..

W kwestii formalnej. Co masz do magnetofonów i zegarków? Czas mieli z GPSa. Jak kamera dziennika przelatuje po monitorach z nagraniami to widać ze to jest magnetofon wielościeżkowy z prymitywnym timecodem. Na dole ekranu monitora leci fala prostokątna modulowana.  Modulowana dlatego że przebiegu o bardzo niskiej częstotliwości nie da się na taśmie zapisać analogowo. Informuję i objaśniam ze teoretycznie to było to samo nagranie i nawet jak by tam był czas marsjański to w niczym by to nie przeszkadzało.

Data: 2015-04-07 12:41:45
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 20:38:19 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> No przeca to samo napisałem. Ino ciuta zwięźlej... Ty jednak ciężko 'kapujesz'... A o magnetofonach i zegarkach, to weź sie gościu nie kompromituj..

W kwestii formalnej. Co masz do magnetofonów i zegarków?

Nic!!
Czas mieli z GPSa.

Czyli z dupy wzięty! Buahaha !!!  Ty myślisz, że jak coś z kosmosu nadaje, to akuratność jest bezdyskusyjna. Owszem, bezdyskusyjne jest położenie obiektu względem położenia satelit określane zsynchronizowanymi znacznikami czasowymi. Z pewnym rozrzutem dokładności wynikającym z właśnie braku ich idealnej synchronizacj + kupa inych pierdulamentów przez które niejeden wierzący (w GPS) wylądował w stawie, a nie w hipermarkecie.

Jak kamera dziennika przelatuje po monitorach z nagraniami to widać ze to >jest magnetofon wielościeżkowy z prymitywnym timecodem. Na dole ekranu >monitora leci fala prostokątna modulowana.

Prostokątna modulowana powiadasz...  AM,FM, czy PWM ? I widzisz to, że jest to prostokątna? JAPIERDOLE, toś jest lepszy od wszelakich przyrządów diagnostycznych. I to ino tak "na oko"?! SZACUN !!

 Modulowana dlatego że przebiegu o bardzo niskiej częstotliwości nie da się >na taśmie zapisać analogowo.

Hęęę...??!!

Informuję i objaśniam ze teoretycznie to było to samo nagranie i nawet jak by tam był czas marsjański to w niczym by to nie przeszkadzało.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Plik:Ja_pierdole.jpg

============
Jest sobie taki soft..  Matlab się zowie. NASA nawet zakupiła go sobie. I Boeing, i ESA..  Jest tam taki pakiet FDATOOL... Po Wuj to komu, skoro byle kogut z grządki zapieje, będzie wiedział lepiej...

Data: 2015-04-07 13:26:55
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:41:46 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]

============> Jest sobie taki soft..  Matlab się zowie. NASA nawet zakupiła go sobie. I Boeing, i ESA..  Jest tam taki pakiet FDATOOL... Po Wuj to komu, skoro byle kogut z grządki zapieje, będzie wiedział lepiej...

Masz rację. Z koniem mógłbym się kopać. Z debilem nie mam ochoty bo zdaję sobie sprawę że bez szans jestem.

Data: 2015-04-07 20:15:27
Autor: the_foe
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 19:50, kogutek444@gmail.com pisze:
Zamachy robi się żeby osiągnąć jakiś cel. Jaki cel mogli by mieć zamachowcy strącając ten samolot. No kurwa żaden.

u2 wypastował tekst z którego wynika, ze LK blokował podpisanie korzystnych dla Rossji ustaw. Zapominając, ze wg KPR to blokowanie nie moze być dłuższe niz 30 dni.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 11:20:33
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 20:15:33 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

u2 wypastował tekst z którego wynika, ze LK blokował podpisanie korzystnych dla Rossji ustaw. Zapominając, ze wg KPR to blokowanie nie moze być dłuższe niz 30 dni.

Nie istnieje coś takiego jak polska ustawa niekorzystna dla Rosji. Każda taka ustawa byłaby bardziej niekorzystna dla Polski niż dla Rosji.

Data: 2015-04-07 20:26:00
Autor: u2
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 20:20, kogutek444@gmail.com pisze:
Nie istnieje coś takiego jak polska ustawa niekorzystna dla Rosji. Każda taka ustawa byłaby bardziej niekorzystna dla Polski niż dla Rosji.

ustawa to cus takiego co obowiazuje na terenie Polski, ale umowy zwlaszcza bilateralne sa czesto niekorzystne dla ubekistanu:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-07 21:45:52
Autor: the_foe
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 20:26, u2 pisze:
[...]

no to wymieniaj jakie umowy czekały na ratyfikację przez prezydenta LK?

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 21:49:37
Autor: u2
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 21:45, the_feee pisze:
o to wymieniaj jakie umowy czekały na ratyfikację przez prezydenta LK?

ty glupi chuju wymien 21 ustaw komucharuskiego, w ktorych podwyzszyl Polakom podatki:)))

Data: 2015-04-07 15:04:07
Autor: ada
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 14:54, the_foe pisze:
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on
osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do
skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"

  ~kopia 3 godziny i 19 minut temu

Inteligentni ludzie nie mają problemu ze zrozumieniem przyczyny tej katastrofy, będącej wynikiem bałaganu w kabinie i bałaganu na lotnisku. Kapitan powinien podjąć zdecydowaną reakcję i odlecieć na zapasowe lotnisko wiedząc, że nie ma minimum do lądowania. Kontrolerzy lotu informując o braku warunków pogodowych pozwalających na bezpieczne posadzenie samolotu powinni stanowczo odmówić przyjęcia. Pozostaje jeszcze problem wyrachowanych polityków wymyślających kolejne teorie z pogranicza fantastyki, którzy wiedzą że te rewelacje trafią na podatny grunt ludu niestabilnego intelektualnie, gotowego uwierzyć w największą bzdurę. Macierewicz swoim zachowaniem zdradza cechy ruskiego agenta destabilizującego sytuację w kraju!

Data: 2015-04-07 15:31:08
Autor: the_foe
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 15:04, ada pisze:
[...]

rzadki przypadek Boukun, kiedy się z Tobą (czy tam z innym Twoim alter ego) zgadzam w 100%.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 15:58:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kurwa, przestańcie, proszę"
the_foe wrote:

[...]

Boukun teraz pisze pod imieniem swojej ładnej córy ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-07 16:26:43
Autor: mkarwan
"Kurwa, przestańcie, proszę"
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:mg0ldc$a0o$1mx1.internetia.pl...
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"

"Gdzie się zmieścić"?

Data: 2015-04-07 16:41:54
Autor: MarkWoydak
"Kurwa, przestańcie, proszę"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mg0pf2$gl0$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

W twojej dupie idioto!

MW

Data: 2015-04-07 20:24:09
Autor: mkarwan
"Kurwa, przestańcie, proszę"

Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:mg0qog$cjn$8news.albasani.net...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie, nie jestem idiotą.
Nie każdy ma tak wielką d... jak ty.

Data: 2015-04-07 16:34:21
Autor: Patriota
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 14:54, the_foe pisze:
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"

Jak widzę niewiele Ci trzeba abyś powiesił człowieka..

Data: 2015-04-07 16:56:53
Autor: MarkWoydak
"Kurwa, przestańcie, proszę"

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mg0psq$q7v$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie przenoś na innych swoich zboczonych pragnień pieprzony komuchu.

MW

Data: 2015-04-07 19:19:52
Autor: the_foe
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 16:34, Patriota pisze:
[...]

nie zrozumiałeś mnie, ja uważam, ze pilot jest niewinną ofiarą i należy mu się rehabilitacja.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-08 08:48:47
Autor: Patriota
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 19:19, the_foe pisze:
[...]

A ja o tych rzekomo go "osaczających".

Data: 2015-04-07 16:41:12
Autor: MarkWoydak
"Kurwa, przestańcie, proszę"
[...]

I co teraz? Co na to Duda, uczeń "wielkiego patrioty"?

Eksmisja z Wawelu? Tylko kogo? Sam prezes powiedział, że to nie jego brat!

Kogo pochowano z honorami na Wawelu?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brudzinski-nigdzie-nie-pada-ze-to-nie-cialo-prezydenta/sr4xe

"Jarosław Kaczyński, pytany w poniedziałek, czy będzie się domagał ekshumacji ciał swoich bliskich, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej, powiedział: "O ile rozpoznałem ciało brata na lotnisku, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpoznałem. Był to człowiek, który w ogóle nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on".

MW

Data: 2015-04-07 11:31:08
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:48:48 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

"Jarosław Kaczyński, pytany w poniedziałek, czy będzie się domagał ekshumacji ciał swoich bliskich, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej, powiedział: "O ile rozpoznałem ciało brata na lotnisku, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpoznałem. Był to człowiek, który w ogóle nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on".

=========================
Też o tym pomyślałem. I bynajmniej nie tylko po dzisiejszych doniesieniach. Owe doniesienia nie są dla mnie żadną rewelką...  Ot, zwykła oczywistaoczywistość, która jest dla mnie oczywistąoczywistością już od 5 lat.

Data: 2015-04-07 12:09:43
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
> [...]

"Jarosław Kaczyński, pytany w poniedziałek, czy będzie się domagał ekshumacji ciał swoich bliskich, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej, powiedział: "O ile rozpoznałem ciało brata na lotnisku, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpoznałem. Był to człowiek, który w ogóle nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on".

A jakie to ma znaczenie? 1/4 facetów na Ziemi jest ojcami nie swoich dzieci. A tutaj afera o trupa. Chyba że przeżył i go ruscy teraz torturują. A do trumny wsadzili kogoś innego. To że nie podobny nie ma się co dziwić. Do oryginału tylko jeden człowiek na Ziemi był podobny.

Data: 2015-04-07 12:59:34
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:09:45 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brudzinski-nigdzie-nie-pada-ze-to-nie-cialo-prezydenta/sr4xe

A jakie to ma znaczenie? 1/4 facetów na Ziemi jest ojcami nie swoich dzieci.

Należysz do tych z 1/4, czy do pozostałych 3/4 ? Śmiało, nie krępuj się!! I jedno i drugie, to nie wstyd!!  Wręcz przeciwnie!!  Jeżeli masz problem, wal tutaj jak w dym. O ile Nas nie zmierzi wyglądem, postaramy się pomóc.

Data: 2015-04-07 13:25:10
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:59:34 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Nie wiem do której grupy należę. Oczywiście da się top sprawdzić ale żadnego parcia na to nie mam. Dzieci mam dorosłe, tato do mnie mówią. Może sprawdź swoje czy twoje. Obstawiam 2:1 że nie twoje.

Data: 2015-04-07 22:02:33
Autor: u2
"Kurwa, przestańcie, proszę"
W dniu 2015-04-07 o 21:59, Stachu Chebel pisze:
Jeżeli masz problem, wal tutaj jak w dym. O ile Nas nie zmierzi wyglądem, postaramy się pomóc.

http://zw.com.pl/artykul/191578.html

Putin o Kacawie: zgwałcił 10 kobiet! Wszyscy mu zazdrościmy
pl, Jerzy Malczyk PAP 19-10-2006, ostatnia aktualizacja 19-10-2006 23:49

- Przekażcie pozdrowienia swojemu prezydentowi! Okazał się bardzo silnym mężczyzną! Dziesięć kobiet zgwałcił! Nigdy bym się po nim (tego) nie spodziewał! Wszystkich nas zadziwił! Wszyscy mu zazdrościmy! - cytuje "Kommiersant" słowa Putina do premiera Izraela Olmerta
Według obu gazet, Putin poczynił te uwagi, gdy dziennikarze wychodzili z kremlowskiej Sali, w której byli obecni na inauguracji rosyjsko-izraelskich rozmów na najwyższym szczeblu. Zdaniem "Kommiersanta", rosyjski prezydent najwyraźniej sądził, że mikrofony zostały już wyłączone. - Jest to ten przypadek, kiedy nie wierzysz własnym uszom - zauważa reporter tego dziennika Andriej Kolesnikow.

- Pan Putin chciał - oczywiście - moralnie poprzeć pana Olmerta, który znalazł się w trudnej sytuacji z powodu prezydenta Mosze Kacawa. Jeszcze bardziej - prawdopodobnie - chciał poprzeć samego pana Kacawa, ale tego nie było przy stole rozmów - nawet w charakterze tłumacza - ironizuje dziennikarz "Kommiersanta".

"Izwiestija" zauważają natomiast, że "odpowiedź (strony izraelskiej) trudno było usłyszeć, gdyż momentalnie utonęła w sporej porcji śmiechu". - Wygląda na to, że izraelscy ministrowie powiedzieli, czym oni są zadziwieni - dodaje gazeta.

Prokuratura zarzuca Kacawowi m.in. gwałt i molestowanie seksualne. Prezydent zaprzecza tym oskarżeniom.

Izraelskie media twierdzą, że zarzuty wobec prezydenta zostały sformułowane na podstawie zeznań około 10 kobiet. Dochodzenie w sprawie Kacawa rozpoczęto jeszcze w kwietniu po oskarżeniach zgłoszonych policji przez byłą pracownicę jego biura, utrzymującą, że prezydent zmuszał ją do uprawiania seksu pod groźbą zwolnienia z pracy.