"Kurwa, przestańcie, proszę"

Data: 2015-04-07 16:41:12
Autor: MarkWoydak
"Kurwa, przestańcie, proszę"
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:mg0ldc$a0o$1mx1.internetia.pl...
A Miller i Lasek zapewniali, ze nie było nacisków na pilota. A on osaczony, pod presją lekceważących go słów "Będziemy próbować do skutku", "zmieści się śmiało", "Po-my-sły!"
-- @foe_pl

I co teraz? Co na to Duda, uczeń "wielkiego patrioty"?

Eksmisja z Wawelu? Tylko kogo? Sam prezes powiedział, że to nie jego brat!

Kogo pochowano z honorami na Wawelu?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brudzinski-nigdzie-nie-pada-ze-to-nie-cialo-prezydenta/sr4xe

"Jarosław Kaczyński, pytany w poniedziałek, czy będzie się domagał ekshumacji ciał swoich bliskich, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej, powiedział: "O ile rozpoznałem ciało brata na lotnisku, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpoznałem. Był to człowiek, który w ogóle nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on".

MW

Data: 2015-04-07 11:31:08
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestañcie, proszê"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:48:48 UTC+2 u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:
U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mg0ldc$a0o$1mx1.internetia.pl...
>A Miller i Lasek zapewniali, ze nie by³o nacisków na pilota. A on osaczony, >pod presj± lekcewa¿±cych go s³ów "Bêdziemy próbowaæ do skutku", "zmie¶ci >siê ¶mia³o", "Po-my-s³y!"
> -- > @foe_pl

I co teraz? Co na to Duda, uczeñ "wielkiego patrioty"?

Eksmisja z Wawelu? Tylko kogo? Sam prezes powiedzia³, ¿e to nie jego brat!

Kogo pochowano z honorami na Wawelu?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brudzinski-nigdzie-nie-pada-ze-to-nie-cialo-prezydenta/sr4xe

"Jaros³aw Kaczyñski, pytany w poniedzia³ek, czy bêdzie siê domaga³ ekshumacji cia³ swoich bliskich, którzy zginêli w katastrofie smoleñskiej, powiedzia³: "O ile rozpozna³em cia³o brata na lotnisku, o tyle kiedy ju¿ widzia³em cia³o przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpozna³em. By³ to cz³owiek, który w ogóle nie przypomina³ mojego brata. Mówiono mi, ¿e to on".

=========================
Te¿ o tym pomy¶la³em. I bynajmniej nie tylko po dzisiejszych doniesieniach. Owe doniesienia nie s± dla mnie ¿adn± rewelk±...  Ot, zwyk³a oczywistaoczywisto¶æ, która jest dla mnie oczywist±oczywisto¶ci± ju¿ od 5 lat.

Data: 2015-04-07 12:09:43
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestañcie, proszê"
> [...]

"Jaros³aw Kaczyñski, pytany w poniedzia³ek, czy bêdzie siê domaga³ ekshumacji cia³ swoich bliskich, którzy zginêli w katastrofie smoleñskiej, powiedzia³: "O ile rozpozna³em cia³o brata na lotnisku, o tyle kiedy ju¿ widzia³em cia³o przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpozna³em. By³ to cz³owiek, który w ogóle nie przypomina³ mojego brata. Mówiono mi, ¿e to on".

A jakie to ma znaczenie? 1/4 facetów na Ziemi jest ojcami nie swoich dzieci. A tutaj afera o trupa. Chyba ¿e prze¿y³ i go ruscy teraz torturuj±. A do trumny wsadzili kogo¶ innego. To ¿e nie podobny nie ma siê co dziwiæ. Do orygina³u tylko jeden cz³owiek na Ziemi by³ podobny.

Data: 2015-04-07 12:59:34
Autor: Stachu Chebel
"Kurwa, przestañcie, proszê"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:09:45 UTC+2 u¿ytkownik kogut...@gmail.com napisa³:
> [...]

A jakie to ma znaczenie? 1/4 facetów na Ziemi jest ojcami nie swoich dzieci.

Nale¿ysz do tych z 1/4, czy do pozosta³ych 3/4 ? ¦mia³o, nie krêpuj siê!! I jedno i drugie, to nie wstyd!!  Wrêcz przeciwnie!!  Je¿eli masz problem, wal tutaj jak w dym. O ile Nas nie zmierzi wygl±dem, postaramy siê pomóc.

Data: 2015-04-07 13:25:10
Autor: kogutek444
"Kurwa, przestañcie, proszê"
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:59:34 UTC+2 u¿ytkownik Stachu Chebel napisa³:
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 21:09:45 UTC+2 u¿ytkownik kogut...@gmail..com napisa³:
> W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:48:48 UTC+2 u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:

Nie wiem do której grupy nale¿ê. Oczywi¶cie da siê top sprawdziæ ale ¿adnego parcia na to nie mam. Dzieci mam doros³e, tato do mnie mówi±. Mo¿e sprawd¼ swoje czy twoje. Obstawiam 2:1 ¿e nie twoje.

Data: 2015-04-07 22:02:33
Autor: u2
"Kurwa, przestañcie, proszê"
W dniu 2015-04-07 o 21:59, Stachu Chebel pisze:
Je¿eli masz problem, wal tutaj jak w dym. O ile Nas nie zmierzi wygl±dem, postaramy siê pomóc.

http://zw.com.pl/artykul/191578.html

Putin o Kacawie: zgwa³ci³ 10 kobiet! Wszyscy mu zazdro¶cimy
pl, Jerzy Malczyk PAP 19-10-2006, ostatnia aktualizacja 19-10-2006 23:49

- Przeka¿cie pozdrowienia swojemu prezydentowi! Okaza³ siê bardzo silnym mê¿czyzn±! Dziesiêæ kobiet zgwa³ci³! Nigdy bym siê po nim (tego) nie spodziewa³! Wszystkich nas zadziwi³! Wszyscy mu zazdro¶cimy! - cytuje "Kommiersant" s³owa Putina do premiera Izraela Olmerta
Wed³ug obu gazet, Putin poczyni³ te uwagi, gdy dziennikarze wychodzili z kremlowskiej Sali, w której byli obecni na inauguracji rosyjsko-izraelskich rozmów na najwy¿szym szczeblu. Zdaniem "Kommiersanta", rosyjski prezydent najwyra¼niej s±dzi³, ¿e mikrofony zosta³y ju¿ wy³±czone. - Jest to ten przypadek, kiedy nie wierzysz w³asnym uszom - zauwa¿a reporter tego dziennika Andriej Kolesnikow.

- Pan Putin chcia³ - oczywi¶cie - moralnie poprzeæ pana Olmerta, który znalaz³ siê w trudnej sytuacji z powodu prezydenta Mosze Kacawa. Jeszcze bardziej - prawdopodobnie - chcia³ poprzeæ samego pana Kacawa, ale tego nie by³o przy stole rozmów - nawet w charakterze t³umacza - ironizuje dziennikarz "Kommiersanta".

"Izwiestija" zauwa¿aj± natomiast, ¿e "odpowied¼ (strony izraelskiej) trudno by³o us³yszeæ, gdy¿ momentalnie utonê³a w sporej porcji ¶miechu". - Wygl±da na to, ¿e izraelscy ministrowie powiedzieli, czym oni s± zadziwieni - dodaje gazeta.

Prokuratura zarzuca Kacawowi m.in. gwa³t i molestowanie seksualne. Prezydent zaprzecza tym oskar¿eniom.

Izraelskie media twierdz±, ¿e zarzuty wobec prezydenta zosta³y sformu³owane na podstawie zeznañ oko³o 10 kobiet. Dochodzenie w sprawie Kacawa rozpoczêto jeszcze w kwietniu po oskar¿eniach zg³oszonych policji przez by³± pracownicê jego biura, utrzymuj±c±, ¿e prezydent zmusza³ j± do uprawiania seksu pod gro¼b± zwolnienia z pracy.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

"Kurwa, przestańcie, proszę"