Kurwin znowu sie popisał

Data: 2012-09-10 19:28:11
Autor: matusm
Kurwin znowu sie popisał
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Janusz-Korwin-Mikke-chce-wiezienia-dla-Moniki-Olejnik,wid,14914349,wiadomosc.html?ticaid=1f253

Kiedyś chciał likwidować bezrobocie po 5 zeta za mycie jego samochodu a teraz wział na cel niepełnosprawnych.
Kaleka umysłowy zazdrości kalekom olimpiady

ale czego mozna oczekiwac od posła PRL ,w koncu ciągle,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-09-10 10:30:05
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kurwin znowu sie popisał
On 10 Wrz, 13:28, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
[...]

rozrabia jak moze, nie chce dostac kolejny raz nozem w brzuch:)

Data: 2012-09-10 11:18:42
Autor: Marek
Kurwin znowu sie popisał
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 19:28:07 UTC+2 użytkownik matusm napisał:
[...]

Zastanawiam sie tylko, jak to jest, ze niepelnosprawni osiagaja znaczne sukcesy w sporcie, ale placza do kamery TV, ze nikt im nie pomaga.

Moze nalezaloby rozwiazac PKOL i zlikwidowac panstwowe subwencje dla pelnosprawnych, polskich olimpijczykow...

Data: 2012-09-10 20:56:01
Autor: u2
Kurwin znowu sie popisał
W dniu 2012-09-10 20:18, Marek pisze:
[...]

W USA tysz ni ma panstwowej pomocy olimpijczykom. Za medale placi sie im
mniej niz Polakom. To hartuje ducha i wole walki.

Data: 2012-09-10 22:33:01
Autor: Chiron
Kurwin znowu sie popisał
Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:k2l7v6$ab7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nikt z rozmówców nawet nie usiłował zrozumieć, co on mówi. Były za to wrzaski, połajanki (szczególnie w wykonaniu blondyny, która dała dupy- jak sama rzekła). I manipulacje Lisa- przechery, coraz to porównującego JKM do Adolfa H. Potem ozięble pożegnano pana Janusza, podkreślając, że zrobiono mu łaskę reklamując jego kanapową partyjkę- a jego miejsce zajął podręcznik psychiatrii, który wyregulowany silnymi psychotropami przedstawiany jest jako czołowa postać polskiej polityki. Zaiste- mistrzowie rzeczywistości podstawionej.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-10 22:43:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Kurwin znowu sie popisał

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k2lips$k4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie broń go. Dał dupy!

Data: 2012-09-11 11:10:37
Autor: Marek
Kurwin znowu sie popisał
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 22:43:52 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

> Nikt z rozmówców nawet nie usiłował zrozumieć, co on mówi. Były za to > wrzaski, połajanki (szczególnie w wykonaniu blondyny, która dała dupy- jak > sama rzekła). I manipulacje Lisa- przechery, coraz to porównującego JKM do > Adolfa H. Potem ozięble pożegnano pana Janusza, podkreślając, że zrobiono > mu łaskę reklamując jego kanapową partyjkę- a jego miejsce zajął > podręcznik psychiatrii, który wyregulowany silnymi psychotropami > przedstawiany jest jako czołowa postać polskiej polityki. Zaiste- > mistrzowie rzeczywistości podstawionej.

> [...]

Ten placz medalistek paraolimpiady przed kamera, z powodu braku wsparcia ze strony rzadu, jakos dziwnie przypomina mi te zebrzace kaleki przybyle chyba z Rumunii, ktore, na skrzyzowaniach podchodza do samochodow z czapka w reku...
Podobno zostali celowo okaleczeni, zeby osiagac wiecej sukcesow w zebraniu.

W jednym i drugim przypadku, zastanawiam sie, co mozna jeszcze dla tych biednych ludzi zrobic, zeby jakos ulzyc ich trudnemu losowi.
Zastanawiam sie tez, komu bardziej sie nalezy.

Mysle, ze paraolimpijczycy, to jest jakas elita wsrod niepelnosprawnych i ze jest w kraju duzo innych ludzi, ktorzy rowniez na pomoc spoleczenstwa oczekuja.

Data: 2012-09-11 19:24:26
Autor: Grzegorz Z.
Kurwin znowu sie popisał
Chiron napisał:

[...]

Ty już się lepiej skup na zapuszczaniu brody.

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-11 20:47:42
Autor: Chiron
Kurwin znowu sie popisał

[...]