Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline

Data: 2011-08-22 10:41:50
Autor:
Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline
Witam

MAm karte do konta skarbonkowego w GOL i do tej pory spoko wszystko ok korzystałam

dzi¶ mam potrzebę wypłacic z bankomatu 5.000 zł - no i dowiaduje się że jest
tu zonk. Dzienny limit wypłat z bankomatu wynosi uwaga 1.000 - zmiech na sali

przed chwil± zmieniłam limity na większe ale nie wiem czy po południu będę juz
mogła wypłacić swoj± kasę.

¦miech

Mam kasę ale w zasadzie nie mogę jej wypłacić

co jest z tym, bankiem do cholery

Data: 2011-08-22 11:00:36
Autor:
  <wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
dzi¶ mam potrzebę wypłacic z bankomatu 5.000 zł - no i dowiaduje się że jest
tu zonk. Dzienny limit wypłat z bankomatu wynosi uwaga 1.000 - zmiech na sali

Do kogo masz pretensję, że sobie nie ustawiła¶ limitu jaki potrzebujesz? Chyba
nie do banku???

Ustawiony nowy limit zacznie działać po 2 dniach roboczych, więc dzi¶ nic
więcej nie wypłacisz. To też jest w regulaminie!!!!!

Data: 2011-08-22 11:54:33
Autor:
Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline

Ustawiony nowy limit zacznie działać po 2 dniach roboczych, więc dzi¶ nic
więcej nie wypłacisz. To też jest w regulaminie!!!!!

chyba nie do konca tak nowe limity pojawiły się juz w systemie transakcyjnym
także chyba dzialaj±!!!!!!!

Data: 2011-08-22 12:00:13
Autor:
  <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
chyba nie do konca tak nowe limity pojawiły się juz w systemie transakcyjnym
także chyba dzialaj±!!!!!!!

Skoro nie wierzysz to leć do bankomatu, powodzenia, spacer ci nie zaszkodzi.
Tylko na kasę nie licz.

Data: 2011-08-22 16:20:23
Autor: NieLubieSpamu
> [...]

> także chyba dzialaj±!!!!!!!

Skoro nie wierzysz to leć do bankomatu, powodzenia, spacer ci nie zaszkodzi.

Potwierdzam, w Openie to samo. Limit w systemie sie zmienil, ale jak poszedlem
do bankomatu to nie dalo sie wiecej wyplacic. Panienka z infolinii powiedziala
ze do 2 dni czekania. --

Data: 2011-08-22 18:56:28
Autor: Piotr Gałka
Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline

Użytkownik "NieLubieSpamu" <spamboxWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:5a65.00000241.4e5265a7newsgate.onet.pl...

Potwierdzam, w Openie to samo. Limit w systemie sie zmienil, ale jak poszedlem
do bankomatu to nie dalo sie wiecej wyplacic. Panienka z infolinii powiedziala
ze do 2 dni czekania.

Nie wiedziałem, że to tak w ogóle może być. Limity znam tylko z mBanku i działaj± od razu.
Dokładnie tego "od razu" nie testowałem, ale nie więcej jak wysłanie SMS-a, że już zmieniłem.
P.G.

Kurza twarz limity wypłaty z bankomatu w Getinonline