Kutz: Oni zamordowali niewinną kobietę!

Data: 2011-06-15 18:15:39
Autor: lupa-honda
Kutz: Oni zamordowali niewinną kobietę!
> Tak mocne słowa do tej pory nie padły. Poseł i znany reżyser oskarża > Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziobro o śmierć Barbary Blidy. "Oni > zamordowali niewinną kobietę!" - grzmi w rozmowie z "Newsweekiem".

> Przemek

***********************************

Najpierw gruby wieprz oszalał z nienawiści, a teray mały cyrkowy kucyk wywija swoim potężnym zadem. Chopaki liżą stopy wodza aby jeszcze przez jedną kadencję wieść pasożytniczy tryb życia.
Chłopaki postawić to wy możecie Przemkowi flaka łaskotając jego próżność piórkiem. Póki co wychodzicie na płatnych bęcwałów prowadzonych na pasku PRowca z URMU. A tak na poważnie sugerujecie konieczność włączenia Trybunału
Stanu do oceny rządów, dobra myśl niech T popracuje w pierwszej kolejności nad ustaleniem zleceniodawców i wykonawców mordu smoleńskiego.

Data: 2011-06-15 18:50:05
Autor: Przemysław W
Kutz: Oni zamordowali niewinną kobietę!

 niech T popracuje w pierwszej kolejności nad
ustaleniem zleceniodawców i wykonawców mordu smoleńskiego.

Jeden melduje gotowość do lotu, a drugi decyduje o lądowaniu. Nie ma nad czym pracować, nieboszczyków nie można pociągnąc do odpowiedzialności.

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Kutz: Oni zamordowali niewinną kobietę!