Kutz olał Kaczyńskiego!

Data: 2009-05-22 22:09:17
Autor: przykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Minister Jacek Rostowski włożył sobie długopis do nosa podczas prezydenckiego orędzia. Poseł PO Kazimierz Kutz nie wstał, gdy na salę wszedł Lech Kaczyński. Sejmowa gorączka udzieliła się także sprzątaczkom. "Co on chrzani?" - rzuciła jedna z nich w stronę telewizora. "Chrzanić to zaraz będzie Tusk!" - ripostowała jej koleżanka.

http://www.dziennik.pl/polityka/article385415/Oredzie_prezydenta_sklocilo_sprzataczki.html

Przemek

"Gdy Lech Kaczyński wszedł na salę, wstali wszyscy prócz Kazimierza Kutza. "To skandal, my wstaliśmy wszyscy, nawet gdy do Sejmu przyszedł Lech Wałęsa, a to w końcu były prezydent" - oburzał się jeden z posłów PiS. Gdy prezydent zaczął przemawiać, Kutz poszedł jeszcze dalej. Ostentacyjnie rozłożył gazetę i zabrał się do lektury."

--
To niewyobrażalny atak. To pisowski bełkot, kłamstwa i obłuda - w ten sposób w TVN24 skomentował orędzie prezydenta Stefan Niesiołowski.

Data: 2009-05-22 22:25:56
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!
a wypierdalaj ty pastorze za dyche...

Data: 2009-05-22 22:12:18
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
No widzicie, Kawecki, teraz macie prawidlową ksywke - "Przykurcz"

R.

Data: 2009-05-22 22:18:23
Autor: przykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

No widzicie, Kawecki, teraz macie prawidlową ksywke - "Przykurcz"

Też mi się podoba, na dodatek marszcze czoło, dłonie trzymam na wysokości łuków żebrowych i nikt mi nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-05-23 08:22:19
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
przykurczłokciowy pisze:
[...]

Moze lepiej "pokurcz" ? Jeszcze lepiej by do ciebie pasowalo. Ale ty jestes pokurcz mentalny.

R.

Data: 2009-05-22 22:26:55
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv70va$hf4$1news.onet.pl...
No widzicie, Kawecki, teraz macie prawidlową ksywke - "Przykurcz"

prawidlowa ksywka Kaleckiego to jest "pastor z GWna..."

rym

Data: 2009-05-22 22:24:39
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "przykurczłokciowy" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gv70pg$39h$1inews.gazeta.pl...

[...]

 normalne jak Chamy witaja prezydenta

Data: 2009-05-22 22:29:18
Autor: boukun
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gv71pr$1a5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A był chociaż trzeźwy, bo TV nie oglądam, a szczególnie szopek politycznych.

boukun

Data: 2009-05-23 06:04:55
Autor: cytryna
Kutz olałKaczyńskiego!
> Minister Jacek Rostowski włożył sobie długopis do nosa podczas > prezydenckiego orędzia. Poseł PO Kazimierz Kutz nie wstał, gdy na salę > wszedł Lech Kaczyński. Sejmowa gorączka udzieliła się także sprzątaczkom. > "Co on chrzani?" - rzuciła jedna z nich w stronę telewizora. "Chrzanić to > zaraz będzie Tusk!" - ripostowała jej koleżanka.

> [...]

U Kazia to normalne, nie może się ten kucyk pozbierać po rozpuście, ale ten Vinvent to fenomen, albo rękę wkłada do GWna, albo w nosie dłubie lub cebulę
pogryza. Czy nasz "dług honorowy" maleje? Oprócz stoczni ile jeszcze przelał
Vincent na konto braci w wierze? --

Data: 2009-05-23 07:44:08
Autor: przykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

normalne jak Chamy witaja prezydenta

Widzę, że masz szcunek dla "Chamów", he, he, he!

Przemek

Data: 2009-05-22 22:25:24
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!

a ten Kutz to kto jest?

Data: 2009-05-22 22:51:29
Autor: brat_olin
Kutz olał Kaczyńskiego!

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote

a ten Kutz to kto jest?

Z mniejszosci niemieckiej?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-23 07:58:41
Autor: przykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gv71r9$1df$1atlantis.news.neostrada.pl...

a ten Kutz to kto jest?

Typowe dla moherów. Wcześniej zwyzywałeś faceta od chamów, a teraz chcesz się dowiedziec kim ten facet jest. Jak chcesz to ci odpowiem. Kutz to jest facet, który nie wykazał szacunku Lechowi Kaczyńskiemu, czyli komuś, komu szacunek się absolutnie nie należy. Komuś kto kompromituje swój naród na świecie, kto jest tubą propagandową partii swojego brata, pomimo piastowania funkcji prezydenta państwa, kto zarzuca rządowi kłamstwa , tylko dlatego, że szefem rządu jest polityczny przeciwnik, szacunek się nie należy! Jeśli nie zgadzasz się z tym co napisałem, to podaj powody, (chocby jeden) dla których ten szacunek powinien się Kaczyńskiemu należec.

"ł"

Data: 2009-05-23 11:46:49
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
przykurczłokciowy pisze:
[...]

Bo jest prezydentem, pokurczu!

R.

Data: 2009-05-23 12:40:55
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

Bo jest prezydentem, pokurczu!

Od noszenia brody nikt mędrcem nie zostanie, rafko rowerowa.

Przemek

Data: 2009-05-23 13:15:02
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
Bo jest prezydentem, pokurczu!

Od noszenia brody nikt mędrcem nie zostanie, rafko rowerowa.

Przemek

Ale prezydentowi jako takiemu sie nalezy szacunek, pokurczu!

Alescie pieli jak Jolce napluto pod nogi.

R.

Data: 2009-05-23 14:24:36
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv8lru$eis$2news.onet.pl...
Bo jest prezydentem, pokurczu!

Od noszenia brody nikt mędrcem nie zostanie, rafko rowerowa.

Przemek

Ale prezydentowi jako takiemu sie nalezy szacunek, pokurczu!

Tak, w szczególności za blokowanie reform, elemencie rowerowy.

Przemek

Data: 2009-05-23 15:03:41
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
[...]

Jakich reform ? To ten rzad ma jakies reformy, hehehe ? Pokurczu ?

R.

Data: 2009-05-23 15:08:20
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv8s7m$ts5$1news.onet.pl...
[...]

Przypomnij sobie co wetował prezydent picu. Na szczęście niektóre weta sejm odrzucił.
Rafka rowerowa kuma?

Przemek

Data: 2009-05-23 15:28:10
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
Przypomnij sobie co wetował prezydent picu. Na szczęście niektóre weta sejm odrzucił.
Rafka rowerowa kuma?

Przemek

Pytam sie: czy ten rzad cos robi czy tylko czeka zeby Donek zostal prezydentem ?

Pokurcz kuma ?

R.

Data: 2009-05-23 21:33:37
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv8tlj$1pm$1news.onet.pl...
[...]

Rozmawiamy o Kaczyńskim, jego "sukcesach", za które ma mu się należec szacunek. Twoje pytanie ma się nijak do tematu wątku. Odpowiedz, a jak będziesz chciał rozmawiac o tym co zrobił ten rząd, możemy to zrobic w każdej chwili.

Przemek

Data: 2009-05-23 22:36:19
Autor: raff
Kutz olał Kaczyńskiego!
[...]

Pokurczu, ale nie ma o czym dyskutowac, bo ten rzad nic nie zrobil.

Donek tylko czeka az on zostanie prezydentem.

Skonczy tak samo jak Maryjan. Prezydentury ni chooya, a narod straci kolejne lata.

R.

Data: 2009-05-24 07:52:09
Autor: Jarkowyprzykurczłokciowy
Kutz olał Kaczyńskiego!

[...]

No widzisz rafko rowerowa, nie potrafisz wymienic nawet jednego powodu, dla którego Kaczyńskiemu należy się szacunek. Skądinąd się nie dziwie, bo takiego powodu po prostu nie ma, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-05-24 15:16:04
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "przykurczłokciowy" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gv83ai$i2v$1inews.gazeta.pl...

[...]

mimo, ze Kwasnieskiego nie uwazalem za swojego prezydenta to mialem do niego szacunek jako glowy panstwa. Wam obce sa takie odczucia...
co mnie nie dziwi...

Data: 2009-05-24 15:18:17
Autor: boukun
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvbhef$5nr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Za to, że za wszelką cenę sprzedawał nas Amerykanom?

boukun

Data: 2009-05-24 17:46:25
Autor: konserwator
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvbhir$60p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jak cie wybiora na prezydenta to dalej cie bede szanowal...

Data: 2009-05-24 22:33:02
Autor: boukun
Kutz olał Kaczyńskiego!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvbq8d$od8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Znaczy Kwaśniewskiego już wcześniej szanowałeś?

boukun

Data: 2009-05-23 05:59:49
Autor: cirrus
Kutz olał Kaczyńskiego!
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:gv7bfn$24c$1news.eternal-september.org...
Użytkownik "przykurczłokciowy" <adres@email.pl> napisał w wiadomości
Minister Jacek Rostowski włożył sobie długopis do nosa podczas
prezydenckiego orędzia. Poseł PO Kazimierz Kutz nie wstał, gdy na salę
Kutz? Nigdy nie słyszałem.
Kto to jest Kutz?
Jaksa

A ty też z takich co "wychodzili do Zosi z ptakiem w ręku"?

--
stevep

Data: 2009-05-24 10:54:22
Autor: jadrys
Kutz olał Kaczyńskiego!
przykurczłokciowy pisze:

[...]

Błazen..

Data: 2009-05-24 10:57:06
Autor: jadrys
Kutz olał Kaczyńskiego!
jadrys pisze:
przykurczłokciowy pisze:

[...]

To tylko o nim źle świadczy, nie o prezydencie..

Data: 2009-05-24 18:27:02
Autor: cirrus
Kutz olał Kaczyńskiego!
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvb24s$epb$2news.task.gda.pl...
jadrys pisze:
przykurczłokciowy pisze:
[...]

Cóż prezydent nie mógł iść nie wstając. :)

--
stevep

Data: 2009-05-24 21:20:57
Autor: jadrys
Kutz olał Kaczyńskiego!

jadrys pisze:

przykurczłokciowy pisze:

[...]

Mowa jest nie o prezydencie, a o zachowaniu p. Kutza wobec niego.. Takie zachowanie zwykło się nazywać błazenadą..

Kutz olał Kaczyńskiego!