Kwa, kwa , kwa !!

Data: 2010-06-24 09:43:41
Autor: cyc
Kwa, kwa , kwa !!
Gdzie lecisz ?
Do cieplych krajow , chyba na Madagaskar bo w Polsce mnie olali .

cyc

Data: 2010-06-24 10:17:57
Autor: Neko
Kwa, kwa , kwa !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Gdzie lecisz ?
Do cieplych krajow , chyba na Madagaskar bo w Polsce mnie olali .

Cycu, lipiec sie zbliza! W lipcu zawsze przeciez wyjezdzales
na azbesty do usa. Jak bedzie w tym roku ???

Data: 2010-06-24 17:01:48
Autor: cyc
Kwa, kwa , kwa !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hvv2cm$fa$1news.onet.pl...

Wlasnie slyszalem jak lecac jedna  opowiadala drugiej .

Gdzie lecisz ?
Do cieplych krajow , chyba na Madagaskar bo w Polsce mnie olali . Moge tu liczyc tylko na kompletnych glupcow lub wrecz na samych koltunow .

cyc

Kwa, kwa , kwa !!