Kwaśniewski o Donaldzie Tusku: "jest rudy i m ściwy"

Data: 2015-08-03 11:12:07
Autor: u2
Kwaśniewski o Donaldzie Tusku: "jest rudy i m ściwy"
http://niezalezna.pl/69573-sad-chce-zakneblowac-do-rzeczy-za-rozmowe-kalisz-kwasniewski-gmyz-sad-lze

„Do Rzeczy” ujawniło fragment nagrania rozmowy byłego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego z lewicowym posłem Ryszardem Kaliszem. Sąd uznał jednak, że tygodnik nie może publikować materiałów na ten temat. Co więcej, nakazano usunięcie nagrania ze strony internetowej pisma. Postanowienie jest nieprawomocne. Decyzje skomentował na Twitterze Cezary Gmyz: „Sąd łże w uzasadnieniu” – napisał dziennikarz.

Rozmowa Kwaśniewski-Kalisz miała miejsce w restauracji "Sowa i Przyjaciele" w październiku 2013 roku. Politycy dyskutowali ponad cztery godziny.

O czym rozmawiano? O stanie polskich służb, o rzekomej korupcji w Ministerstwie Obrony Narodowej. Nie zabrakło wątków obyczajowych, dotyczących spraw intymnych i zdrowotnych.

Podczas pogawędki oberwało się m.in. Donaldowi Tuskowi. „Rysiu, pamiętaj, że na czele tego pół tego rządu stoi facet (…) rudy i mściwy – powiedział Aleksander Kwaśniewski.

Jaki ten Kwaśniewski niemiły. Tak brzydko mówił o Donaldzie Tusku: "jest rudy i mściwy"

22 lipca br. na niejawnym posiedzeniu sąd postanowił zakazać tygodnikowi dalszych publikacji na temat nagranej rozmowy Kwaśniewskiego z Kaliszem. Postanowienie jest nieprawomocne.

     „Do redakcji decyzję dostarczono w ubiegłym tygodniu. Sędzia Agnieszka Derejczyk oprĂłcz zakazu publikacji jakichkolwiek informacji na temat rozmowy Kwaśniewski – Kalisz nakazała teĹź nam zdjęcie lub zablokowanie dostępu do nagrania fragmentu tej rozmowy, umieszczonego na stronie internetowej „Do Rzeczy” oraz w serwisie YouTube”

- czytamy na dorzeczy.pl.

Dodatkowo sąd nakazał usunąć lub zablokować komentarze internautów. Do sytuacji odniósł się autor tekstów o nagranych politykach, Cezary Gmyz.

Według dziennikarza sąd kłamie. „Knebel na @DoRzeczy_pl po publikacji taśmy Kwaśniewski-Kalisz nie boli tak jak to, że Sąd w uzasadnieniu postanowienia zwyczajnie łże” – napisał na Twitterze.

Kalisz pozywa za publikację taśm

Zaznaczył, że postanowienie jest póki co nieprawomocne i przypomniał, gdzie znajduje się fragment z rozmowy polityków.

Podczas nagranego spotkania Kalisz relacjonował Kwaśniewskiemu swoje spotkanie z gen. Januszem Noskiem, Ăłwczesnym szefem SłuĹźby Kontrwywiadu Wojskowego. Nosek miał posiadać dowody na korupcję, w ktĂłrą mĂłgł być zamieszany minister obrony narodowej Tomasz Siemoniak, a być moĹźe nawet ktoś „duĹźo wyĹźej” postawiony niĹź kierownictwa ministerstwa. OdniĂłsł się   do tego Roman Giertych. We wpisie na Facebooku, ktĂłry zatytułowany jest „Zamachowcy w natarciu”, zaatakował dziennikarzy, byłych funkcjonariuszy Centralnego Biura Antykorupcyjnego, politykĂłw oraz prokuraturę. CZYTAJ WIĘCEJ

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-03 07:17:51
Autor: donek999bronek
użytkownik u2 napisał:

Dodatkowo sąd nakazał usunąć lub zablokować komentarze internautów.

Słyszałeś? Komentarze są zabronione:)
Nietęgo, może zlikwidujo jeszcze p.s.p.

Stolcman to już sam nie wie gdzie ze swoja dupa ma się podziać.

"Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego." - tak orzekł sąd

Data: 2015-08-03 16:25:19
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 16:17, donek999bronek@gmail.com pisze:
Stolcman to już sam nie wie gdzie ze swoja dupa ma się podziać.

juz ty nie uprawiaj swojej ubeckiej demagogii, Olek powiedzial prawde i tego nie mozecie przebolec, Olek to w sumie byl niezly Prezydent:)

Data: 2015-08-03 08:38:55
Autor: donek999bronek
użytkownik u2 napisał:

juz ty nie uprawiaj swojej ubeckiej demagogii, Olek powiedzial prawde i tego nie mozecie przebolec, Olek to w sumie byl niezly Prezydent:)

Mały krętacz, nierób, kombinator. Przyznaję, spierdolił mniej niż
Komoroski. No ale srul, a mnie się nie podoba Stolcmanowa konstytucja. Gdybym miał wybierać między SLD a PO, wybrałbym SLD.

Data: 2015-08-03 13:00:36
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 20:14:12 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dec5b936-6ba1-4411-b82e-4542c892664agooglegroups.com...

> Mały krętacz, nierób, kombinator. Przyznaję, spierdolił mniej niż
> Komoroski. No ale srul, a mnie się nie podoba Stolcmanowa konstytucja..
>
> Gdybym miał wybierać między SLD a PO, wybrałbym SLD.

Wszystko co propolskie, to zawetowal...

boukun

Bekon, czy to Twój wnuczek ostatnio biegal w gaciach o 3 rano po Swidnicy ?

Data: 2015-08-03 13:29:15
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 22:25:48 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Bekon, czy to Twój wnuczek ostatnio biegal w gaciach o 3 rano po Swidnicy > ?

He, he, he, dziadkiem jeszcze nie jestem i dlugo nie bede...

boukun

Nie mów hop.
Twoja śliczna córeczka musi juz miec jakies 17-18 lat ?
Nie znalazla jeszcze tureckiego Freunda ?

Data: 2015-08-03 13:43:46
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 22:39:22 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> Nie mów hop.
> Twoja śliczna córeczka musi juz miec jakies 17-18 lat ?
> Nie znalazla jeszcze tureckiego Freunda ?

Ma 20 lat skonczone, ale najpierw studia musi skonczyc...

boukun

A co studiuje ? Marxizm-Leninizm-Merkelizm ?

Data: 2015-08-04 02:42:55
Autor: boukun
> [...]

Ma 20 lat skonczone, ale najpierw studia musi skonczyc...

boukun

A co studiuje ? Marxizm-Leninizm-Merkelizm ?

Psychologie...

boukun

Data: 2015-08-03 22:34:44
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 22:29, Marek pisze:
Nie mów hop.
Twoja śliczna córeczka musi juz miec jakies 17-18 lat ?
Nie znalazla jeszcze tureckiego Freunda ?

bełkot pisał że musi łożyć na jej studia:) dawidek tysz moze stanac okoniem jak mu stryjek powie o jego prawdziwych korzeniach:)))

Data: 2015-08-03 13:41:03
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 22:34:45 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bełkot pisał że musi łożyć na jej studia:) dawidek tysz moze stanac okoniem jak mu stryjek powie o jego prawdziwych korzeniach:)))

A co, Berman nie moze byc dobrym dziadkiem ?
Przeciez nie jest wykluczone, ze mógłby kochać swoich prawnuczków ?

Data: 2015-08-03 22:49:27
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 22:41, Marek pisze:
A co, Berman nie moze byc dobrym dziadkiem ?
Przeciez nie jest wykluczone, ze mógłby kochać swoich prawnuczków ?

taaa, stalin tysz kochał dzieci:)))

Data: 2015-08-04 08:04:03
Autor: Ivan Hoe
Dnia Mon, 3 Aug 2015 22:49:27 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-08-03 o 22:41, Marek pisze:
A co, Berman nie moze byc dobrym dziadkiem ?
Przeciez nie jest wykluczone, ze mógłby kochać swoich prawnuczków ?

taaa, stalin tysz kochał dzieci:)))

Tak jak ty swoje!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-04 08:06:29
Autor: Ivan Hoe
Dnia Mon, 3 Aug 2015 22:34:44 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Lolus, podobno jesteś inżynierem. No popatrz z chama zrobili inżyniera. I
co z tyej krzyżówki wyszło. 100% debil.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-03 22:38:56
Autor: boukun

Data: 2015-08-03 22:25:25
Autor: boukun

Data: 2015-08-03 20:16:43
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 17:38, donek999bronek@gmail.com pisze:
Gdybym miał wybierać między SLD a PO, wybrałbym SLD.

tu nie ma watpliwosci SLD jest porozydoska, ale PO jest antypolska:)

Data: 2015-08-04 08:11:26
Autor: Ivan Hoe
Dnia Mon, 3 Aug 2015 20:16:43 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-08-03 o 17:38, donek999bronek@gmail.com pisze:
Gdybym miał wybierać między SLD a PO, wybrałbym SLD.

tu nie ma watpliwosci SLD jest porozydoska, ale PO jest antypolska:)

Pejsy najwtraźniej wrosły ci w mózg.

Ivan Hoe

Kwaśniewski o Donaldzie Tusku: "jest rudy i m ściwy"