Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.

Data: 2012-07-28 22:42:31
Autor: MrBean
Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.
http://niezalezna.pl/19728-kwasniewski-chce-likwidacji-polski

Najlepsze są komentarze. Polecam!

:)

Data: 2012-07-28 16:57:43
Autor: Artur Kosmal
Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.
On Sat, 28 Jul 2012 22:42:31 +0800
MrBean <mrbean@hotmail.com> wrote:

http://niezalezna.pl/19728-kwasniewski-chce-likwidacji-polski

Najlepsze są komentarze. Polecam!

:)

Nie gasnie katolicka sila w narodzie. Potrafia wyzywac i nienawidzic blizniego jak im Jezus nakazal.

Data: 2012-07-29 11:08:32
Autor: Chiron
Użytkownik "Artur Kosmal" <arturkosmal@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:20120728165743.bc6857e12000d55fd33ddb8dgazeta.pl...
On Sat, 28 Jul 2012 22:42:31 +0800
MrBean <mrbean@hotmail.com> wrote:

http://niezalezna.pl/19728-kwasniewski-chce-likwidacji-polski

. Najlepsze są komentarze. Polecam!
.
. :)

Nie gasnie katolicka sila w narodzie. Potrafia wyzywac i nienawidzic blizniego jak im Jezus nakazal.
Czyli: złapano bandytę na gorącym uczynku, najgorszego zbója. Ludzie muzłorzeczą- a Ty dziwisz się, że zamiast tak zgodnie potępiać- zgodnie nie nawołują do miłości i bliźniego. Ciekawe, czy taką miłość bliźniego Ty okazywał byś zwykłemu złodziejowi, który okradł Cię osobiście? A takiemu ładakowi, jak Kwaśniewski- czyli bydlakowi, który by Ci wymordował rodzinę, okradł Cię i jeszcze publicznie sobie z Ciebie robił jaja? Też byś mówił o miłości? Odpowiesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-29 11:12:56
Autor: Artur Kosmal
Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.
On Sun, 29 Jul 2012 11:08:32 +0200
"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> wrote:

> [...]

Czyli: złapano bandytę na gorącym uczynku, najgorszego zbója. Ludzie muzłorzeczą- a Ty dziwisz się, że zamiast tak zgodnie potępiać- zgodnie nie nawołują do miłości i bliźniego. Ciekawe, czy taką miłość bliźniego Ty okazywał byś zwykłemu złodziejowi, który okradł Cię osobiście? A takiemu ładakowi, jak Kwaśniewski- czyli bydlakowi, który by Ci wymordował rodzinę, okradł Cię i jeszcze publicznie sobie z Ciebie robił jaja? Też byś mówił o miłości? Odpowiesz?

Mnie nie obowiazuja nauki Jezusa. Zwroc uwage, ze Kwasniewskiemu zlorzecza z powodu jego *pogladow*, a nie jakiejs zbrodniczej dzialalnosci.

Data: 2012-07-29 12:21:02
Autor: Chiron
Użytkownik "Artur Kosmal" <arturkosmal@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:20120729111256.69813c26045d7a194dc71851gazeta.pl...
> [...]

okradł Cię i jeszcze publicznie sobie z Ciebie robił jaja? Też byś mówił o

czyli jesteś propagandystą. No bo przecież ci komentujący też nie deklarują się jako ci, których te nauki obowiązują. Nie ma podstaw twierdzić, że to komentarze ateistów, katolików, czy baptystów.

Zwroc uwage, ze Kwasniewskiemu zlorzecza z powodu jego *pogladow*, a nie jakiejs zbrodniczej dzialalnosci.
Jeśli były prezydent RP tak mówi, to oznacza, że jest to przygotowywanie nas do tego, co ma nastąpić. Ten_człowiek_nie_ma_żadnych_własnych_poglądów. Sam z siebienic publicznie nie powie- chyba że o ruskich krasawicach, jak na wykładzie dla studentów w Kijowie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-29 12:37:27
Autor: u2
W dniu 2012-07-29 11:12, Artur Kosmal pisze:
Mnie nie obowiazuja nauki Jezusa.

Czyli jestes ponad prawem i etyką jak Hitler i Stalin ?

Zwroc uwage, ze Kwasniewskiemu zlorzecza z powodu jego *pogladow*, a nie jakiejs zbrodniczej dzialalnosci.

Ten kwass chce abysmy zrezygnowali z suwerennosci ? To kolejny etap jego
filipinskiej przypadlosci ? :-)

Data: 2012-07-29 15:33:04
Autor: pluton
Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.
> Mnie nie obowiazuja nauki Jezusa.

Czyli jestes ponad prawem i etyką jak Hitler i Stalin ?

Jako dinozaurysta, czyli wyznawca Wielkiego Dinozaura,
Jedynego Prawdziwego Boga , ktory boga katolikow rozklada
na glebe malym palcem (pazurkiem) jestem ponad prawem i etyką.

Tylko co kuzwa ten msiciwy dupek bog katolikow ma do prawa i etyki ?

Nullification

Data: 2012-07-29 12:52:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv2uie$1qn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niewielu Polaków podziela twój stosunek do Kwaśniewskiego. Był prezydentem przez dwie kadencje i gdyby nie konstytucja, mógł zostać wybrany na trzecią i sądzę, że tak jak w wyborach do drugiej kadencji w pierwszej turze.

Data: 2012-07-29 14:51:12
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501515fb$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz statystyki? Ja uważam, że dziś nie zagłosowało by na  niego 10% tych, co głosowali wtedy

Był prezydentem przez dwie kadencje i gdyby nie konstytucja, mógł zostać wybrany na trzecią i sądzę, że tak jak w wyborach do drugiej kadencji w pierwszej turze.

To tylko dowodzi, że taktyka stosowana przez prawdziwy rząd naszego państwa- stwianie ludziom wyboru między dżumą a syfem- jest skuteczna

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-29 15:37:52
Autor: pluton
Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.

To tylko dowodzi, że taktyka stosowana przez prawdziwy rząd naszego
państwa-
stwianie ludziom wyboru między dżumą a syfem- jest skuteczna

Nie wiem co prawa, co to jest "prawdziwy rząd naszego państwa",
ale w hajblizszych wyborach bedziemy miec wybor miedzy hiv i aids.

Nullification

Data: 2012-07-29 15:41:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv3bk3$dm3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy ty udajesz idiotę czy nim rzeczywiście jesteś?
Rżniesz głupa czy rzeczywiście nie wiesz jak przebiegają wybory prezydenta w Polsce?

Data: 2012-07-29 18:26:30
Autor: Jaskiniowiec
W dniu 29.07.2012 o 12:52 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ostatnio wielu, co nie zmienia faktu, ze pozostali prezydenci, to jeszcze  gorsze karykatury, niepotrafiace sie nawet po polsku dobrze porozumiewac..
Ten obecny, to minal sie z powolaniem, bo wali kazania niczym kaznodzieja.

prezydentem przez dwie kadencje i gdyby nie konstytucja, mógł zostać  wybrany na trzecią i sądzę, że tak jak w wyborach do drugiej kadencji w  pierwszej turze.

Juz by nie przeszedl, bo gorzala coraz mniej popularna. Obecnie narod woli  "łonczyć sie w bulu i nadzieji".

Jacy wyborcy, taki prezydent.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-07-29 19:40:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.wh7umgmerdzrruhp.opteris.pl...
[...]

Jesteś jakoś tak osamotniony w swej ocenie przezydenta Komorowskiego:
"...rekordowe wyniki poparcia dla prezydenta - pozytywnie ocenia go aż 71 proc. Polaków, a źle tylko 17 proc.! (2012-07-18)...", więcej : http://tiny.pl/h4nrb

A tu notowania Kwaśniewskiego:
"... . Prezydent uzyskał dobre oceny od 52 proc. ankietowanych (2005-09-28)...", więcej: http://tiny.pl/h4nr3.

No i notowania prezydenta wszechczasów Lecha Kaczyńskiego tuż przed katastrofą samolotu:
"... Działalność ... ocenia dobrze 31 proc. badanych, a 58 proc. krytycznie (25.03.2010)..." więcej: http://tiny.pl/h4n9h

Data: 2012-07-29 20:12:09
Autor: Jaskiniowiec

======================================================>
[...]

P/w - _Obecnie_ _narod_  _woli_ "łonczyć sie w bulu i nadzieji".

Skoro masz starczy umysl, ktory nie potrafi juz sprawnie myslec, to sie  lepiej nie odzywaj wcale i nie pograzaj jeszcze bardziej.

[...]

Rety... jaki ty ulomny i ograniczony do "wlasnego ja" jestes :D A o czym  pisalem?! O ufoludkach?!

Ba! Zaprzeczasz nawet sam sobie "Arcygeniuszu", piszac ze Kwasniewski by  przeszedl. Jak widzisz, nie przeszedlby, bo 71% a 52% to spora roznica ;]

Poza tym, z toba koncze dyskusje, bo nie szanujesz mnie, nie czytajac  nawet tego, co napisalem, o niewlasciwym cytowaniu nie wspominajac...

PLONK

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-07-29 20:35:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia@pl.pl> napisał w wiadomości news:op.wh7zijhfrdzrruhp.opteris.pl...
[...]

Masz moje 100% poparcie. Kończ waść, swojego wstydu oszczędź!

Data: 2012-07-29 12:15:19
Autor: MrBean
On 28/07/2012 10:57 PM, Artur Kosmal wrote:

Nie gasnie katolicka sila w narodzie. Potrafia wyzywac i nienawidzic blizniego jak im Jezus nakazal.

Wyślij to do Sztoltzmana! Może się na rekolekcje wybierze.

Ścianę płaczu juz zaliczył - papieża także.

;)

Kwaśniewski uwielbiany przez Polaków.