Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?

Data: 2013-03-16 20:00:01
Autor: Axel
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
Wie ktoś, gdzie bedą transmitować dziś w nocy kwalifikacje? W grę wchodzą niekodowane satelitarne, bo jak znam życie, to P******t *) nie pokaże na żadnym z kanałówna żywo... (o tym, żeby było w HD to już nawet nie marzę)
A przeglądanie wszystkich kanałów o 1 w nocy jakoś mi się nie uśmiecha....

*) audycja nie zawierała lokowania produktów

--
Axel

Data: 2013-03-16 19:02:34
Autor: masti
Dnia pięknego Sat, 16 Mar 2013 20:00:01 +0100 osobnik zwany Axel napisał:

[...]

w sieci :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-16 20:10:59
Autor: Axel
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na Ĺźywo?

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ki2fka$9ke$8dont-email.me...
[...]

A konkretnie gdzie? Bo jak kiedyś próbowałem obejrzeć, to nigdzie mi się nie udało...

--
Axel

Data: 2013-03-16 20:20:57
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na Ĺźywo?
A konkretnie gdzie? Bo jak kiedyś próbowałem obejrzeć, to nigdzie mi się nie udało...

bedzie na 100% na polsat sport extra

lub

http://meczelive.tv/na-zywo/formula_1/grand-prix-australii-sesja-kwalifikacyjna-f1-9174.html

http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport

sz

Data: 2013-03-16 20:44:09
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2gns$3nf$1node1.news.atman.pl...

bedzie na 100% na polsat sport extra

Hmmm, ja bym się nie założył. Po pierwsze - jak są treningi w nocy w nocy, to nie dają na żywo, po drugie, mają zaplanowane jakiś boks w nocy, więc obstawiam, że programu nie zmienią.
Jakbym wierzył w polsat, to bym nie pytał, gdzie można :-P

lub

http://meczelive.tv/na-zywo/formula_1/grand-prix-australii-sesja-kwalifikacyjna-f1-9174.html

http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport

Dzięki, przetestuję.

--
Axel

Data: 2013-03-16 20:10:39
Autor: szufela
[...]

Powinno byc normalnie w otwartym polsacie.

sz.

Data: 2013-03-16 20:45:35
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2g63$35f$1node1.news.atman.pl...
[...]

Masz rację - powinno. Ale za długo już oglądam transmisje, żeby wierzyć, że będzie.

--
Axel

Data: 2013-03-16 20:19:34
Autor: Biafra
W dniu 16.03.2013 20:00, Axel pisze:
[...]

Z tego co kojarzę to Polsat Sport Extra.

--
xBiafra

Data: 2013-03-16 20:46:45
Autor: Axel

"Biafra" <xbiafra@gmail.com> wrote in message news:5144c5c6$0$1269$65785112news.neostrada.pl...

Wie ktoś, gdzie bedą transmitować dziś w nocy kwalifikacje?

Z tego co kojarzę to Polsat Sport Extra.

Ale kojarzysz, że będzie, czy kojarzysz,  że zwykle jest? Bo to akurat zasadnicza różnica...

--
Axel

Data: 2013-03-16 20:51:42
Autor: Biafra
W dniu 16.03.2013 20:46, Axel pisze:

[...]

Jeden z komentatorów mówił rano, że będzie.

--
xBiafra

Data: 2013-03-16 21:06:16
Autor: Axel

"Biafra" <xbiafra@gmail.com> wrote in message news:5144cd4e$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

Jeden z komentatorów mówił rano, że będzie.

No właśnie moim zdaniem nie mówił. Mówił, że o 1 będzie dalsza część kwalifikacji, a zaprasza na "wczesny ranek" - na studio i wyścig.

--
Axel

Data: 2013-03-16 21:16:37
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-16 21:06, Axel pisze:
"Biafra" <xbiafra@gmail.com> wrote:

Jeden z komentatorów mówił rano, że będzie.

No właśnie moim zdaniem nie mówił. Mówił, że o 1 będzie dalsza część
kwalifikacji, a zaprasza na "wczesny ranek" - na studio i wyścig.

Tak szczerze to ja też żadnych zapewnień o nocnej sesji nie słyszałem,
ale może coś przeoczyłem - większość transmisji przejrzałem x64
(mewy szybko latały ;) ). Zientarski na koniec rozwodził się o
rozpuszczaniu się młodych kierowców ;)

Data: 2013-03-16 21:44:05
Autor: Axel

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:5144d32c$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oglądałem na żywo, zżymając się na wszystkie głupoty, opowiadane w studiu - np. Borowczyk chyba już po drugim opóźnieniu 2. sesji (o niecałą godzinę do planowanego czasu) zaczął się martwić, że będą po ciemku jeździć, jakby nie wiedział, że jutro wyścig będzie trwał do dwóch godzin, czyli skończy się dużo później niż przekładane kwalifikacje. IMHO w żadnym momencie nie padło nic na temat transmisji przełożonej sesji w którymkolwiek programie Polsatu.

--
Axel

Data: 2013-03-16 21:49:05
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?

 IMHO w żadnym momencie nie padło
nic na temat transmisji przełożonej sesji w którymkolwiek programie Polsatu.

Napisalem, ze bedzie w PSE to bedzie ! Mozesz spokojnie poczekac :P

sz.

Data: 2013-03-16 21:52:43
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2lt5$901$1node1.news.atman.pl...

 IMHO w żadnym momencie nie padło
nic na temat transmisji przełożonej sesji w którymkolwiek programie Polsatu.

Napisalem, ze bedzie w PSE to bedzie ! Mozesz spokojnie poczekac :P

:-) no to czekam
Właśnie znalazłem info http://www.sportowefakty.pl/formula-1/345023/polsat-pokaze-retransmisje-kwalifkacji
A na oficjalnej strone Polsatu nic nie ma...

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:08:53
Autor: Axel
[...]

Taaaa.... a nie mówiłem? :-P
Na szczęscie w RTLu leci.

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:10:24
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
Napisalem, ze bedzie w PSE to bedzie ! Mozesz spokojnie poczekac :P

Taaaa.... a nie mówiłem? :-P
Na szczęscie w RTLu leci.

Pojebusy, ale mecz tez jest dobry :)

sz.

Data: 2013-03-17 01:23:30
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki31mi$o9q$1node2.news.atman.pl...
Napisalem, ze bedzie w PSE to bedzie ! Mozesz spokojnie poczekac :P

Taaaa.... a nie mówiłem? :-P
Na szczęscie w RTLu leci.

Pojebusy, ale mecz tez jest dobry :)

Poprawka - był :-P Obejrzałem ostatnią piłkę...
A na PS leciały reklamy przez wiekszość Q2.

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:31:20
Autor: Axel
[...]

"time shift" se zrobili... na PSE właśnie się zaczyna (re)transmisja!

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:35:15
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
"time shift" se zrobili... na PSE właśnie się zaczyna (re)transmisja!

Nieee, nie ogladam tego. Znowu ten paluch, mam dosyc !

sz.

Data: 2013-03-16 20:59:20
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-16 20:46, Axel pisze:
[...]

W programie widzę jakieś mecze (a reszta kwalifikacji ma być 01:00 do
2:00 naszego czasu).

Data: 2013-03-16 21:04:39
Autor: Axel

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:5144cf20$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

W programie widzę jakieś mecze (a reszta kwalifikacji ma być 01:00 do
2:00 naszego czasu).

Cóż... to wszystko wiem - sprawdzałem rzecz jasna EPG.  Tyle, ze kwalifikacje nie będą do 2, bo tylko 2 sesje zostały - no, chyba, że znowu się przeciągnie, ale wtedy może i do 3 :-P.

--
Axel

Data: 2013-03-16 21:12:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-16 21:04, Axel pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote:

W programie widzę jakieś mecze (a reszta kwalifikacji ma być 01:00 do
2:00 naszego czasu).

Cóż... to wszystko wiem - sprawdzałem rzecz jasna EPG.

Cóż, gdyby miały być na pewno w nocy (podobno na 100%) powinni chyba
EPG zmodyfikować - w końcu dodatkowo za to płacę i specjalnie dla F1
wziąłem cały pakiet (inaczej się nie dało) :>

Tyle, ze
kwalifikacje nie będą do 2,

Twierdzenie nieuzasadnione - właśnie oglądałem pierwszą sesję :)

bo tylko 2 sesje zostały - no, chyba, że znowu się przeciągnie,
 ale wtedy może i do 3 :-P.

Może być do 3 i żadna z sesji się nie odbędzie :P

Data: 2013-03-16 21:37:23
Autor: Axel

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:5144d21a$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz rację - powinni, ale np. na Eurosporcie bardzo często się nie zgadza EPG z programem. Tyle, że Eurosport jest _bardzo_ elastyczny i dostosuje program dla dobra widza.
A co do  Polsatu - mam od nich full pakiet właśnie ze względu na F1 i wielokrotnie się przekonałem, że mają widza F1 głęboko w dupie. Np. według programu mieli transmitować qual i wyścig w PSE (w EPG było nawet w trakcie wyścigu), a puszczali tylko w otwartym Polsacie. Jak byłem w domu to spoko, ale jak nastawiałem nagrywanie, bo nie mogłem na żywo obejrzeć, to byłem trochę wk....

Tyle, ze
kwalifikacje nie będą do 2,

Twierdzenie nieuzasadnione - właśnie oglądałem pierwszą sesję :)

Uzasadnione - jeśli się zaczną o 1 i nic się nie wydarzy, to skończą się w ~40 minut :-P
Pierwszą sesję oglądałem (jak zazwyczaj) na żywo, z live timingiem na drugim ekranie...

bo tylko 2 sesje zostały - no, chyba, że znowu się przeciągnie,
 ale wtedy może i do 3 :-P.

Może być do 3 i żadna z sesji się nie odbędzie :P

Może tak być. Dlatego stwierdzenie, że ma być od 1 do 2 jest zupełnie nieuzasadnione :)

Ps. Myślę, że dywagacje nad czasem trwania transmisji możemy sobie darować, co? :-P

A jak ktoś ma sprawdzone informacje o transmisji, to chętnie przeczytam, bo mi się nie uśmiecha czekanie do 1 w nocy, żeby nie obejrzeć transmisji, w perspektywie wstawania jutro wcześnie rano na wyścig...

--
Axel

Data: 2013-03-16 22:02:51
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-16 21:37, Axel pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote:
(...)
[...]

Dla zasady chyba musisz zaprzeczyć :> Jak zabranie tych 20 minut
to uzupełnią reklamami, czy gadkami. A może puszczą skrót z jakiegoś
meczu, czy Q1.

[...]

Nie mój pomysł - taki podali czas transmisji jak patrzałem. Przez
grzeczność podałem co jest przewidywane. Przepraszam, więcej nie
będę.

Data: 2013-03-16 21:50:16
Autor: K
[...]

na zywca bedzie w PSE, w normalnym polszmacie bedzie powtorka o 5.50. takze abonentom N i kablowek ktore nie maja PSE, zostaje streaming w sieci :(

info z forum f1ultra.pl
http://www.f1ultra.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=10341&start=80
lub
http://i.imgur.com/6e3ZuHL.jpg

Data: 2013-03-16 21:55:15
Autor: Axel

"K" <a@b.c> wrote in message news:ki2m0k$pel$1portraits.wsisiz.edu.pl...

na zywca bedzie w PSE, w normalnym polszmacie bedzie powtorka o 5.50. takze abonentom N i kablowek ktore nie maja PSE, zostaje streaming w sieci :(

Dzięki, też właśnie znalazłem info. PSE HD mam, komp z live timing-iem i jedziemy :-)

--
Axel

Data: 2013-03-16 22:04:46
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
Dzięki, też właśnie znalazłem info. PSE HD mam, komp z live timing-iem i jedziemy :-)

E, tam i tak wygra Vettel  :/

sz.

Data: 2013-03-16 22:23:04
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2mqi$9vn$1node1.news.atman.pl...
Dzięki, też właśnie znalazłem info. PSE HD mam, komp z live timing-iem i jedziemy :-)

E, tam i tak wygra Vettel  :/

Może wygrać, choć wolałbym, żeby to był ktoś inny, żeby nie było nudno :-) Od czasu, jak Roberta nie ma, to jakoś nie mogę sobie znaleźć nikogo, komu bym cały czas kibicował. Za to mam kilku 'faworytów", których lubię oglądać wracających w trakcie wyścigu na piechotę do padoku; zwłaszcza jeden ladując na ścianie lub poboczu wprawia mnie w dobry nastrój ;-)

--
Axel

Data: 2013-03-16 22:31:31
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
 zwłaszcza jeden ladując na ścianie lub poboczu wprawia mnie w dobry nastrój ;-)

Ta, ktory to ?:)

Tu jest fajna wersja LT:
http://f1lt.pl/index.php?id=3

sz.

Data: 2013-03-16 23:10:13
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2ocn$f2q$1node2.news.atman.pl...
 zwłaszcza jeden ladując na ścianie lub poboczu wprawia mnie w dobry nastrój ;-)

Ta, ktory to ?:)

Ten, co ostatnio zmienił team :-)

Tu jest fajna wersja LT:
http://f1lt.pl/index.php?id=3

Dzięki, przetestuję :-)

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:36:14
Autor: Axel
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2mqi$9vn$1node1.news.atman.pl...

E, tam i tak wygra Vettel  :/

No i wykrakałes :-P

--
Axel

Data: 2013-03-17 01:37:02
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
E, tam i tak wygra Vettel  :/

No i wykrakałes :-P

To jest jakas porazka, niech ktos mu zabierze to auto  :/

sz.

Data: 2013-03-17 09:40:49
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki338g$msp$1node1.news.atman.pl...
E, tam i tak wygra Vettel  :/

No i wykrakałes :-P

To jest jakas porazka, niech ktos mu zabierze to auto  :/

Jak widać - nie było takiej potrzeby :-)

Moje spostrzeżenia po GP Australii:

Red Bull bardzo szybko jedzie na nowych oponach, a po kilku okrążeniach mocno spada tempo, w przeciwieństwie do Lotusa - Raikkonen jechał bardzo szybko na długo używanych oponach.
Force India "nie jedzie" na miękkich oponach. Bzdury opowiadal Zientarski i reszta w studiu, że zespół źle przewidział zużycie tych opon - Sutil kiepsko jechał od samej początku ostatniego stintu..
Czy Polsat nie mógłby posadzić w studiu kogoś, kto kopałby Borowczyka w kostkę w momencie, jak zaczyna opowiadać bzdury? Dziś  Borowczyk przez 5 minut się rozwijał na temat spodziewanego "symbolicznego' pojedynku między Webberem a Vergne'm (OIDP), nie zauważając, ze chwilę przed jego monologiem Webber wyprzedził Vergne...
To samo wczoraj, jak się zaczął rozwodzić o ciemnościach które miały zapaść nad torem po godzinie od rozpoczęcia kwalifikacji, mimo, że następnego dnia (czyli dziś) mieli jechać o tej porze w wyścigu i jakoś w ciemnościach nie jechali.

--
Axel

Data: 2013-03-17 09:44:40
Autor: K
W dniu 17-03-2013 09:40, Axel pisze:
[...]

ogladam f1 od 1993 i takigo braku wiedzy w temacie jak ma zientarski i borowczyk prozno szukac.

Data: 2013-03-17 10:35:19
Autor: szufela
[...]

Generalnie wszystko sie zgadza. Na razie 3 zespoly sa blisko siebie, mam tylko nadzieje ze RBR znowu nie kombinuje z jakimis niedozwolonymi nastawami czy mapowaniem w Q.
Hamilton jednak mial nosa uciekajac z McL, co ? Chociaz Mercedes tez sporo odstaje od czolowki.
Poziom komentarza w polsacie to problem nie od dzisiaj :)

sz.

Data: 2013-03-17 11:58:56
Autor: Tom N
Axel w <news:ki402o$9u$1mx1.internetia.pl>:

Czy Polsat nie mógłby posadzić w studiu kogoś, kto kopałby Borowczyka w kostkę w momencie, jak zaczyna opowiadać bzdury?

"No i co? Moryc has left the building? Jeno Ędrju i Włodzio w tandemie będą
nam pierdoły żenić? W sumie to mam taką nadzieję, bo jakiś w miarę rozsądny
i naumiany obywatel to by się tam już dawno przydał. Ale cieszmy się i
chwalmy pana, Mr. siwagrzywa-i-porcelanowy ząb jest na miejscu, wic na bank
dowiemy się wszstkiego o tym kim jest Montezemolo, jak sympatyczny jest
Kimi, kogo dmucha Szercinger i czy Ędrju osobiście przechodził przez powiew
bąka Widżeja Malji. alleluja!"

"Borze, tyle lat i sezonów, a Ędrju nadal nie ma nic do powiedzenia. Ale
kariera pana Grzesia chyba będzie krótka. Za często się wtranca pięknemu."

<http://www.facebook.com/pages/Nieoficjalny-Fan-Klub-Andrzeja-B-Maurycego-K-i-Wlodzimierza-Z/108258612531604?ref=stream>

Nic dodać...

--
'Tom N'

Data: 2013-03-17 14:57:12
Autor: radekp@konto.pl
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
Sat, 16 Mar 2013 22:04:46 +0100, w <ki2mqi$9vn$1@node1.news.atman.pl>,
"szufela" <brak@emaila.pl> napisał(-a):

E, tam i tak wygra Vettel  :/

Pudło.

Data: 2013-03-17 15:16:44
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?

E, tam i tak wygra Vettel  :/

Pudło.

Jeszcze zobaczymy :)

sz.

Data: 2013-03-17 00:49:15
Autor: K
[...]

jakby ktos szukal strumienia:
PSE:
http://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html
RTL:
http://www.stream2watch.me/live-tv/rtl-live-stream

Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?