Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?

Data: 2013-03-16 20:10:39
Autor: szufela
Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
Wie ktoś, gdzie bedą transmitować dziś w nocy kwalifikacje? W grę wchodzą niekodowane satelitarne, bo jak znam życie, to P******t *) nie pokaże na żadnym z kanałówna żywo... (o tym, żeby było w HD to już nawet nie marzę)
A przeglądanie wszystkich kanałów o 1 w nocy jakoś mi się nie uśmiecha....

Powinno byc normalnie w otwartym polsacie.

sz.

Data: 2013-03-16 20:45:35
Autor: Axel

"szufela" <brak@emaila.pl> wrote in message news:ki2g63$35f$1node1.news.atman.pl...
[...]

Masz rację - powinno. Ale za długo już oglądam transmisje, żeby wierzyć, że będzie.

--
Axel

Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?